Založ si blog

„Slovensko je jedno sprosté stádo oviec“ . . . bliakajú dennodenne s obľubou mnohí.

Páni majitelia zapískajú,

strážne psy, strážni psi, novinári, uniformovaní zabrešú,

ponaháňajú, ovečky sa zľaknú a rozbehnú želaným

smerom a žerú, čo sa im na novom mieste, v novej

situácii ponúka.

 

Ovce sú zásadne tí druhí … pre jedných „Ficovi tupovoliči“,

pravoverní pohŕdajú „voľnomyšlienkárskymi SaS-kármi“,

ďalším sú pre posmech „tupé cirkevné ovečky zbožne

vzhliadajúce k ikonám na kazateľniciach“.

 

Obrazovkou sa sem tam blysne reklamná výzva

Nebuď OVCA“ hlásaná mojou „obľúbenou“ poisťovňou,

v podstate hovoriaca „Staň sa aj ty členom, členkou nášho

stáda, nech aj teba môžme trošku podojiť a strihnúť o nejaké

bubu, ktoré použijeme napr. na to, že budeme v TV hovoriť, že

už ovca nie si a ostatní áno“.

 

Začína to tu pripomínať jeden veľký, štátom organizovaný …

BORDEL … pasáci, ich obľúbené, protežované, obdarovávané

neviestky, po novom aj ženíškovia … a množstvo zdieraných,

na pekné rečičky nalákaných, dôverčivých, oklamaných.

Dennodenne makajúcich na „svojich“ pasákov, žiarlivo

striehnúcich, aby ovečky dojili zásadne a len pre nich.

Ale to som odbočil.

 

V jednom písmenku zmenené, na prvýkrát celkom fajn a vtipné

slovíčko OVČANIA každým ďalším počutým a čítaným razom

núti zaradiť jeho používateľa do nového stádočka,

či to chce alebo nie. Beriem, teraz aj mňa.

 

Ja sa ani nebránim tomu označeniu ovca, ale keď už, tak

jedine v zmysle Kristovho „Pas moje baránky, pas moje ovce“,

kde mi ale neukazuje čo mám robiť, kam ísť, čo požívať

žiaden z ľudí, ale najradšej priamo SLOVO. A to od Najvyššieho si

kľudne rád vypočujem, prečítam od Človeka k tomu povolaného.

Len ten to robí tak, že ma do ničoho nasilu netlačí, ale pritiahne

povedaným, napísaným.

Baránok Boží …

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396884x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu