Založ si blog

Muža choroby a nákazy, Ženy zdravoby a nápravy! Či naopak?

.   Tak mi napadli Hugolínove, zdravím, Dáška Piačekovie, René mládenca príhoďi a skúsenosti. Reku že či aj ťí naši (ľudia, obyčajní aj neobyčajní) niečo také majú. Že či! Jasné, že majú! Igor poťažmo chaloši samé zloby, Zuza a toť ďiofky len a len DOBROBY, ako inak! Všetko zvalíme na chlapcov, dievčatká musia ostať tie krásne, pekné, voňavé, načančané, príjemné a milé, za blba vždy predsa má byť chlap! Ja som si teda už zvykol. Cvičia, nacvičujú u nás doma babka aj big Sista všetky možné tanečky, divadelné kusy všakovakých vôní aj vzozretí, radosť pozrieť! Zasa, ako kedy! Niekedy diváci v očiach s desom, priam až smrťou, utekajú ozlomkrk(oš)ky kade ľahšie a uvažujú, čo to vlastne videli a počuli. Toť som ako divák kvapkol tri červenomelónové kvapôčky dedka vševedka na obývačkový koberec a už bol oheň na streche a nielen tam. Chŕlil z úst Marta(i)nskej dračice, že vraj tanierik si MUSÍŠ. No nemusím! A nedám! Pozri, sto kvapiek! Ešte väčší ohňomet? Nič to, nevadí, vezmem ja aj celú polku melóna a drbnem ho na ten koberec, reku nech celý nezhorí, kúsočky lietajú kade tade, plač preveliký, padli Turci na poníky, veru treba aj slzičkami ohnisko obrovský pokropiť. No čo revete, Týna i Jasmýna, pred chvíľou ste boli strašné hrdinky, neohrozené dračice, zrazu usmoklené a ufňukané, slzičky roniace malé sopľane! A to lietal len melón, ani len miliarda či bilión! Hrdinky! Tie úplne, ale že maximálne najviac úplne najmaximálnejšie najsamväčšie!!!

.   Že vraj zasa tie moje afekty a mánie! No jasné, že moje, čie iné! To vôbec nebol môj dokonalý teatrálny výstup, vôbec, ale vôôôóóóbec som ti nezahral teba samú! Bé, bé, Kroko(ško)dílie slzy ako hrachy, prdlajs, melóny!!! Tak zasa ja idem, aby vás neklepla pepka! Do Viedňa aj ku kľudným, mierumilovným ľuďom. Smerom pán Dr. Uška. Ten vie počúvať aj povedať čo treba, nič navyše, aby uši nebolelo! A jeho žienka o to viac, prezlatá to osôbka, nehovoriac o ich troch kráľovských dcérach! Jaj, či sa mi dobre spalo v kráľovskej záhrade! Hudba hrá, vtáčiky spievajú, kopec  žien, komárích, krv mi pijú jedna radosť! Zas som po odbere, Jánskeho plaketa ma neminie, to veru nie, každý chlap by mal diamantovú, povinne!, dostať a aj polku kráľovstva, tri klobásky a aj AJfóň, teda dva, aj na foň aj na tnuká, dostať!

.   Hoďte všetku vinu a zlobu na mňa, na chlapcov a chlapov, my to už nejako dáme, každej dáme osobitne, s láskou a ÚCTOU, ako tu toť najmladšia a najmilšia hovoria, však Igor?!? A kočky nech sú za dobré a pekné. Mne to takto vyhovuje, som šťastný a vďačný.

 

Vďaka Ti, Pane! …

 

 

 

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1421197x
Priemerná čítanosť článkov: 4935x

Autor blogu