Založ si blog

Archív: apríl, 2013

Nové. . . Čítané. . . Komentované vs. Staré. . . Písané. . . Ignorované

Každý deň, pokiaľ sa len trocha dá, sem mrknem, či nájdem niečo, čo je naozaj Nové, niečo, čo som ešte nikde nečítal, s čím som sa ešte nestretol, z čoho mi padne sánka a kvôli čomu si budem búchať hlavu o stenu, ako to, že som na to neprišiel ja, aj keď som už stokrát mohol. Zaujíma ma, či Čítané je čítaným preto, lebo to má skvelý nadpis, ktorý zláka […]

Pokračovanie článku

Vajíčka šľachty v hniezdach plebsu.

Kukučie mláďa v cudzom hniezde. Obrovské, vykŕmené, večne hladné, nenásytné. Kŕmené cudzími, ktorí to robia dobrovoľne, súc hnaní akousi zvláštnou neviditeľnou silou, snáď si hovoriac: „Ale nám to naše mladé vyrástlo, konečne sa niekomu z našej rodiny darí.“ Nemôžem si pomôcť, ale akosi mi to pripomína … tí naši FTÁCI zhora nám tu […]

Pokračovanie článku

Už len Daň na Úsmev, Nefajčenie aj Bloging a SR je za vodou – nezamestnanosť bude 0. 00%

V duchu tradícií slovenských zákoňodarcov (Zákoň je produkt, ktorý ostáva za koňom po vylúčení nestrávených zvyškov. Zákoňodarca je politik, po ktorého činnosti ostávajú také nejaké . . . ) – že čím absurdnejšia, nelogickejšia sprostosť, tým väčšia nádej na jej uvedenie do našich životov, prispievam aj ja svojim dielom do studnice hlbokých múdrostí […]

Pokračovanie článku

Obete a vrahovia. Je vražda ten najhorší zločin?

Je to hrozné, keď človek siahne na život iných ľudí. Je to tragédia, keď človek dospeje do štádia, že buď zo zúfalstva, alebo kvôli peniazom, alebo pre čokoľvek iné nachádza ako jediné riešenie jedno z najhorších. Spýtate sa, prečo nie rovno to najhoršie, veď čo už môže byť horšie ako vziať život nič netušiacemu, možno pred pár sekundami ešte sa […]

Pokračovanie článku

Nešťastná krvavá Amerika, to Ťa bijú iní? Alebo sa to len trestáš sama seba?

V celom svete denne vybuchne množstvo náloží, ale dozvieme sa len o tých, pri ktorých sú kamery najsilnejších a najrýchlejších médií. Buď to je akcia niekoho, kto dáva bratom Američanom najavo, žepod absolútnou kontrolou nebudú mať nikdy nič a nikoho,akokoľvek veľkohubí a velikášski sú a ešte istý čas budú –mám na mysli tú WeAreTheBestOfTheUniverse […]

Pokračovanie článku

Daňové úniky najviac podporujú vyberači daní a trestači ich neplatenia.

Musíš iba zomrieť. Počúval som zamladi od starších a skúsenejších. Neskôr som sa dozvedel, že okrem umretia musím ešte aj platiť dane – a s tým umretím to nie je na 100% isté. Poslednú dobu čoraz častejšie počuť ponosy až náreky chlapcov (tých hlavne) zo všetkých možných parlamentov, že s výberom daní je to čoraz horšie, že čím ďalej, tým […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukrajinské drony spôsobili masívny požiar energetických zariadení v Rusku. Moskva ovládla  strategický bod na východe

ONLINE: Ukrajinské drony spôsobili masívny požiar energetických zariadení v Rusku. Moskva ovládla strategický bod na východe

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1420861x
Priemerná čítanosť článkov: 4934x

Autor blogu