Založ si blog

Som si skoro cvrkol, milý Danglár – aneb proč nejsou prachy . ..

Nestáva sa mi príliš často, aby som sa nejako príliš rozrehotal

nad nejakou karikatúrou, som dosť otrlý, cynický a skúsený, aby

ma len tak rozhodil nejaký obrázok, situácia, osôbka.

Pravdu povediac, ono ma to ani nie že rozhodilo, skôr by som povedal,

že ma to príjemne pohladilo, vzalo mi to moje slová z úst vyjadrilo

to môj životný postoj za posledné dva roky, pár slovami povedalo to,

na čo potrebujú všetky média sveta čas 24 hodín denne.

Lebo trefný ftip, skutočná sranda, do oka frknutý frk, šťavy spúšťajúci

humor, zábava na pohľadanie, fun of my life nie až tak bežná vec,

Milan Lasicovie vie o tom svoje, že satira a irónia sú not easy jobs.

Stačí zlá intonácia, malé zaváhanie, čaro okamihu je preč a z humoristu

je trapoš.

U kresliarov niekedy badať poplatnosť tej ktorej strane, ale poväčšine všetka

česť majstrom ceruzky, pastelky či štetca, oni (vari aj ony???) dokážu

jediným obrázkom niekedy viac, ako mnohí z nás, čo píšeme či hovoríme

kdekoľvek – tu na blogu, v Parláči, za katedrami, na kazateľniciach …

 

No jó – nejsou prachy … v tej češtine mi to znie perfektne, až eroticky

nenapodobiteľne a zábavne, proste dokonale.

(Takmer) všetci sa dnes trasú – o prachy, o budúcnosť, o svoj džob, o to,

či pri nich ostane frajer, frajerka, životný partner, či keď doštudujú, bude

pre nich nejaký vhodný, dobre platený flek.

Či keď dopíšem tento článok, či si ho prečíta aspoň 200 ľudí a z nich si

aspoň desať povie, že stálo za to, zabiť dve minúty času jeho prečítaním.

No jo, nejsou prachy.

Lebo to je to najlepšie, čo nás mohlo postretnúť.

Lebo bez prachov sa teraz ukáže, ako dokážeme pomôcť jeden druhému,

ako vieme riešiť situácie, aj keď nemôžme strčiť do vrecka niekomu

kompetentnému nejaký ten groš na urýchlenie, urgovanie, pretlačenie,

vybavenie.

AJ KEĎ BEZ PEŇAZÍ – MÁME SEDEM DNÍ V TÝŽDNI“ – sa mi vynárajú

slová Elánistov kedysi z raných áé-ych rokov.

A k tomu :

TO JE ZNAMENIE, LÁSKA SA BLÍŽI

No ak to má byť naozaj Pravda, tak už nechcem v živote vidieť ani cent,

ani halier, ani stotinku, ani kopejku.

Dobre, dobre, asi nejaké tie drobné potrebovať budem, ale sľubujerm, že

sa budem snažiť, aby to šlo maximálnou možnou mierou bez nich.

Vlastne … ako to bolo pred tými 1980 rokmi okolo Jeruzalema – vtedy už

prachy tuším boli – a Ježiš – ten tuším nezarábal, ako začal chodiť po Júdee

a hlásať Slovo svojho Otca.

Prosím, nekameňovať ma, neplánujem robiť to čo ON, teda nie presne.

Ani nemám na to , aby som sa MU čo i len trošíčka priblížil.

Ale zasa ambíciu sem tam povedať aspoň piatim čitateľom denne nejakú

životnú múdrosť, to teda mám.

Budem sa snažiť, aby ich prípadne bolo viac a viac.

A raz ako pravil klasik Vlado LenOn, ak PánBoh dá … tak mi možno za moje

words niekedy aj hot dog,prípadne celý obed kúpi.

Alebo prinajlepšom nenapľuje do tváre, prípadne nevynadá do … a do …

Nejsou prachy – a vidím to tak, že ani dost dlouho nebudou.

PROTOŽE – to víš, prachy su jenom tehdy, když je istota, že něco vydělaj.

A ta je teď tatam.

Peknú noc, nádherné sníčky a krásny zajtrajší deň.

See You later …

 

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419316x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu