Založ si blog

Nové. . . Čítané. . . Komentované vs. Staré. . . Písané. . . Ignorované

Každý deň, pokiaľ sa len trocha dá, sem mrknem, či nájdem

niečo, čo je naozaj Nové, niečo, čo som ešte nikde nečítal,

s čím som sa ešte nestretol, z čoho mi padne sánka a kvôli

čomu si budem búchať hlavu o stenu, ako to, že som na to

neprišiel ja, aj keď som už stokrát mohol.

Zaujíma ma, či Čítané je čítaným preto, lebo to má skvelý

nadpis, ktorý zláka ničnetušiaceho čitateľa, či to je dlhotrvajúca

obľúbenosť u čitateľov blog.pravda.sk alebo je obsah naozaj

taký dobrý, že sa chýr o ňom rozbehne do sveta a exponenciálne

sa rozširuje množstvo jeho čitateľov, ako toť

Boston – niečo tu nesedí od gumurin-a,

ktorý sa slušným tempom blíži ku kvóte 10000.

Vŕta mi, trošíčka, nepísal som podobné, iba v ružovom, aj ja? :

Nešťastná krvavá Amerika, to Ťa bijú iní? Alebo sa to len trestáš sama seba?

A najvtipnejšou býva pre mňa kolónka Komentované, kde najkomen-

tovanejšie sú nie články, ale komenty, komenty komentov atď.,

ktoré síce vôbec nesúvisia s blogom, ale slúžia ako pokecaníčko

zadara (popr. v cene, ako sa to vezme).

Zájdem si neraz, po kliknutí na Všetky články tam celkom dole,

aby som si poprvý-, ale aj n-tý krát pozrel niečo dávno nie novéStaré,

dlho nikým nečítané/už len Písané a nekomentované len preto, lebo dávno.

Trocha Ignorované, ale len kvôli veku, nie pre krásu&hodnotu.

Možností mám momentálne 1 417 dekablogov.

Viete napríklad, čo bolo jedenásteho novembra 2011

11-11-11 No.11 jedenástym blogom v poradí?

V tejto chvíli to je na http://blog.pravda.sk/page/692/?page=tab1

a je to

O strate priateľov alebo o ľuďoch, čo nás posúvajú ďalej

od parslov , Prečítané 804x … teraz 23-apr-2013 Draft saved at 07:02:04

Že tá kočka má slušnú, vôbec nie nudnú Slovenčinu a že má vyše

štvormesačnú prestávku???

 

Je pravdou, že doposiaľ ste ani nedozvedeli nič Nové, že toto(cutugno)

nebude skvostom medzi Čítané a pod Komentované

sa dostane, len keď niekto dostane nekontrolovateľný

grafomaniacký komentovací záchvat.

Ale naozaj Vám všetkým budem vďačný za to, keď mi napíšete

do diskusie, čo Nové, doposiaľ nepočuté, nevyslovené, stokrát

neomieľané a nezopakované treba konečne urobiť, aby sme

sa pohli z miesta (ale kľudne aj nie a rovno to realizujete).

Lebo mám miestami dojem, že sa točím(e) stále v kruhu a stále

klikám(e) na

Nové 🙂 Čítané 🙂 Komentované

s nádejou, že už konečne to príde, že už konečne textík,

o ktorom stopercentne viem(e), že je nielen konštatovaním

zlého, ale aj pokusom o to, ako z neho von, či až návodom.

Tak poradíte, múdrejší, skúsenejší, momentálne disponovanejší,

ostrieľanejší, schopnejší, ochotnejší?

 

Ďakujem za radu, hoc i krátku, aj za všetkých čitateľov tohoto

článočka, ktorí sa dozvedia niečo, čo ich pomôže naštartovať,

keby aj len k vypnutiu kompjutra a zapnutiu sa v normálnom

svete tam vonku, pri Slniečku.

Tamtom hore na oblohe a tým šťastnejším aj tomto dole, niekom

z našemu srdcu blízkych.

Krásny deň prajem 🙂 🙂 🙂

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419183x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu