Založ si blog

Ako som v 98-om Mečiara strážil a Mikiho Dzurindu vlastne tiež . . .

Tá dnešná situácia mi v mnohom pripomína jednak 98-y rok, keď sme všetci, okrem

babiek demokratiek a ich početných názorových rodín, vedeli, kto je nepriateľ a kohožeto

musíme vystrnadiť z premiérovskej stoličky.

 

Ja by som bol celkom, aby sme to predebatili LIVE, niekde na Slovensku, prosím

návrhy kde, kedy a s kým, prípadne bez koho na …

http://ebranitodshimatnoke.blog.pravda.sk/2011/09/23/anajanka-i-guess-ba-freedom-square-steelflower-is-the-right-place/

 

Dvak samozrejme 89-y pamätný nežný sametový, ktorý nás svojou nežnosťou a

zamatovosťou priviedol až k dnešným dňom plným krutosti a rašpľovej drsnosti.

S tým rozdielom, že dnes nie je absolútne jasné, proti komu alebo čomu dofrasa to

vlastne všetci chceme protestovať, bojovať, zápasiť, vzdorovať.

Titulkami novín, článkov, blogov, televíznych príspevkov, rozhlasových hier a študentských

článkov sa mihajú najrôznejšie mená, dottorem Ficom počnúc a dobre že nie Adamom

z Biblie končiac, pričom takmer každý pisateľ sa bije do hrude:

JA SOM TO, KTO OBJAVIL PRAVÉHO VINNÍKA, PRIDAJTE SA KU MNE, SPOLOČNÝMI

SILAMI HO URČITE PREMÔŽEME ! ! !

 

OK, súhlasím, sčasti máte všetci pravdu, vážení, každý z tých, čo opisujete, má nejakú tú

Ramu, Perlu, či dokonca aj pravé kravské nefalšované … aj maslo na hlave.

No lenže vždy, keď sa spýtam, čo by dotyční kritici robili na mieste kritizovaných, až

na zopár farizejských, vždyčistých a alwayspravodlivých, ktorí priznajú akurát tak

svoj Božský Pôvod, všetci komplet zahlásia: “ TO ISTÉ a EŠTE AJ VIAC 🙂 „

No presne, presne tu je zakopaný pes aj vojnová sekera nášho boja s neprávom,

nespravodlivosťou, lžou.

Akosi sme si príliš zvykli, že NECHAJ TAK, TO NERIEŠ, HLAVOU MÚR NEPRERAZÍŠ,

NEMÁŠ ŠANCU, TO PRED TEBOU SKÚŠALI INÍ FRAJERI … BLA BLA BLA PRD.

Toto musíš, toto nesmieš, opováž sa, nie že … ako som bol písal v

http://ebranitodshimatnoke.blog.pravda.sk/2011/09/19/toto-necitaj-nesmies-v-a-g-ina-pen-is-por-no-i-love-sex-coca-in-extaza-nirvana-staci-part-001/

 

Vlastné skúsenosti mnohí považujú za všeobecné pravdy a keďže ja sám som

vrcholne neschopný povedať susedovi s hlavou vyholenou na mínus jeden milimeter,

nech prestane čúrať po nociach z deviateho poschodia, lebo sa to simply nepatrí,

tak potom z rovnakých zbabelostí obviním rest of the world, pretože

PODĽA SEBA SÚDIM okrem NEBA CELÝ ZVYŠOK SVETA.

A aj s tým NEBOM som si nie tak celkom istý, aj TAM SÚ URČITE SAMÍ ZBABELCI,

keď nám nevedia pomôcť a ZASIAHNÚŤ ( samozrejme nesmelo, ale predsa len myslia

hrdinovia, že najsamvinnejší je ten NAJSAMVYŠŠÍ ) .

A ako obyčajne, najviac vinní sú tí, čo ukazujú prstom, že TEN, TEN a taktiež

TAMTÍ DVAJA a ich BRATRANEC TIEŽ, pretože kto robí, čo má, nemá čas ani

chuť na niekoho ukazovať prstom, jedine ak hej ty, hybaj sem a pomôž !

