Založ si blog

Je toto ešte OK alebo už čisté psycho?

 

 

 

.   Ja som teda videl už „všetko“, myslím hlavne najrôznejšie prejavy ako zdravej, otvorenej mysle, tak aj opačné extrémy, … to, čo dokáže vyprodukovať mozog dlhodobo otravovaný a ničený drogami či už pouličnej alebo špáratkovovrecúškovej proveniencie, poťažmo tých, ktoré majú slúžiť ako „liečivo“ a majú pomáhať psychiatrickým pacientom dostať sa ak už nie rovno do stavu „normálu“, tak sa k nemu aspoň v maximálnej možnej miere priblížiť.

.   Jedna za mnohé, typická a predsa taká odlišná. Príhoda, ktorá ovplyvnila a ešte ovplyvní tak mnohé … nebudem dlhý, načo aj.

 

.   Bol som poslaný do Tesca, vraj treba chlieb, jahody, mandle a štvrť kila slaninky. V poriadku, ale najprv pôjdem do vzdialenejšieho supermarketu, nakúpim tam a ak budem mať miesto v ruksaku, stavím sa aj v Tescu, ak nie, najprv domov a potom to Tesco. Logické! Len nechoďte s touto krutou vednou disciplínou na jednoduché ženičky. Prídem domov s nákupom z Lidla, z Tesca zatiaľ nič, z päť pädesiat neminutý ani len cent. Vybalím teda Lidlácky nákup a pýtam sa, reku čo z toho chceš. Neriešim cenu, dovozné, cenu práce, … toto nechcem, toto nechcem, ani toto a ani tamto … hovorím si, asi má dojem, že budem chcieť peniaze, alebo čo. No dobre, radšej to všetko odnesiem, nech nie som krvi-peňazí-lačná beštia a nech nie je zbytočne zlá krv. Veď ja by som jej ten nákup celý aj dal, plus dvacku k nemu navrch, no problema. Utekám rýchlo kade ľahšie, lebo vo vzduchu visí to staré známe zo včerajšieho blogu, … ako si, ty špinavý roboš, dovoľuješ robiť niečo, s čím ja súhlasím, chcem to, žiadam ťa o to, prikazujem ti to, ale ty, neschopák smradľavý, to robíš inak ako si výslovne prajem ja, ty to síce robíš správne a perfektne, ale stále nie podľa mojich predstáv!

„Prečo nakupuješ TO, ČO SOM TI NEKÁZALA, AKO SA OPOVAŽUJEŠ MÍŇAŤ MOJE PENIAZE !!!“

 

.   Počkať, počkať, aké „moje“, ja som si dovolil vytiahnuť z mojej peňaženky mnou zarobené prachy, kúpiť si pre seba, čo potrebujem a chcem a … no posledné týždne počúvam len a zásadne len dve veci:

 

AKO SI TY DRZÁK DRZÝ DOVOĽUJEŠ NEPRISPIEVAŤ NA DOMÁCNOSŤ?!?

plus

PREČO PRISPEVAŠ TAK VEĽA?!? … ZAVADZIA TO TU! OKAMŽITE TO ODNES! VŠETKO! VECI, PRACHY … ZMIZNI!

 

 

… a k tomuto všetkému ako darček telefonáty na psychiatriu, že … „Poďte si poňho! Vystrája a vyhráža sa mi!!! Že jeho matka je láskavá a milujúca Žena, ale tá ohava a striga na gauči že je niekto iný! Jeho matka vraj neseká jedovatými zubami ako kobra, či zmija a nemá z toho zvrátenú radosť! A ešte na mňa, na vlastnú mater, bezprecedentne dvíha hlas!

 

NO MNE SA Z TOHO CELÉHO CHCE DVÍHAŤ ŽALÚDOK, VRAJMAMA !

 

 

 

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1421441x
Priemerná čítanosť článkov: 4936x

Autor blogu