Založ si blog

Archív: október, 2011

Rišo Sulík v pohode, Kuly z Desmodu ale viac – mal som ostať v Poluse . . .

Tak som sa včera tešil na večernú debatu s Rišom Sulíkom … a nakoniec nepriniesla žiadne extra nové poznatky a nápady, len sa mi potvrdilo to, že Rišo je rodený pohoďák a klasik, zaujímalo ma však, ako bude pôsobiť live, takpovediac face to face. Na debatu o Páde vlády, ktorá bola pôvodne avizovaná na 18.30, som sa vybral priamo z roboty – teda z brigády, kde […]

Pokračovanie článku

Najkrajšie ženy, najkrajší muži sveta – aj tak sú najkrajšie Slovenky a najkrajší Slováci : )

Sedí tu hneď vedľa mňa jedna z tých najkrajších Sloveniek a hneď sa to prejavuje: vedľa sediaci mládenec je z nej absolútne hotový a komentuje všetko, čo vidí a ja sa na tom všetkom nesmierne zabávam a je mi unbelievably dobre. … a toto bol pôvodný úvod predtým, ako sa ružovonáušničková ANIČKA posadila vedľa mňa … Len tak si tu, v UPeCe-čku […]

Pokračovanie článku

Exkrement mimo misu . . . presne ako naši politici v Parláči.

Tak sa mi dostalo spravodlivosti. Už včera na mňa v hoteli California pokrikovali moji spolubývajúci králi a cisári, že mám rajóny – teda starám sa o čistotu nechcem povedať rovno celého Slovenska, ale istej časti istých zariadení celkom určite. O myšlienkách, vzťahoch, pocitoch a citoch zasa niekedy inokedy, dnes budem troška obrazne popisovať, voč tu, Ty vole , […]

Pokračovanie článku

Zapredajú Diablovi vnučky, dcéry, ženy, matky, babky, svoje Duše už dávno . . . len aby pri moci ostali.

Bolo by to dosť lacné prehlásiť komplet nejakú stranu, vlastne vôbec, akúkoľvek partiu ľudí celú za bandu zločincov, vierolomcov, farizejov, klamárov. Snažím sa nezovšeobecňovať v zmysle vylievania vody z vaničky aj spolu s dieťaťom, čo sa v nej kúpalo. Ten posledný utorok vo mne rezonuje, dokonca stále viac a viac. Tá dokonalá ukážka demagógie, prospechárstva, […]

Pokračovanie článku

Ratatata bum bum bum Sulík dole Sulík dole !

Vynárajú sa mi spomienky na moje zlaté detské roky kedysi na konci sedemdesiatych a začiatku osemdesiatych rokov, keď za našou bytovkou neboli ďalšie baráky ako dnes, ale už len kukuričné pole a za ním kopec s horičkou a Skalkou. Kto pozná Tvrdošín, konkrétnejšie Medvedzie, vie, o čom hovorím. Úúúúf, to boli časy bezstarostných naháňačiek, […]

Pokračovanie článku

Robo Fico, Miki Dzurinda, ďakujem Vám za darček k najbližším meninám.

Ráno som sa prebudil do nádherného jesenného dňa, vykonal obligátnu hygienu, pochutil si na leče, dostal sprdunga za to, že som to lečo ešte teplé nepriniesol na izbu môjmu spolubývajúcemu Pánovi Cisárovi … nie priezviskom, ale titulom – teda hlavne jeho správaním sa a povýšenosťou nielen voči mne, dal som si spršku v teplej vode z modrého kohútika. Stále sa […]

Pokračovanie článku

Eniki beniki kliky bé ábr fábr dominé elce pelce do pekelce drau cvik von ! ! !

Rozpočítava sa, kombinuje sa, hlavy múdre aj tie menej kombinujú a rozmýšľajú, čo bude tým najlepším riešením pre Slovensko. Aby sme v hanbe neostali a čiernou dierou znova ako za Lenontáča neboli, načim euroval schváliť, bratský Sovietsky Eurozväz počúvnuť a do Brusnicelu depešu odoslať plán splnený, úlohy vykonané, príkazy vypočuté a do bodky uposlúchnuté. […]

Pokračovanie článku

Rišovi Sulíkovi trest alebo odmena ? = Dottore Fico predsedom parlamentu a máj 2012 predčasné voľby ?

Navrhoval by som pani premiérke tvrdo potrestať ťažkého hriešnika. Trest smrti by som si pre tentokrát odpustil, aj keby si ho tento najväčší hriešnik nášlo parlamentu určite zaslúžil, ale poďme sa pre tentokrát zahrať na humanistov a darujme mu život. Ale predsedom parlamentu predsa ostať nemôže – veď ako by to bolo, keby Ivetka svetu a mestu neukázala, kto je u […]

Pokračovanie článku

Napoleon a Hitler to nedokázali . . . francúzski a nemeckí Ban(g)ksteri by azda aj, keby . . .

7 hodín. Môj nový osobný rekord. Do lamentného, tentokrát poctivo, skutočne koalično nárekového, uplačkaného ufňukaného a usmrkaného parlamentu som dorazil tesne po 13.00. Na balkón som sa, samozrejme nedostal, ale ani by som vopred nepovedal, že v Parlamentnej kinosále to bude také príjemné a veselé. To vieš, aby som nepovedal, že nie som na Slovensku, pretože všetko […]

Pokračovanie článku

Staněk a Chmelár na Ekon. Univerzite, Procházka a Hríb v UPeCe, a božská hudba na záver : )

To som si teda dnes naložil ! Takmer horšie ako do vlastných gatí. Lebo odtiaľ by som to s božou pomocou nejako vyklopil, zvršky vypral a vysušil a potom by bolo v podstate všetko ako po starom, len s tým rizikom, že ma pri mojom pokakaní sa niekto videl a prezradí to mojim známym a urobí mi hanbu – ak mne vôbec nejaká hanba niekedy je. Myslím, že nie. Lenže to, že som […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1395517x
Priemerná čítanosť článkov: 4984x

Autor blogu