 

Po historických udalostiach v Hnutí Grálu v lete 98-eho roku som pochopil, že

v štáte Dínomdánomskom Našom to nebude až tak po kostolnom, dokonca ani nie

po psobúdskom poriadku. Doslova som zdrhol bez pozdravu a rozlúčky z Ľubietovej, kde

som poprvýkrát stretol Vandičku, Tichunkú ĽALIJKU, ktorá tak veľmi pomohla mojej

duševnej výbave jednou jedinou nevinnou poznámkou:

“ A ONA MALA KOĽKO MILENCOV ??? „

 

To bola Vandina reakcia na moju poznámku o tom, ako niektoré dámy obviňovali

dovtedajšieho vedúceho Hnutia Dušana H. , na kterém jsem sice já neshledával žádné viny,

zato poniektoré inkvizítorky v bielych grálovských šatočkách celkom určite.

Teda že vraj koľko ten Dušan mal ženských a aký je to on vlastne smilník.

No koniec sveta, mal jednu, rozišiel sa, potom druhú a aj s ňou. A potom stretol Dášu.

No proste hanba, fuj, nemravnosť, smrteľný hriech a rozklad v čiernej diere.

Som si myslel, že pozerám nejaký záznam z prednášky na VYSOKEJ ŠKOLE

INKVIZÍTORSKEJ, Fakulte SPRAVODLIVOSTI, BOŽEJ MÚDROSTI a NEOMYLNOSTI.

 

Si hovorím, hasta la vista, BABIES, keď ste tu všetky také premúdre Vasilisy, si určite

poradíte aj samé a odobral som sa veľkú predvolebnú Bratislavu navštíviť.

Nech už tomu Vladovi pomôžem voľby nadpolovičnou väčšinou vyhrať a keď nie

to, tak ako správny oportunista aspoň Mikimu Dzurindovi.

Ale vlastne to bolo jasné, vševediacemu, najmúdrejšiemu a neomylnému som v podstate

radiť nemal čo, takže oveľa prístupnejší Miki bol dopredu jasným víťazom, teda nie

v absolútnych číslach, lebo tam vyhral predsa len Vlado.

Ale jeho koaličný, kooperačný, spolupracovnícky potenciál bol na úrovni:

SPÁNOMBOHOM IDEM OD VÁS, NEUBLÍŽIL SOM, NEUBLÍŽIL SOM, ŽIADNEMU Z VÁS.

 

Ach, až som takmer pustil slzu a cvrkol si do gatí, ako sa Vladinovi zalesklo oko, keď

sa musel lúčiť so svojou najobľúbenejšou hračkou, vtedy už neMOCnou MOCou.

 

Do Topoľčian som sa dopravil vlakom, ku športovej hale som došiel, keď do Lenonovho

príchodu ostávali ešte nejaké dve hodinky.

Vošiel som ako úplne obyčajný volič, zaradil som sa na dve sekundy do davu a potom

som z neho opäť vystúpil.

“ Prosím Vás, je tu pán Topoli (bývalý šéf Úradu vlády SR) ?“ – moju otázku organizátor

pochopil tak, že mi odhrnul plôtik a riekol :

„Choďte sa pozrieť … “ – predsa len, v obleku, pod kravatkou, vyfešákovaný, naštramandený

som vyzeral ako … to som sa dozvedel vlastne, až keď došiel Vlado.

Dovtedy som sa zoznámil s Maťom Ďurindom, ktorý pobehoval v zákulisí a pripravoval

sa spievať, že PRAVDA VÍŤAZÍ, lebo vtedy naozaj ešte len, položená takmer na lopatkách,

víťazila a pripravovala sa, že raz naozaj s konečnou platnosťou aj ZVÍŤAZÍ.

Pokecal som si so šéfom miestnej HáZedDéeSky a vlastne ani nečakal, kedy príde

NAJSAMVYŠŠÍ. To som sa dozvedel, keď nastalo všeobecné hmýrenie a nepokoj.

Som sa pýtal, že čo sa deje, zemetrasenie, horí alebo povodeň ?

No horšie, ide VOLOĎA !!!

Tak som sa postavil do rohu eLkovej chodby a čakal, veď čo mi už ostávalo.

Až tam v rohu som si všimol, naľavo na konci domáca delegácia, vpredu predo mnou

na druhom konci obrovský dav a z neho sa po chvíli odpojila mohutná postava.

A blížila sa ku mne.

No celkom prča.

DOBRÝ DEŇ “ – zdraví sa mi Voloď, slušne sa ukloní, očami si vymeníme zopár

podstatných informácií, ako sme na tom dobre s nervami a sebaistotou a vtedy

som vedel, že Miki nema problema.

