Založ si blog

Ako Schindlerová Maťka a Fidelova Kubka svoje ovečky v žinčici kúpali.

Venujem všetkým Matejom, Matejám, Martinom, Martinám, ktoré poznám,

sú mi vynikajúcimi priateľmi a priateľkami, milencami (hahaha) a milenkami.

A taktiež to je ako TRIBUTE TO MY GRANDFATHER JAKUB,

ktorý sa narodil kdesi za veľkou Atlantickou Mlákou kdesi pri Chicagu,

takže vďaka Nemu som vlastne štvrtinový Amerikánec (juj, ale som si zasa

naložil), ale ja som  asi taký Američan, ako je poctivý katolícky Slovenský

farár náruživým milencom, ktorý nemá nikdy dosť.

Takže vravíte, že teda naozaj som Američan ? Neprostestujem, teda som.

To znie skoro ako Myslím, teda som.

Ale mne sa páči ďaleko viac to naše Slovenské :

NEPROTESTUJEM, TEDA SOM.

A nebudem protestovať, keď mi už niekto konečne navrhne to miesto a dátum

historicky prvého Blog.pravda.sk

stretka blogerov a blogeriek, ktorí nájdu chuť a odvahu stretnúť sa s priaznivcami aj

oponentami, s obdivovateľkami aj urážačmi, aj keď o tých posledných mierňúčko …

http://ebranitodshimatnoke.blog.pravda.sk/2011/09/23/anajanka-i-guess-ba-freedom-square-steelflower-is-the-right-place/

– mohli by ste mi tam nechať návrhy a pripomienky, kde a kedy by sa mohlo uskutočniť ???

TANKS A LOT, kúpim Vám LOŤ. Najlepšiemu diskutérovi, diskutérke. Hračkársku, samo.

 

Veď ktože by sa už proti Vrchnosti, Pánom tam hore,  Majiteľom a Vlastníkom

opovážil ! Však by skúsil, dostalo by sa mu zaslúženej odplaty !

Ale asi to moje tvrdenie o štvrtinovom američanstve stojí na dosť vratkých

nohách, pretože dedkovi rodičia a aj ich rodičia a tak ďalej a vyššie v rodostrome

boli všetko Slovenky a Slováci ako repka zemiaková a možno aj olejná.

Nuž, rodokmeň a čistotu svojej holubičo ovečkovskej Slovanskej rasy by som

mal poriešenú, hádam by som už mohol niečo aj o Tej Martinke Schindlerovie

a Fidelkovom Ostrovčeku Slobody.

 

Lebo presne to ja chcem.

Aby Martinka po vzore svojho filmového pradedka Veľký, preveliký Schindlerovej

Zoznam spísala, všetkých mojich kamošov, priateľov, milenky a slúžky (au au

nebite ma) naň napísala a potom po vzore Che Guavarru a neskôr nebojácneho a

smelého Fidela Castra Kastróla, ako sme Ho ako decká kedysi titulovali, všetky

decká zo zoznamu na ten náš vysnívaný L.O.S. Lovenský Ostrov Slobody odviezla.

 

Lebo už ma to tu akosi nebaví.

Nieže by tu nebola prča alebo zábava, na to sa ja absolútne nesťažujem, tých mám

oboch požehnane, mierou vrchovatou a niekedy až po krk, sem tam aj vyše hlavy.

 

Ale mne sa už po tých desaťročiach neskutočnej FUN, ŽÚRKY, SRANDY a CVOKÁRINY

zachcelo podovolenkovať.

Ale niekde, kde nestretnem nieže ani vtáčika živáčika, tých ja stretať chcem, a možno ešte

radšej šteklivej zábavychtivé krásky viac ako ja, veď taký šikovný vtáčik živáčik … 🙂

Ale kde nestretnem ani jedného, no, ako by som to správne naformuloval, nechcem tu

vymenovávať konkrétne nikoho, Fica by som si kľudne dal ako súperovho brankára

každodenne na fotbálku, s Miklošom by som dennodenne súťažil, kto druhého prechčí

v PokerFace a viac vytiahne od toho druhého v Heads Upe.

