Založ si blog

Obesiť ho? Prezidenta? To celkom vážne?

 

 

.   Áno, až takto ďaleko to zachádza, ono hrdinské tliachanie najspravodlivejších, ba čo

viac, oni sú spravodlivejší, než sám Boh! Mám na míle ďaleko od toho, aby som padal

úžasom od všetkého, čo náš prezident kedy povedal a urobil, pozrúc sa objektívne

na jeho slová a skutky, mohol by som tu písať do Silvestra siahodlhé litánie o tom,

čo sa mu príliš nepodarilo, prípadne čo, po slovensky jadrne povedané, pos…, no OK,

sú Vianoce, potentočkoval. To OK tam je jednak preto, lebo slovo „dobre“ mi už

utekalo na ďalší riadok a ja som chcel, aby tam tá medzera nebola, ale hlavne preto,

lebo som samozrejme odrodilec, fanatický obdivovateľ Anglicka a USA, neviem, aké

ďalšie nálepky sa mi ujdú, aj keď tí, čo ma poznajú, veľmi dobre vedia, aký je môj

vzťah k „priateľským“ aktivitám anglosaského sveta voči ostatným po celej zemeguli.

.   Hodnotiť jedného z mnohých (na rozdiel od tých mierumilovných, prajných, s krbom

myšlienok prevažne, prípadne úplne čistých) sfanatizovaných čitateľov Posolstva

Grálu, autora „Vianočného vinša PREZIDENTOVI“ nebudem a nechcem, to si akiste

každý súdny čitateľ blogov na pravda.sk aký, taký obraz utvoril sám, rovnako tak

zaujímať postoje ku konaniu jedného z našich troch najvyšších ústavných činiteľov

teraz nebudem.

.   Píšem to v podstate od začiatku môjho blogovania a aj keď som blogy ešte nepísal,

vždy som vedel, že je to tak, prečítaním v náboženskej, či odbornej literatúre som to

neobjavil, len sa mi to potvrdilo, pamätám si to ešte zo škôlky:

„kto to vraví, ten to je, na toho to pasuje“

V diskusiách pod blogom sa objavili skvelé nápady ako „obesiť ho“, potom ešte aj

vylepšená verzia, tak ak teda nie obesiť, tak aspoň zastreliť, no povedzte mi každý

čo len zamak pri dobrom zdraví, je väčším nebezpečenstvom (a teraz hľa, Andy,

ako ti bez milosti naložím, dúfam, že keď sa najbližšie opäť uvidíme, nebudeš sa tváriť

urazene a prekvapkane) sebahlúpejší prezident, ktorý nevie, kde je sever a ktorý

prišiel ku svoje funkcii ako slepé kura k zrnu (no to som si teraz zavaril asi na veľmi

chutnú polievočku v prezidentskom paláci, prepáč, že ti tykám, jednak nejako tak

po anglosasky „you“ ako „you“ a dvak „vy“ je pre mňa stále dva a viac, úcta k inému

sa predsa vzdáva ale úplne inak), či farizejský, nafúkaný, sebastredný, múdra

trúsiaci na požiadanie, ešte chvíľku vo falošnej sláve sa slniaci „Kritik“?

.   On má totižto náš súčasný prezident jednu veľmi vzácnu vlastnosť. Neberie sám

seba až tak veľmi smrteľne vážne, takže toho sebahlúpejšieho a slepokuracieho mi,

až dostanem na to chuť, som pevne presvedčený, vlastnoručne potvrdí, pre moje

potešenie aj osignuje, nemám o tom najmenšie pochybnosti. Keby bol ješitný a ozaj

taký, ako ho vykresľuje jeden z tých najčistejších z čistých, pravdepodobne by dal

vyšetriť aj to, čo za zúfalca neváha v diskusii po článkom zo seba vysúkať návrhy

na fyzickú likvidáciu, nehovoriac o súhlasných pritakávaniach a „pluskovaní“ jeho

príspevku do „diskusie“.

.   Takže rada na záver? Nevešať! Ani prezidenta, ani hlavy nad hlúposťou, celkom

určite ešte nie sme na dne, to najlepšie nás, nie verím, viem na sTo percent, v tomto

zmysle ešte len čaká, vtipálkovia si akiste už všimli a dúfam, že mi to nezabudnú

pripomenúť, že týmto blogom som úspešne začal raziť neobjavené cesty smerom

nadol. Vešať svoje vypraté odevy, nie tie všedné pozemské, ale odevy duše, presne

tie, na ktoré máme dbať najviac, Kiska nech si operie ten svoj, ak vôbec treba,

celkom určite si ho ale potrebuje vyprať zo všetkých najviac …

 

KTO?

 

Tak sa striedajte! SNS pol roka, HLAS ďalšieho pol.

05.06.2024

. A keby ste to už silou-mocou potrebovali dávať na Riša s Igorom a ich povestné koalično-milostné výstupy, tak to dajte na veľkých grandov (áno, sú to slová rovnakého významu, ale práve preto), ukrutne sa „pohádajte“, kto dá prednosť tomu druhému, ešte lepšie Hlas urobí, keď po svojom doterajšom polročnom parlamentnom predsedaní presunie [...]

SNP – Smrteľne Nebezpečná Pravda.

29.05.2024

. Slovenky a Slovákov začala baviť Pravda. Čo baviť, ony/i začali byť na Nej závislé/í. Nebezpečne závislé/í. Nebezpečne v zmysle, že keď sú bez Nej pridlho, dostavujú sa príznaky ako pri dlhotrvajúcej hladovke. Pravda ako potrava pre dušu a ducha, nie taká tá pravda, ktorú máme každý „svoju“ a ktorou sa poniektorým dosť dlho darilo [...]

Fico a Cintula nás zachránili pred občianskou vojnou!

17.05.2024

. Ozaj, … má tam byť výkričník alebo otáznik? Naozaj zachránili alebo len dali šancu? . Apropó, keby ešte stále niekomu nebolo jasné, kto môže za stredajšiu streľbu … čím niekto hlasnejšie kričí, že ten, či onen, čím niekto dôraznejšie a usilovnejšie prstíkom ukazuje, kritickým perom popisuje, menovite označuje vinníkov, [...]

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

väzeň, väzenie, mreže

V ruskej base zajali väzni dvoch dozorcov. Zasiahli špeciálne jednotky, útočníkov zabili

16.06.2024 11:40

Skupina šiestich mužov sa v nedeľu vo väzenskej väznici v Rostove na Done na juhozápade Ruska zmocnila dvoch dozorcov.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

Nemci zaznamenali už dve tisícky nelegálnych migrantov, ktorí prešli cez Bielorusko

16.06.2024 11:20

Nemecká spolková polícia za prvých päť mesiacov tohto roka zaregistrovala 2215 nelegálnych migrantov, ktorí do krajiny dorazili tzv. bieloruskou cestou.

Valko

V kauze vraždy advokáta Valka ešte nie je vytýčený hlavný termín pojednávania

16.06.2024 10:36

V kauze vraždy advokáta Ernesta Valka stále nie je na Mestskom súde Bratislava I známy termín hlavného pojednávania.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 292
Celková čítanosť: 1435272x
Priemerná čítanosť článkov: 4915x

Autor blogu