Založ si blog

Archív: máj, 2013

Nenažratým majiteľom UNION-u praskne raz brušisko.

Na úžasný UNION mám spomienku spred pár rokov. So známymi sme sa vybrali do Írska a keďže človek je (niekedy, málokedy) tvor opatrný, dali sme sa poistiť. Už sa nepamätám, ako padla voľba práve na UNION, ale stalo sa, že som bol od Bratislavy, kde ma známy poisťoval v mojej neprítomnosti, nejakých 300 km, no pre poisťovákov to zjavne nebol problém, stačilo im zopár […]

Pokračovanie článku

Nevyužívate naše služby? Potrestáme vás! Lebo Money = our God.

Každoročné zábavné čítanie vo VYÚČTOVANÍ skutočných nákladov za služby spojené s užívaním bytu. Najradšej mám vždy časť ÚSTREDNÉ KÚRENIE. A tie zázračné percentá, podľa ktorých sa vypočítava jeho cena. Vymysleli, MoneyLoveri, pre tento rok, lebo ono sa to vždy mení, pomer 40 ku 60. Štyridsať percent celkovej spotreby bytovky sa rozpočíta podľa […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1395492x
Priemerná čítanosť článkov: 4984x

Autor blogu