Založ si blog

aáäbcčdďdzdžeéfghchiíjklĺľmnňoóôpqrŕsštťuúvwxyýzž 46 zázrakov pre Všetky Ženy Sveta

Som už stará rašpľa, OLD FART, presluhujúci puberťák a nedokončený vysokoškolák.

Vraj a dokončiť by si si tú vysokú školu nechcel ?

Ja reku, dobre sa pýtate, lebo keby ste sa , že „Chceš si ju dokončiť ?“ – to by nebolo

dobre opýtané.

 

A dobre sa pýtate aj tí, čo chcú vedieť, aké stretko, kedy stretko, kde stretko, s kým stretko.

Blogeriek, blogerov. Prosím inšpiratívne reakcie a hlášky na

http://ebranitodshimatnoke.blog.pravda.sk/2011/09/23/anajanka-i-guess-ba-freedom-square-steelflower-is-the-right-place/

 

No nechcel. Bol som tam celých osem (číslom 8) – jéj, osmička s pravou okrúhlou zátvorkou

je takýto perfektný smajľo 8) , teda ešte raz číslom 8 ) semestrov a z toho ma najviac

bavili, presne ako môjho bratranca syna na zéeške, telocvik a prestávky.

A aby som nebol nespravodlivý, Milan Ftáčnik bol jedným z dvoch, na ktorého si

absolútne bez problémov spomeniem pri zmienke ja a VŠ, tou druhou je, I am so sorry

for forgetting Your Name, naša úplne úžasná cvikárka už ani neviem, tuším to bola

nejaká matika pre decká ZŠ, didaktika, pedagogika alebo čosi také od Johnnyho  Ámosa.

Ja som zabudol na Jej meno, ale to len preto, lebo bola úplne Hviezdna, Milana pozná

každý bežne rozhľadený človek, minule som ho stretol na námestí SNP v Bratislave a

usmieval sa jak mesiačik na hnoji, keď som mu prezradil, že Ho dávam za vzor všetkým

pedagógov, a to hlavne pre geniálnu zrozumiteľnosť jeho prednášok a ochotu bezprostredne

reagovať na akýkoľvek dotaz z pléna poslucháčov.

Ale tá moja Noname cvikárka, tú nosím vo svojom srdci s ďaleko väčšou láskou, predsa len,

je to ženská. A aby nebola až tak úplne Noname, nazvem si Ju Astra, lebo celkom určite

jednou z tých Hviezd najjasnejšej letnej oblohy bola, a ak neumrela, som sprostý a cynický,

je a ešte dlho bude, teším sa aj za Jej súčasných študentov.

Niekde pri týchto dvoch Esách som začal chápať, že môj život nebude žiadna matematika ani

IT, aj keď som v oboch celkom zdatný samoštudent a čo sa týka niektorých oblastí, patrím

medzi špičky … na našom dedinskom smetisku. Ale som špička 🙂

Do slovenčiny som bol zamilovaný od neviemkoľkých rokov, keď som ako škôlkár čítaval

kamošom nechápajúcim, ako to môžem, keď ešte nechodím do školy, rozprávky a možno aj

fotrove noviny,

do slovenčinárok pani Kovalikovej, dúfam, že som nevynechal dĺžeň na áčku a do

Dášky Piačekovej a tu zasa neviem, či „i“ alebo „j“, to viete, starecká demencia, som

bol tak trochen platonicky, asi do Dášky ako už zrelší puberťák troška viac, zaľúbený

a úplné šialenstvo nastalo až na výške, keď som zistil, že napriek svojmu ksichtu, trošku

krajšiemu od čerta, mám u báb úspech, a to kvôli kecom, rečiam, kláboseniu, reči 🙂

 

Ja žiadnych sedem divov sveta nemám, ja mám len jeden jediný.

Tým je SLOVO, to, o ktorom začína Písmo Sväté, o ktorom začína Posolstvo Grálu, Korán,

vlastne všetky knihy, napísané alebo inšpirované Vyslancami Ducha, Služobníkmi Svetla.

A čo sa týka tej našej rodnej, tak tých 23 krát 2, rovnako ako chromozómov, nositeľov

genetických information, písmen, pomocou ktorých to naše ľudské, Slovenské Slovo, reč,

tvoríme a používame.

My sa nemilujeme preto, že krásne vyzeráme, že sme bohatí alebo voňaví.

NO TO TAKY, ale ja viem, že je to hlavne preto, ako vieme

VYJADRIŤ, VYSLOVIŤ, PODAŤ, POVEDAŤ, NAPÍSAŤ, ZAŠEPKAŤ

tie naše pocity, stavy, nálady, výhry a prehry, víťazstvá a porážky, smútky a eufórie,

radosti a bolesti, túžby a nádeje, strachy a odvahy, Harry, Harry, budem musieť zasa

s Rowlingáčkou na kus reči do Londóňa ako v 97-om, keď som tam bol za Vandou a

s dlhým nosom som odišiel bez nej, ale s INOU – REČOU MATERČINOU

Mojou NAJMILOVANEJŠOU 🙂

I  8)  LOVE  8)  WOMEN a nechápem, prečo tentokrát smajľovia nie 🙂

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419287x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu