Založ si blog

Dlžník, dlžníčka, drzo a výsmešne sa ti do tváre rehniaci! Dokedy ešte?

 

 

 

.   A to nehovorím len o prípadoch, vlastne o tých najmenej, keď ste niekomu požičali dvacku alebo stovku, či nebodaj celoživotné úspory, aby si dotyčný, dotyčná, dotyční mohli kúpiť dve kilá zemiakov a balík ryže, novú šúchaciu krabičku alebo bejvaníčko, aby sa mohli rehotať počas dlhých jesenných a potom trocha kratších zimných večerov zo sprostého veriteľa, ktorý naletel na pekné rečičky a dal sa učičíkať uisťujpcimi frázičkami typu predsa nás nebudeš podozrievať, že by sme MY, ale choď, chceš povedať, že MY by sme ťa okašľali, oklamali a vyhýbali sa splácaniu? Ruku na srdce, všetci poznáme, teda všetci zo skupiny veriteľov tie najdokonalejšie typy výhovoriek, vykrúcačiek, počkaj, už mi to posielajú na účet, pozri, tu máš na displeji … ODOSLANÉ. Chlapík dohodnutý s presne rovnakým drzákom ako on na divadielku, automaticky hneď stopuje transakciu a spoločne si o pol hodinky idú popíjať nie zrovna najlacnejšie vínečko za … veď predsa z cudzieho krv netečie, tak prečo by sme si neužili, kým sa dá a kým zatiaľ ešte Igor neposlal NAKU.

.   V prvom odstavci sme vybavili napodiv tú najnevinnejšiu formu dlžôb, ony existujú podlžnosti oveľa závažnejšieho charakteru, aj keď sa to na prvý pohľad nezdá a berúc za bernú mincu, tu máš, Hrudkoš, dve opakujúce sa slová po sebe, berúc za bernú mincu veľmi zradnú povedačku „Na myšlienky Clo neplatí!“, mnohí premnohí považujú REČI a ich predprípravu, teda uvažovanie, hodnotenie, myslenie, činnosť svojho mozgu, len za také ťaľafatky, voľný priestor, džungľu, vesmír, kde si možno robiť, čo sa komu zažiada, čo sa komu chce, čo komu vyhovuje, čo vedie mysliaceho, uvažujúcu k želanému cieľu, k chceným výsledkom, … to staré známe, povestné ÚČEL SVÄTÍ PROSTRIEDKY, pre mnohých v preklade, keďže to chcem ja, tým pádom to je vôľa božia (Božia?!? !!!) a teda hups, ide sa na vec, technológiu máme predsa zmáknutú, zvládnutú dávno, pokračujeme starými dobrými osvedčenými metódami. No ale čo to, čo to? Prekážky, nepríjemnosti, „zrada“, už to nie je to, čo to bývalo, slušný zlodej pomaly vysvetľovať musí, ako k majetkom prišiel, manželky prachatých politikov sú urážané a do samíc šľachetných zvierat im je „nadávané“, ešte aj rasistickú bielu pri tom rôzni neBLAHO známi provokatéri použijú, fuj, či im nie je hanba!

.   To by sme mali skratkovito vraj kóšer krádeže podľa zákona, ale vráťme sa k už naznačenému svetu myšlienok, rečí, hovorenia, používania slova, ľudskej komunikácie ako prostriedku na dosiahnutie SVOJICH, svojich ZIŚTNÝCH cieľov, nehľadiacich, či to ostatným okolo mňa prospieva, ubližuje, ničí životy, ožobračuje, zabíja ich to, genocídne vyvražďuje, čo tam potom, hlavné, že sa ja, my a naši, MOJI „Naši Ľudia“ mám/e, majú dobre, sú spokojní, majú plné vrecká aj bruchá, žijú si bezstarostný život na vysokej nohe, sem tam sa blysnú v Smotánočke na Markíze, sem tam titulečka v týždenníku, ale prebohate stačí aj závisť troch susied v Hornej Dolnej a ich pohľady ukradomky, keď dámička vystupuje z nového Méďaka pristaveného pri obydlí obdivovanej a vysokonožnej, nožnorozkročnej.

.   Dlhovať môžem niekomu aj mnou ukradnutú dobrú povesť, ktorú som mu zničil/a svojimi jedovatými, drzými, neoverenými a závistivými drbmi, vymýšľancami, fantazmagóriami, hovorením o domnelých vlastnostiach ohováraného/nej, ktoré sa ale ďaleko viac týkajú mňa – osoby tárajúcej, kritizujúcej, živiacej sa ako miestna či celoslovenská drbna. Dlhovať niekomu môžem pokojný život, ktorý som mu/jej rozvrátil svojimi neuvážanými, ľahkovážnymi rečičkami, ktorými sa len tak z nudy alebo cielene, o to horšie, zabávam a sledujem, čo sa deje a diať bude. Dlhovať môžem vysvetlenie, objasnenie, svedectvo o udalostiach, ktoré mojim zamlčiavaním výrazne zmenili život nielen jednotlivca, ale celých rodín, rodov, dokonca národov. Len preto, že som zo strachu, zbabelosti, či pre moje vlastné zištné dôvody ticho a len sa prizerám, ako sa niekde niekomu ubližuje, robí zle a ja z pohodlnosti alebo strachu o môj biedny život, ktorý si mojou nečinnosťou práve chystám a zasluhujem, mlčím ako hrob, nevidím, nepočujem, onemel/a som!

 

 

 

 

DO POSLEDNÉHO CENTA, DO POSLEDNEJ MINIMILIKVAPÔČKY,

VŠETKO SA BUDE MUSIEŤ … VRÁTIŤ, NAPRAVIŤ, VYROVNAŤ.

A SMEJME SA KĽUDNE ĎALEJ, DLŽNÍ/É, KTORÝCH NÁS TO

EŠTE NEDOBEHLO, LEN SA MY VESELO SMEJME ĎALEJ …

 

 

 

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1395503x
Priemerná čítanosť článkov: 4984x

Autor blogu