Neviem prečo, ale komplet všetci si mysleli, že som šéfochrankár, moje meno to nakoniec

celkom naznačuje, ochranky samého veľkého Voloďu, tak ma pekne krásne nechali

pokecať s ním päť sekúnd, prejsť popredomňa a vstúpiť do kecacej miestnosti, kde sa

so zvyšnými chlapcami radil, čo múdre Topoľčancom a Topľčiankam povedať.

A JA SOM SI PEKNE KRÁSNE VOLOĎU STRÁŽIL DOBRÚ POLHODINKU,

vrhal som ochranno škaredé pohľady do oboch strán pred Vladovými dverami, takže sa

okolo neopovážila preletieť ani len muha. Ešte som ho odkopol na míting smerom do haly,

dokonca som aj po skončení mítingu stopol Najvyššieho a že:

Viete, že je šanca vyhrať tieto voľby nadpolovičnou väčšinou, rovnako ako

vo Veľkej Británii minulý rok Tony Blair ? “ – hodil som Vladovi udičku.

Takmer nebadateľne sa pousmial a povzdychol si:

AK PÁNBOH DÁ … „

A PÁNBOH, ČUDUJSASVETE, NEDAL.

Veľmo, preveľmo bol z toho Voloď prekvapený, teda ani nie z toho, že nebolo nad 50 % , ale

z toho, že SA UŽ S NÍM NECHCEL NIKTO Z DETIČIEK NA PIESOČKU HRAŤ.

 

MAMI, ALE TENTO CHLAPČEK MI ŠLIAPE PO HRADOCH, OCI ALE ON MI ČÚRA NA LOPATKY !

No maminy a ocinovia si povedali, že už asi dosť a chlapec má síce najviac hračiek a

fanúšikov za plotom škôlky, ale predsa len, kamarátiť sa nebude žiadne z našich deciek.

Že ostane sám ako kôl v plote, nach sa ide vyplakať do TéVé, ak mu to pomôže …

 

A MIKINO DZURINDA u nás (vtedy som tam mal trvalé bydlisko) v Tvrdošíne na predvolebnom

mítingu pozeral, čo všetko sú schopní naštvatí Oravci hodiť smerom na tribúnu a vôbec

nehľadia na to, že budúci pán premiér …

Stál som za ním asi dva metre a kecal som s Tónom nie Blairom, ale Marcoňom, vtedajším

šéfom miestnej SDK tuším to vtedy bola, sledujúc všetko dianie pekne zo zákulisia.

Neviem, čím presne Miki podráždil ten nespokojný dav, ale dvojnásobné platy to určite neboli,

budem sa ho musieť nabudúce spýtať, ale vždy, keď sa stretneme, na to rád a s veselou

mysľou spomína, že TVRDOŠÍN, to bylo JINÉ KAFE 🙂

Vajíčka, možno aj smradľavé, lietali pekne jedno za druhým a my sme sa všetci, čo bioli

na tribúne, svorne uhýbali a tancovali, ako nám Tvrdošanskí vajcohodci pískali.

Na tento taneček Mikino, stavím sa o gate aj o BRÁNU, že nie, nezabudne, aj keby mu

vymyli mozog neviem akou červenou ideológiou alebo svetochraňujúcim amerikanizmom.

Ale predsa len, čo už sa Mikinovi mohlo stať, keď za ním stál, amatérsky, Vladka

Mečiara hodinku bodyguardsky ochraňujúci, podotýkam úspešne, nezabili ho vtedy,

teloochranca, ktorý po nedávnom stretnutí sa s Vandičkou Tichunkou Ľalijkou

nemal a dodnes nemá strach absolútne pred ničím a pred NIKÝM.

 

Už by som sa konečne mal pustiť do toho FIGHT-u so LŽOU, aby už finally

AJ TÁ PRAVDA NAKONIEC ZVÍŤAZILA.

 

A až by my mal niekto chuť trošíčka pomôcť, tak hádam

AJ TÁ LÁSKA NEBESKÁ VYHRÁ SPOLU S PRAVDOU TIEŽ 🙂

 

zakryčým nyekto, že hrúbka, ta ne ??? Mi pomôže niekto ???

 

dokončené jest 🙂

 

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1421287x
Priemerná čítanosť článkov: 4935x

Autor blogu