Založ si blog

Makaj, ty špinavý roboš, ja, čistá, ti zahrám teátro!

 

 

 

     VENOVANÉ VŠETKYM VYSÁVAČKAM, VRAHYNIAM NÁDEJE, ŽE BUDE NIEKEDY LEPŠIE!

 

 

.   Viete, čo má (mala?!?) spoločné vaša (moja!) sestra (manželka, milenka, svokra, babka, mamka … ), „vláda“ (môj najobľúbenejší eufemizmus), pani ministerka atď., atď. , … s predstaviteľmi pracujúceho ľudu? Že nie? Neverím! A ňävärím oni po moďorsky! Ten nadpis už čo, to naznačuje, ale ozaj len naznačuje! Lebo pravda je oveľa krutejšia, nemilosrdnejšia a … aj prozaickejšia.

.   Našťastie síce už exitujú dosť početné výnimky z pravidla, ale! Stále málo! Čo to, čo to? O čom to zasa táto otravná blogerka, či chlap, či čo za tretie pohlavie to je, točí? Zas si niečo fajňovučké šľahla a má tie svoje vidiny a fantazmagórie? No isteže!

.   Ja som i povedal, že dosť. Dosť bolo sponzoringu bez adekvátnej odozvy! No, „bez“, síce „s“, ale s akou!!!

 

AKOU, K.R.A ???!!!???

 

.   Jasné, som násilník a egoista, nadávam jej do .u.iev a ani sa jej nepoďakujem za to, že som jej smel nosiť prachy a pomáhať deň čo deň! To vôbec nebolo zvolanie zúfalého nešťastníka!!! Ach jaj! A že vraj domáce násilie páchané na ženách! Povedali ONY!

 

 

 

No ale ten svätý pokoj, čo teraz mám, vďaka Ti zaň, Pane Bože!

 

 

.   P.S. v slove „exitujú“ písmenko „s“ naozaj nechýba!

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396723x
Priemerná čítanosť článkov: 4988x

Autor blogu