Založ si blog

Muža choroby a nákazy, Ženy zdravoby a nápravy! Či naopak?

.   Tak mi napadli Hugolínove, zdravím, Dáška Piačekovie, René mládenca príhoďi a skúsenosti. Reku že či aj ťí naši (ľudia, obyčajní aj neobyčajní) niečo také majú. Že či! Jasné, že majú! Igor poťažmo chaloši samé zloby, Zuza a toť ďiofky len a len DOBROBY, ako inak! Všetko zvalíme na chlapcov, dievčatká musia ostať tie krásne, pekné, voňavé, načančané, príjemné a milé, za blba vždy predsa má byť chlap! Ja som si teda už zvykol. Cvičia, nacvičujú u nás doma babka aj big Sista všetky možné tanečky, divadelné kusy všakovakých vôní aj vzozretí, radosť pozrieť! Zasa, ako kedy! Niekedy diváci v očiach s desom, priam až smrťou, utekajú ozlomkrk(oš)ky kade ľahšie a uvažujú, čo to vlastne videli a počuli. Toť som ako divák kvapkol tri červenomelónové kvapôčky dedka vševedka na obývačkový koberec a už bol oheň na streche a nielen tam. Chŕlil z úst Marta(i)nskej dračice, že vraj tanierik si MUSÍŠ. No nemusím! A nedám! Pozri, sto kvapiek! Ešte väčší ohňomet? Nič to, nevadí, vezmem ja aj celú polku melóna a drbnem ho na ten koberec, reku nech celý nezhorí, kúsočky lietajú kade tade, plač preveliký, padli Turci na poníky, veru treba aj slzičkami ohnisko obrovský pokropiť. No čo revete, Týna i Jasmýna, pred chvíľou ste boli strašné hrdinky, neohrozené dračice, zrazu usmoklené a ufňukané, slzičky roniace malé sopľane! A to lietal len melón, ani len miliarda či bilión! Hrdinky! Tie úplne, ale že maximálne najviac úplne najmaximálnejšie najsamväčšie!!!

.   Že vraj zasa tie moje afekty a mánie! No jasné, že moje, čie iné! To vôbec nebol môj dokonalý teatrálny výstup, vôbec, ale vôôôóóóbec som ti nezahral teba samú! Bé, bé, Kroko(ško)dílie slzy ako hrachy, prdlajs, melóny!!! Tak zasa ja idem, aby vás neklepla pepka! Do Viedňa aj ku kľudným, mierumilovným ľuďom. Smerom pán Dr. Uška. Ten vie počúvať aj povedať čo treba, nič navyše, aby uši nebolelo! A jeho žienka o to viac, prezlatá to osôbka, nehovoriac o ich troch kráľovských dcérach! Jaj, či sa mi dobre spalo v kráľovskej záhrade! Hudba hrá, vtáčiky spievajú, kopec  žien, komárích, krv mi pijú jedna radosť! Zas som po odbere, Jánskeho plaketa ma neminie, to veru nie, každý chlap by mal diamantovú, povinne!, dostať a aj polku kráľovstva, tri klobásky a aj AJfóň, teda dva, aj na foň aj na tnuká, dostať!

.   Hoďte všetku vinu a zlobu na mňa, na chlapcov a chlapov, my to už nejako dáme, každej dáme osobitne, s láskou a ÚCTOU, ako tu toť najmladšia a najmilšia hovoria, však Igor?!? A kočky nech sú za dobré a pekné. Mne to takto vyhovuje, som šťastný a vďačný.

 

Vďaka Ti, Pane! …

 

 

 

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396896x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu