Založ si blog

Archív: august, 2011

Má sedemnásť a vôňu Ženy a v Očiach Odpoveď, čo Láska zmení

Až som vyšprintoval z kuchyne do izbičky, kde mám počítač. Lebo mám taký tušák, že toto bude naozaj B O M B A. Dnes to bude o dvoch Babách. Jednou z nich je Martina, moja ségra. Druhou Violet, Kvetinka, ktorú som stretol pred pár hodinami v našom LIDL-i. Ráno som ani nevedel ako, moja Sista bola preč. Išla do školy, Zubereckej Základky, aby sa tam pomaly dostala do […]

Pokračovanie článku

Prvá SlovenKská národná Rozprávka: O Pannách a o Panicoch.

Na začiatok VYSVETLENIE, prečo sloven K ská. Lebo máme: Slovák. Slováčka. Lebo máme: Sloven. Slovenka. ŠTYRI RÔZNE DRUHY, TYPY ĽUDÍ ŽIJÚCICH NA ÚZEMÍ SLOVENSKA. Juraj Pribi Na (Kríž) Si Tár (a) by Vám k tomu vedel čo to povedať, ale ja dám vlastnú verziu, veď viac hláv, viac hlasov do volebnej urny. Slovák Lovák, typický MONEYLOVER, PánBoh dobrý, […]

Pokračovanie článku

Ideš, Igor, ideš ! ! ! Ihneď imitujem ihlu. I imprimaturujem : )

Možno si zasa na seba ušijem búdu, prípadne mi niekto takú vyšije, že sa z toho nespamätovičám veľmo dlho. Riziko povolania. Keď má to bolieť, nech to BOLÍ. Vlastne chodí IGOR po Slovensku a sa pýta, či to, čo robí, má robiť aj naďalej. Sme si hneď sadli do rany. Ale ja sa nepýtam, ja už bez akéhokoľvek pýtania robím. Lebo som sa pýtal ako pako celý život, veď ma […]

Pokračovanie článku

cenzúra moja milovaná, už aj TU ? ? ?

Ja mám vážne môjho Stvoriteľa nadoVŠETKO. Počúvam len a len JEHO. Ostatných taktiež, ale často jedným uchom dnu a druhým von. Vraj mám uverejniť svoje skutočné meno. Dobry den zmenili ste si prihlasovacie udaje jednou z podmienok blogovania na pravda.sk su pravdivo vyplnene osobne udaje chcem vas poziadat, aby ste to respektovali a vyplnili si profil […]

Pokračovanie článku

: ) Lenka Hrušková je PRVÁ, huráááááááááááá (:

LÁSKA. Toto ani tak nie je článok , ako skôr GRATULÁCIA. K prvému MIESTU. Ale ak by si chcela, a viem, že ÁNO, napíšem Ti, LENKA, TISÍC a JEDNA SLOV. Nie. Že si to TY, bude ich 1111. 1000 TISÍC 100 STO 10 ÁSŤ 1 JEDEN Toto je moja predchádzajúca rozprávka, volala sa SEX alias Stopnite Extrémnych Xenofóbov, ale puristi na ňu ani len neklikli. Tak som Ju radšej […]

Pokračovanie článku

Viera, Nádej, Láska alias Zviera, . .ádej, Kráska

Neuveriteľný strach zavládol na celom svete. To teda začínam pekne, strašiť ľudí hneď prvou vetou a ani sa len pekne nepozdravím. Tak to skúsim ešte raz. Pekný, dobrý, poniektorým až výborný, bohatý a príjemný deň Vám všetkým prajem. Greetings to YOU, GEORGE TOWEL, SOMETIMES I NEED YOU JUST TO SWEAP MY FOREHEAD AFTER THE SHORT HARD FIGHT &YOU ELENAOR TO HELP […]

Pokračovanie článku

Lenočka Hruštička, na jeho Dĺžke naozaj veľmi záleží . . .

Samozrejme, máš SVÄTÚ PRAVDU v tom, že SKUTOČNE nejde o LITTLEBOYa v trenírkach. To všetko má byť len kamufláž kvôli tomu, aby boli ľudia nútení premýšľať troška viac do HĹBKY. On ten LITTLEBOY je naozaj iba METAFOROU pre NAJSILNEJŠÍ a NAJMOCNEJŠÍ nástroj MUŽA, a tým je JAZYK. A ešte stále treba pokračovať, lebo tým fyzickým JAZYKOM sa na Vašom Ženskom tele […]

Pokračovanie článku

Slov. Národ. Povstanie. Abd-ru-shin napísal:

Bolo to v roku 1937, osemnásteho apríla a počúvalo Ho asi nie príliš veľa zvedavých uší a očí. Lebo veď prečo by aj. Väčšina predsa počúvala takmer na slovo Adolfa Hitlera, chlapca, ktorý sa rozhodol, že dobyje svet. A pritom celkom potichúčky, pomaličky, niekde v kľudnom prostredí Alpskej prírody zasa Menšina, podotýkam Drvivá Menšina tých, čo tam mali byť a […]

Pokračovanie článku

Fico uteká ako malý chlapec, Igor Matovič hviezdi, minister obrany Galko niečo medzi tým . . .

DANO Lipšic je spolužiak môjho tenisového a basketbalového parťáka zo stredoškolských časov, ANDY (LONEK), ten Tvoj geniálny JUMP si pamätám doteraz … ROBO Kaliňák bol vraj VŠ spolužiak mojej SŠ gympľovej spolužiačky Katky Kapčákovej, čím menšej postavou, tým naopak väčšej Usilovnosťou a Pracovitosťou, hotová QUEENBEE … A do tretice všetko dobré, […]

Pokračovanie článku

„Vypadni, lebo ťa skopem dolu! ! ! „=ja som SBS-kár, ja som Pán Boh!

Keby Richard Müller tušil … Rozhodol som sa miesto toho, že pôjdem domov, že pôjdem na koncert. Volalo sa to, že Tribute to Freedom alebo po našom Pocta SLOBODE. Hovorím si, že až horím túžbou po Slobode, takže som neváhal ani sekundu a hneď som si to trielil harmonikovým autobusom do Devínskej Novej Vsi v Bratislave. Samozrejme, vtej horúčave som zakapal a […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1395505x
Priemerná čítanosť článkov: 4984x

Autor blogu