Založ si blog

Exkrement mimo misu . . . presne ako naši politici v Parláči.

Tak sa mi dostalo spravodlivosti.

Už včera na mňa v hoteli California pokrikovali moji spolubývajúci

králi a cisári, že mám rajóny – teda starám sa o čistotu nechcem

povedať rovno celého Slovenska, ale istej časti istých zariadení

celkom určite. O myšlienkách, vzťahoch, pocitoch a citoch zasa

niekedy inokedy, dnes budem troška obrazne popisovať,

voč tu, Ty vole , kráčí.

Bude sa to podobať na bájku, ale jadro je, sámvačku, pravdivé.

 

„Zajtra má trojka rajóny“ – hučal ktosi po paláci, až som to počul

do svojho prezidentského apartmánu číslo 3.

„Aha, tak to mi je jasné, prečo mám na WeCku prichystaný ten extra

darček“ – vyhodnotil som pred chvíľou videné a cítené.

„Z toho si nič nerob, tu je to bežné, vrchná sestra (och, jak mi to tu

pripomína Prelet nad Kukučím hniezdom – a áno, správne je ak,

prípadne ako ((pre mňa je to tak fajn univerzálne)) a nie jak,

ale jak mi to budete stále otĺkať o hlavu, tak budem písať jak) …

vrchná sestra oslavovala narodky a Vrchný Posera hotela Kalifornie

zožral ešte aj tú masť z panvice, čo ostala po prasati, takže jeho

vnútornosti to nezvládli a vypustili obsah skôr, ako pán Cisár stihli

odhalenú prdel presunúť nad misu.

Teda … možno tam nejaká časť skončila, ale úvodná určite nie.

„Nič si z toho nerob, to budeš mať tréning na Parláč, keď tam budeš

Premyjérom, budeš stále nejaké ho..á vyhadzovať a po nich čistiť,

na začiatku týždňa ich tam skončilo 150″ – uff, to bol príliš drsný

naturalizmus od Popeho, pápeža hotela Kalifornia.

Tak som sa pustil do rajónov, najprv 30 metrová chodba, to bol celkom

veget. Potom kúpelka – tá trvala snáď len 10 minút.

A na záver čerešnička na torte, WeCko s dvoma záchodkami, dvomi

pisoármi a misou hneď pri vstupe do tejto čarovnej miestnosti, misou, čo

slúži práve pre tých, čo udržia a držia obsah svojich endov tráviacej

sústavy asi tak ako poniektorí politicians a grálovci svoj (S)WORD.

Kua, bolo tam prischnuté, akoby ho tam bývalý majiteľ prilepil sekunďákom.

Normálne som musel po špachtľu – teda vyrobil som si drevenú z tvrdého dreva.

Celá zábava a tentokrát doslova SRANDA trvala vyše dvoch hodín, normálne som

dostával gratulácie za statočne vykonanú prácu.

To vážne – takéto a ešte špinavejšie, smradľavejšie a nechutnejšie ma čaká

tam hore na kopci ???

Mám vážne tú funkciu PREMIÉRA vôbec brať ???

To mi vážne nestojí za to, tých pár stoviek €ur, čo mesačne dostanem ako plat

a zopár mimoparlamentných obchodných aktivít nemôžu vynahradiť tie pocity

zažívané pri čistení, upratovaní, skrášľovaní a vyvoniavaní.

Alebo žeby predsa len ???

Vidím to tak, že kým nezažijem na vlastnej koži, asi sa nikdy nedozviem …

Asi vážne IDEM DO TOHO.

Ale budem potrebovať služby takého chlapca, ako bol

vo filme PARFUM – takého toho, čo vedel vôňami zmagoriť obrovský dav tak,

že sa všetci povyzliekali a robili si grupálne dobre – ak ste nevideli, pozrite si …

 

http://www.youtube.com/watch?v=MhkqHZzlSow&feature=related

 

Ja nie kvôli tej scéne, ale kvôli tej supervôni, čo dokáže také divy 🙂

 

Mám dojem, že ten EUROVAL, čo tá naša, napodiv všetkým predpokladom

kamarátska štvorka vládna TROJKA plus opozičná JEDNOTKA odhlasovala,

to je tak EXTRÉMNE EXTRA EXPERTNE EXISTENČNE na EX EXKREMENT

mimo misu, že bude smrdieť po Európe EŠTE PEKNÝCH PÁR RôČKOV.

A že bude treba extrémne veľa upratovacích a vyvoniavacích čiat, aby

ten PUCH a SMRAD ZMIZOL NAVŽDY a NENAVRÁTITEĽNE.

Verím, že sa nám to spoločnými silami raz naozaj podarí 🙂

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419162x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu