Založ si blog

Rišovi Sulíkovi trest alebo odmena ? = Dottore Fico predsedom parlamentu a máj 2012 predčasné voľby ?

Navrhoval by som pani premiérke tvrdo potrestať ťažkého hriešnika.

Trest smrti by som si pre tentokrát odpustil, aj keby si ho tento

najväčší hriešnik nášlo parlamentu určite zaslúžil, ale poďme sa

pre tentokrát zahrať na humanistov a darujme mu život.

Ale predsedom parlamentu predsa ostať nemôže – veď ako by to bolo,

keby Ivetka svetu a mestu neukázala, kto je u nás doma pánom.

Sorry – PAŇOU.

Ale zasa – Miki a Mikloš sú pánmi – takže predsa len pánom.

Prípadne pánmi.

No ale zasa – potrestaj na Slovensku niekoho – čím tvrdší trest mu udelíš,

tým viac ho davy milujú.

To pozná história už od čias Ježiša Krista.

Takže, nech by sa Rišo snažil akokoľvek, toľko hlasov, ako mu nahnala

včerajšia koaličná triumvirátna svätá trojica a ďalšie nasledujúce tresty,

by nikdy sám nevyrobil, aj keby bol svätejší ako najsvätejší pápež.

Takže Yvett, prosím, daj Riškovi predčasne pod Vianočný stromček tento

skvelý darček … a nebudeš sa stíhať diviť, ako mu to rastie … bez

akéhokoľvek sexuálneho podtónu.

Ale možno nakoniec aj TO nastane.

 

A tá klaňačka Dottoremu Ficovi zo strany Mikloša a Dzurindu, ak budú

chcieť odhlasovať Bruselu sľúbený Euroval, ajajaj – neviem, neviem, či to

bude robiť dobre hrdosti a sebaúcte týchto dvoch nadsamcov Slovenskej

politickej scény.

Som si myslel, že svetový neprekonateľný rekord v strkaní sa do tam

urobil pred rokmi Mikino smerom k prdeli Džordžiho Busha mladšieho.

Ale možno urobí nový sveťák k ritke Dottoreho.

Ale zasa, ten to niekedy rád – a ak to bude od dua Miki  & Mikloš, tak sa snáď

pritom bude aj poprvý raz v živote úprimne usmievať a vari aj fotky nám z tohto

happeningu poukazuje.

Joj, či sa teším na tlačené vydanie nejakého denníčoka – hádam si aj na stenu

vylepím a budem sa deň čo deň tešiť z kvalitného fotomateriálu.

Šťastný som ja človek, že žijem v krajine neobmedzenejších možností ako samotná

Najneobmedzenejšia Emérika.

A za odmenu za prežité rozkoše zo strany Mikiho a báťušku Ivánušku by mohli

byť v máji Nové voľby – veď Máj Mesiac Práce by najviac vyhovoval najpracovitejšiemu

premiérovi v dejinách Slovenska EVER – pred aj hocikedy po Ficovláde 2006-10.

A prosil by som pri voľbách mávatká a transparenty:

S Ficom na večné časy a nijako INAK.

Lebo veď kto iný nás už môže spasiť a zachrániť od pohromy zlého kapitálu, ako

najspravodlivejší, najsociálnejší a najozajstnejší milovník Jánošíkovsko-„kresťanských“

tradícií.

Uf, to nebola irónia – to len som mal také pnutie v duši – asi musím ísť s tým

za psychohygienikom – alebo žeby zbehnem na Súmračnú za mojim veľkým

priateľom Dottorem Jajbolítom, ktorý pozná liek na všetko fšecičko ???

 

P.S.

Kolomaž, kolomaž – to je také to čierne, na čo sa rozlieva zlá čarodejnica, čo vyzerá

ako dobrý bloger pod článkom ???

A vôbec – Dottore je po Igorovi, Rišovi, Erike a Anči môj najväčší parLAMENTNÝ kamoš –

tak z čoho ma tu zasa kto obviňuje – to si tu mám vyvesiť photo, ako sa s Robinom

„džánosheek“ HOODOM

priateľsky objímame a gratulujeme k výbornému výkonu na novootvorenom futbalovom

školskom ihrisku ???

 

Joj Anajka moja milá a kedyže som sa už ja fučal – keď som bol chlapčiatko malé, to áno,

ale posledný polrok – ja a phutschať ???

No to si musíme dať rande !

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396881x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu