Založ si blog

tsunami *TSU*lík v*NA*dičová *MI*kloš zmetie Grécko, ostrovy prežijú, ja som za Rodos . . .

TSU NA MI , Slovenské tsu-na-mi v podaní Richard Sulík, Iveta Radičová, Ivan Mikloš

ako najsMilnejšia, hups, Mi taM písMenká saMé od seba skáču :), Slovenská Trojka

svojou Aurou to Grécko určite zaleje, a to nielen pár kiláčov do vnútrozemia,

ale celkom určite komplet až po najvyššie končiare pohoria Olimbos,

takmer do výšky 3 km nad úrovňou mora.

Žeby sme to naše stretko blogerov blog.pravda.sk

http://ebranitodshimatnoke.blog.pravda.sk/2011/09/23/anajanka-i-guess-ba-freedom-square-steelflower-is-the-right-place/

urobili v nadmorskej výške 2917 m.n.m. na Silvestra 2011, priamo v sídle bohov, na Olympe,

čo vy na to, anaJ, nela, phillipa, qed, PaloFESHI a aj iní milí, pekní a múdri,

milšie, krajšie a múdrejšie ???

 

Pána prezidenta som tentokrát z najsilnejšej trojky vynechal, pretože v neposlednom,

rozumej PRVOM rade ide o …

česť, Pravdu, morálku, Právo – o tých Ivan Gašparovič predsa len niečo vie, takže

nieže by tamtí traja nie, ale tentokrát ide serio o

Prachy a o nich v poslednom čase točia predovšetkým prví traja menovaní.

 

A nech sa udeje jedno či druhé, v podstate čokoľvek, to Grécko do kolien pôjde, je len otázka,

či mu dáme šancu pozviechať sa so vztýčenou hlavou a hrdo, bez akýchkoľvek zbytočných

a normálneho človeka urážajúcich milodarov, alebo po vzore nacpi do tej husi, čo to dá,

nech ju aj roztrhá, tak či onak bude raz na mojom pekáči a potom na tanieri, sa Gréci budú

musieť hanbiť za rozhodnutia politikov nielen svojich, ale komplet Európskych

a tých našich zvlášť.

 

Ja byť Rišom Sulíkom, tak doprajem Ivánuškovi Báťuškovi to potešenie oznámiť URBI et ORBI

“ MÁME TO, OSLÍK SA MÔŽE ZAČAŤ TRIASŤ

Pretože Riško, Tvoje argumenty môžu byť sebalogickejšie, Tvoje úmysly môžu byť tie

najčistejšie, tu nejde o idey, princípy, o logiku veci. Tu ide proste o ŽIVOT, tu ide o

PRACHY.

Hlupákov nepresvedčíš inak ako tak, že ich necháš tliachať a robiť to, čo ONI považujú

za jediné správne, proste až vtedy, keď to celé zmetie pohroma ďaleko silnejšia ako

ktorékoľvek tsunami, keď to celé zmetie pohroma menom

JA a MOJE PRACHY SME NAJMÚDREJŠÍ NA CELOM ŠÍROM SVETE

 

– až vtedy niekto nesmelo poznamená, že možno, azda, predsa len sme mali toho Riša …

ale veď kto to mohol tušiť, nemohli sme predpokladať, bolo absolútne nepravdepodobné, že …

BUDÚ PLATIŤ ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ MATEMATIKY,

LOGIKY, ZACHOVANIA ENERGIE

 

Ja by som bol len za to, aby nám Gréci ručili za tie naše krvopotne zarobené, bankám darované,

na posmech a výsmech tým, čo ich skutočne zarobili a nie iba dostali na rozhadzovanie, aby

nám Gréci dali do zálohy Rodos. Teda ja po ňom ani tak veľmi netúžim, ďaleko viac túžim

po tom papieri, že vraj áno, ak Slovákom a Slovenkám nesplatíme, čo sme si od nich požičali,

v tom prípade súhlasíme s tým, že:

OSTROV RODOS JE VÝSOSTNÉ SLOVENSKÉ ÚZEMIE

a my Gréci ako Jeho bývalí vlastníci a užívatelia máme síce presne rovnaké práva ako doteraz,

len s tým rozdielom, že na novotlačených mapách už pod menom ostrova Rodos nebude

( gréc.) , ale ( slov. )

 

Ujujúúúúúúúúúúúúúúúúúj, idem budúce leto tráviť dovolenku na Slovensku …

= máčať si prácoubolené nohy v EGEJSKOM MORI.

Či mi len bude SVETA ŽIŤ ! 🙂

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1421259x
Priemerná čítanosť článkov: 4935x

Autor blogu