Založ si blog

„Zavri hubu a makaj! “ – „Hovoriť striebro, mlčať Zlato“ – Blahoslavení Tichí, lebo Oni budú Dedičmi Zeme!

.   Tak to dnes Janka vychytala! Že je Groot, sme viacmenej vedeli všetci, viete, ten zo Strážcov Galaxie, najmilší Stromček na Svete, ktorý súc tichým len skromné oznamuje: „Ja som Grút!“ Všetci to vedia, všetci to plne rešpektujú, všetci sa na tom ujebávajú, lebo to dokáže zabiť v tej najúžasnejšej chvíli. Pre mnohých najobľúbenejšia postavička u Marvelovcov, dokonca vôbec u Animákov … Animaux=Duša.

.   Je vlastne jedno, čo sa udialo na obed v Kuchyni, taký menší fakt, slečny vytasili svoje Ženské Zbrane a tnakladali si Jedna Radosť. Ségra odišla za princeznou Jasmínou a Džejna? Tá to vychytala naplno stal sa z nej … SuperGroot … The new star, no, The New SooperGroot Was Born!!! Už vie, že byť ticho, viac než ticho, neoplácať zlé zlým, al e Svätým Pokojom je vrcholná požiadavka dneška.

 

Buď aj ty „Ja som Groot!:_:“, prípadne „Ja som SooperGroot!“, ktorému to už na znak úcty budú hovorievať všetci ostatní: „Ty si Super, Groot!“ … „Si Nad … nad vecou, lebo si sa pohol, pohla z miesta a vidíš všetko z oveľa vyššej perspektívy!“

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396710x
Priemerná čítanosť článkov: 4988x

Autor blogu