A s Igorkom Matovičom by sme roznášali dievčatám letáky do schránok, chcel som povedať

rovno do postieľok a ani by sme ich nemuseli budiť, lebo pozamykané mať nebude vôbec

nikto, veď načo aj, keď kradnúť sa nebude, veď vlastne ani nebude čo, všetci budeme mať

všetkého a všetkých nadostač.

Proste potrebujem/ ješ jedlo, ideš si zobrať do NONSTOP otvoreného Teska, tam nezaplatíš,

lebo pokladníčky sa pretransformovali na Sprievodkyne po Tesku, takže nebudeme musieť

blúdiť ako dnes po obrovských uličkách bulevárdoch, ale rovno nás fešanda, prípadne

dievky zasa fešáčikovia obsluhovať budú, zavedie tam, kam potrebujeme a aj nám to

prípadne po rebríku vybehnú hore na vrchné regále zobrať.

Prosím, prestaňte erotomaniaci, žiadne minisukničky, sme na kresťansko katolíckom Slovensku,

to predsa nemôžete od veriacich Sloveniek chcieť, aby sa pred vašimi zrakmi pretŕčali

v kratučkých suknulienkach a obopnutých tričkulienkach, no to by tie naše nákupy dopadali !

Samá hriešna myšlienka, nesústredenie sa, čo mám nakúpiť, prípadne veľmi, veľmi, veľmi

neskorý príchod domov k čakajúcej manželke a detičkám.

O dievkach už ani nehovorím, tie by sa v tom Tesku mohli rovno v niektorých prípadoch aj

vydať (na milosť a nemilosť, prípadne napospas osudu) a už nikdy nevrátiť, BIG DANGER !!!

Tak radšej ostaneme pri starých škaredých tlstých nenavoňaných v nohaviciach a bradavicou

na nose, také malé Strigôňovo Teskovo pre zlých a neposlušných Boys.

A Martinka, prosím Ta, keď budeš písať ten ZOZNAM, napíš tam aj všetkých mijich Milých

spoza Slovenských hraníc, Milé Ti tam prídem pomôcť pripísať Ja, Kristen Stewart zbožňujem,

Emmu Watson by som zjedol a Keiru Knightley chcem za členku mojej osobnej stráže.

Samozrejme kombinácia koža latex.

A dievkam tam napíš Brada Pitta bez Angelíny, Dejvida Bekhéma Bohéma a Quasimóda, aby

ich mal kto neskutočne bezvýhradne bezpodmienečne milovať, keby sa im niečoho takého

zachcelo, a ako kamoša a bodyguarda mu tam čarbni Jean Claude Van Damma a Arnolda

Schidlera (či ako sa to volá)  tiež.

Takže Schindlerová Maťka, potom tú Fidelovú Kubku Ostrovček Slobôdky zaregistruj na úradoch,

tam hore, u Najvyššieho, aby bolo všetko po kostolnom poriadku a aby nás tam neskôr nikto

neotravoval, oukéj ???

Díky moc, už sa teším, ako nasadnem na vlak a vysadnem na Ostrove.

A ešte mu budeme musieť vymyslieť meno.

To až v prvom REPHERENDE 🙂

Jáj a aby som nezabudol, hneď po príchode bude musieť každý vypiť za krčah žinčice,

buď sladkej alebo kyslej, ale aj tak si myslím, že niektoré zhýčkané jazýčky nebudú chcieť, takže

v tých hektolitroch, čo ostanú, sa všetci na chvíľočku pokúpeme, aby sme zo seba zmyli prach

z Krajiny Neslobody, v ktorej sme dovtedy každý a každá žili.

A kto bude chcieť, tak si aj hneď dá sprchu, prípadne si to dá zo seba zlí … alebo dobrí.

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1421026x
Priemerná čítanosť článkov: 4934x

Autor blogu