Založ si blog

Nešťastná krvavá Amerika, to Ťa bijú iní? Alebo sa to len trestáš sama seba?

V celom svete

denne vybuchne množstvo náloží, ale dozvieme sa len 
o tých, pri ktorých sú kamery najsilnejších a najrýchlejších 
médií.

Buď  to je akcia niekoho, kto dáva bratom Američanom najavo, že
pod absolútnou kontrolou nebudú mať nikdy nič a nikoho,
akokoľvek veľkohubí a velikášski sú a ešte istý čas budú –
mám na mysli tú WeAreTheBestOfTheUniverse Ameriku,

alebo to bude

 

ďalšia z akcií „geniálnych mozgov“ z početných

služieb, ktorá má dokázať ich potrebu a navyšovanie ich rozpočtov,
treba predsa svetu ukázať, že neskutočné prachy do nich
pumpované nie sú vyhodené len tak do luftu.

Tak či onak, vždy to zlizne nejaká skupinka „nevinných“, o
ktorých ale karmisticky naladení spoluobčania budú
tvrdiť, že to majú za to, že …

Možno áno a … možno sú skutočne nevinní a len zobrali
na seba úlohu pri výučbe sveta o tom, kam vedie ten ich
slávny dodatok k Ústave … mám právo vlastniť zbraň, rozhodnem,

čo Moje&JedineMoje&NavždyMoje idem „brániť“ a šup ho …

odistím,

stlačím spúšť či gombík,

odošlem SMS,

vyslovím rozkaz,

podpíšem útok na …

 

Amerika, Amerika, čo AŽ sa musí stať, aby si sa poučila ???

 

KTO SA NECHCE UČIŤ SÁM A DOBROVOĽNE,

budú ho učiť

INÍ A NASILU.

 

P.S. To som neokopčil, len som to uverejnil aj tam aj tu, to sa hádam môže?

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396879x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu