Založ si blog

Slov. Národ. Povstanie. Abd-ru-shin napísal:

Bolo to v roku 1937, osemnásteho apríla a počúvalo Ho asi nie príliš veľa zvedavých uší

a očí. Lebo veď prečo by aj. Väčšina predsa počúvala takmer na slovo Adolfa Hitlera,

chlapca, ktorý sa rozhodol, že dobyje svet. A pritom celkom potichúčky, pomaličky,

niekde v kľudnom prostredí Alpskej prírody zasa Menšina, podotýkam Drvivá Menšina

tých, čo tam mali byť a načúvať a naslúchať, lebo predstavte si, aj to je rozdiel, tá Drvivá

Menšina si vypočula tieto Slová:

(bolo to o Nemeckom národe)

„I tento povolaný národ zlyhal. Sám seba vymazal z večnej knihy života a ide naproti

svojmu osudu.

Vôľa Božia tak rozhodla. Všetka milosť a ochrana, všetko požehnanie a pomoc Božích

pomocníkov bude odňatá veľkému národu, ktorý zradil svoje poslanie a daná inému,

malému Národu.

Národu, ktorý verý Svojej Tradícii

VŽDY STÁŤ pri PRAVDE BOŽEJ,

pilne a verne prijíma SLOVO PRAVDY,

snaží sa podľa NEHO žiť a

tým sa urýchlene pripravuje stať sa

VYVOLENÝM NÁRODOM SLUŽOBNÍC a SLUŽOBNÍKOV BOŽÍCH,

ktorí budú učiť Všetky Národy Novej Múdrosti

VO SVETLE PRAVDY.

ŠŤASTNÝ NÁROD !

Prosím Svojho Všemohúceho Otca,

aby vlial Svoju Silu a Svoje Požehnanie

na Malý Národ Jeho Verných,

aby rozmnožil JEHO MOŽNOSTI a SCHOPNOSTI k VEĽKÉMU POSLANIU,

k budovaniu KRÁĽOVSTVA BOŽIEHO na ZEMI.

AMEN.

Toľko história a toľko prítomnosť. Celkom jasne počuť ihneď reagujúcich a upozorňujúcich

na nové nebezpečenstvo vlny fanatizmu, oblbovania a zneužívania niekým kedysi

napísaných slov vo svoj vlastný prospech.

Akože ja sa teraz mám postaviť pred davy a hlásať Slovenkám a Slovákom Nové Zvesti.

No to určite ! Babkinu vrtuľu ! A aj by som inak a škaredšie povedal, ale predsa len, mám

celkom rešpekt pred tým, čo povedal Oskar Ernst Bernhardt, čo bolo občianske meno

spomínaného Autora, pričom Abd-ru-shin bolo jeho Pseudonym, Nemcami niekedy písaný

aj ako Abd-ru-schin.

Pekné slová, krásne sa počúvajú, ŤAŽKO SA PLNIA.

Teda, ONY + ONI sa PLNIA ĽAHKO, ťažké je len mnohým tým čitateľom Najsvätejších

Kníh pochopiť, že Základná Ježišova Poučka o Brvne a Smietke v Sestrinom a Bratovom

OKU je presne a JEDINE o MNE.

O MNE SAMOTNEJ, O MNE SAMOTNOM.

Môžem byť najsebekrajšia Grálovka, najúžasnejší Kresťan, Najvzornejšia Moslimka,

Najhorlivejší Budhista, ak si jednoducho v sebe nepriznáme svoje vlastné chyby a stále

z nich budeme obviňovať všetkých možných a nemožných, samo že aj možné a nemožné,

tak sa síce dostaneme ďalej, ale naše TEMPO bude zodpovedať tempu

SLIMAČIEHO EXPRESU LONDÝN – ISTANBUL.

By som to videl na rok tak 2488, aj to by sa SlimákPartia musela riadne snažiť a takmer

sa po ceste ani nekŕmiť.

Celý vtip je ale v tom, že Slovenka, Slovák, to nie je ani tak národnosť v pozemskom

zmysle Slova, ono to je skôr Vyznamenanie a Veľká Zodpovednosť v zmysle volám sa tak,

že by som mala, mal tak pekne po našom, po Slovensky,

HOVORIŤ, AKO NÁM ZOBÁK NARÁSTOL.

SLOVO MUŽA DODRŽAŤ.

Hovoriť ÁNO alebo NIE, lebo iné je od ZLÉHO. Však áno, KOMPROMISNÍCI ?

 

„Veď viete, no ale to inak nejde, predsa sa na niečom musíme dohodnúť a nejaké ústupky

im spraviť musíme !“

IDE TO INAK, S NIKÝM SA NA NIČOM DOHADOVAŤ NEMUSÍME A ÚSTUPKY ?

KOMU A PREČO ?

Lebo sú OSN, Európska ÚNIA, Pápež, Svätý DINDY a

ÁZIJSKÝ SANDOKAN s AMERICKÝM SUPERMANOM ?

A ja som zase ŠVÁRNA SLOVENKA a ja zasa UDATNÝ SLOVÁK.

Ste niektorá KRAJŠIA ako JA a nebojácnejší ako JA?

Chce mi tu niekto nahovoriť, že mi neustále v kuse musí niekto PRIKAZOVAŤ, DIKTOVAŤ,

POUČOVAŤ MA, KRITIZOVAŤ, PINDAŤ a DODŽEBKÁVAŤ MA ?

Jasan, jasan, a čo ešte máte, niečo Veselšieho by sa Nenašlo?

No nenašlo, lebo ONI ANI NIČ iné nemajú a nepoznajú.

Zato my, Slovenky a Slováci tu máme Prírodu Krásne Nevídanú, Autá Samopomocne

Vyrobené, Chalúpky Vlastnoručne a Vlastnoumne postavené a navyše, a to nemá

nkto iný na Zemeguli,

MÁME SAMÉ, SAMÝCH SEBA.

A to je POKLAD NAJVÄČŠÍ a NAJJAGAVEJŠÍ.

Len sa prejdite dnes PO ULICIACH SLOVENSKÝCH MIEST A DEDINIEK.

Ja tam chodievam poslednú dobu, odsadajúc si od Internetu, čím ďalej, tým radšej.

Jednak predsa len, obzerať baby na nete je fajn, ale taka KRÁSKA NAŽIVO, to je

zážitok na celý ŽIVOT. Pre Japonca, Maďarku, Kanaďana aj Somálku.

Všetci nám môžu akurát tak TICHO závidieť. A dopriať nám to.

Lebo celá finta je v tom, že tými Slovenkami a Slovákmi sa môžu stať aj ONY a ONI,

stačí IBA CHCIEŤ, spieva NESMRTEĽNÝ JOŽKO RÁŽ.

Oni vlastne všetci tí speváci a speváčky, hviezdičky až SUPERNOVY Slovenského

Hviezdneho Speváckeho, ale aj Hereckého, Športového a neviemakého Neba nám

ukazujú, ako by sme asi mohli aj my.

Teda nie UJOVIA a TETY BETY z Parláča, ale Cmoro a Smatanka, KATARÍNKY moje

východniarské milované od Knechtov aj Koščov, Mariku Gombičku vynechať

jednoducho nesmiem. A ŇOU aj skončím a rovno poviem, že ostatných som nemenoval,

lebo to NAJLEPŠIE si nechávam vždy nakoniec.

Lebo najlepšia speváčka, najlepší spevák neexistujú.

Ešte inak. Najlepší spevák, najúžasnejšia speváčka je úplne každá, každý, lebo

VŽDY EXISTUJE NIEKTO, komu so svojim spevom, TEXTAMI pomôžete úplne najviac

zo všetkých, PRÁVE VY, TY, TY a aj TY.

Martin Kelecsényi a sorry Maťo, som Ti to meno určite skomolil, a jeho Nesmrteľná,

vo Vyvolených toľkokrát odohratá MUSÍM UŽ ÍSŤ, to je niečo, čo mi urobí zimomriavky

na chrbte už len pri predstave, že ju počujem.

Petra Humeňanská tiež vypadla priskoro, ale KDO UMÍ, TEN UMÍ.

Nejde absolútne o to, či som PRVÝ, PRVÁ, pán Prezident, Pani premiérka,

pán veľko alebo malomožný, farár, učiteľka, nositeľ Meča či basketbalistka.

Mojou prvoradou POVINNOSŤOU je, aby som mala, mal otvorené OČISKÁ,

UŠISKÁ dokorán, ruka READY a NOHA taky tak.

Každú každučičkú sekundu sa dá pomáhať, nie v AFRIKE a HAITI,

ale susedovi koza kape, tak ju nedorazím, alebo aj dorazím, urobíme guľáš, nažereme

a ožereme sa ako dogi (soft, nie úplne do tvrdapečeňova), a příště zasa dojdú,

susedko aj so susedou, zabijeme nášho Barana Mariána.

Aj keď má meno a je vlastne člen rodiny, ale žrádlo je žrádlo a kam by sme došli, keby

sme boli jemnocitní ako anglické bielokožné fifleny a nevedeli sundať vianočného

kapra, či podrezať slepici krk.

Som naschvál takto NATUR, aby sme si uvedomili, že najväčší hriech nie je NESLOBODA

ZVIERAT, ale že to je PRÁVE NESLOBODA ČLOVEKA.

A prehrešujú sa najviac TIE a TÍ, čo Vám JU každučičký deň DOPRAJÚ v NECHUTNE

OBROVSKÝCH DÁVKACH.

Prejedanie, pijapijatika, drogy a sex sú nebezpečné, ale je to len SOFTCORE.

Najtvrdší HARDCORE sú Mocichtivé Ženské a Im Poslušní Kings, Gods of the Universe.

A tým teraz končí MÁŇA.

Utrum, dosť, bodka, finito, HASTA LA VISTA.

TERMINÁTOR is BACK. AND HE WILL STAY HERE FOREVER.

Ja viem, že mnohí nechápu, o čom tu točím, ale ja to mám na HÁKU.

Však si zalezte do diery a pokračujte v čítaní svojej svätej knihy.

Ja som spojený priamo s Najvyšším a vlastne každá KRÁSKA a KRÁSAVEC,

je IM TO VIDIEŤ na TVÁRI.

JE IM TO VIDIEŤ V OKU !!!

Dosť bolo kecov, idem sa mrknúť na nejaké holé baby, hehehe, kašlem na ne,

Zahalené sú ďaleko Sľubujúcejšie, ďaleko viac sa sústredím pri Oblečených

na tie ICH SKUTOČNÉ POKLADY DUCHA a nie prvoplánovo na peknú

tváričku, postavičku, zadok a kozy.

Ale nahý HOLKI taky dobrý. Jen to s nima příliš nepřehánějte !

Nebo taky i přehánějte! A čoskoro uvidíte výsledok. Či dobre, či ešte lepšie.

CO JE VÁM JEN LIBO.

AMEN TMA som zvykol počúvať, keď už nemohli viac vydržať, čo hovorím –

tak to teda nie, AMEN SVETLO áno.

Váš BEE.

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419066x
Priemerná čítanosť článkov: 4927x

Autor blogu