Založ si blog

Rolins nahá ! Pocisková odhalená ! ? Smatanová holá ! ! ! ? ? ?

Ty vole, tak to už jo.

Pravda sa ukázala.

Konečne.

A na Palina, môjho superkamoša, si už nikto ani nespomenie 🙁

http://ebranitodshimatnoke.blog.pravda.sk/2011/09/08/reprezentant-slovenska-v-raji-alebo-nesmrtelni-hrdinovia-umieraju-mladi/

 

http://www.zuzanasmatanova.sk/photos/2338.jpg

Holá, ale iba na pupku.

 

http://koktail.pravda.sk/pociskova-a-durovcik-prvykrat-oficialne-ako-par-moze-za-to-adela-p81-/sk-kkoktail.asp?c=A110921_202059_sk-kkoktail_p20

Odhalili, ako s Ďurovčíkom … oné … toto …

 

http://koktail.pravda.sk/dara-rolins-kraluje-slovenskym-radiam-na-nove-cd-laka-naha-pmq-/sk-kkoktail.asp?c=A110920_120152_sk-kkoktail_p20

Že vraj na novom céde bude niečo vidno ! UFFF !

 

http://www.zuzanasmatanova.sk/photos/2718.jpg

Tu je holá noha pod koleno !!!

http://www.zuzanasmatanova.sk/photos/2721.jpg

A tu až nad koleno, óóóch 🙂

http://www.zuzanasmatanova.sk/photos/2723.jpg

A tu už vidno stehno ! ! ! ! ! ! ! !  OH MY GOD 🙂

 

 

A ŽE VRAJ JA MÁM BULVÁRNE NADPISY, KTORÝMI LÁKAM NIČ NETUŠIACEHO ČITATEĽA

A NAKONIEC NEUKÁŽEM A NEPOVIEM ÚPLNE NIČ !!!

 

Ako už tradične, dám nejakú tú historku z môjho podsvetia, Quentin by mi mohol

ťažko závidieť, tie Jeho sú veľmi, ozaj veľmi kvalitné, ale MOJE !!!

Tak o tých sa dozvedia jedine čitatelia na našom blogu,

Blog.pravda.sk

THANKS A LOT,  MR. NITON   http://spravy.pravda.sk/novinari.asp?idnov=788


proste exkluzivita a výnimočnosť, tvárim sa múdro, ale je to podľa všetkého to isté,

je na Vašej strane, tak si vážne, s váhami, lietajúcimi vážkami, s plnou vážnosťou,

bez váhania, odvážne a hrdo, bez znevažovania a prevažne nevážne vážte,

že si to tu môžte naklikať a obzerať a čítkať 🙂

 

Pred Vianocami v roku 2004 som sa len tak tak dostal po polročnom najveselšom

pobyte môjho života v zahraničí – v Írskom Dubline a mnohých ďalších mestách a

mestečkách – konečne domov, na rodnú stredoeurópsku hrudu.

Cestou som sa ešte zastavil v Londýne, reku, zastavím sa u Vandy, ale tá akosi

oné … netoto.

Nechcela ma 🙁

Našťastie, hovorím, prisahám, našťastie.

Lebo kebyže hej, tak máme možno spoločných 5 detí a ja behám niekde po Hyde Parku

okolo Round Pond, hádžeme labutiam polystyrénový anglický chlieb a ja sa vytešujem,

že aký som úspešný Londýnsky veľkopodnikateľ s tisíckami predaných a kúpených bytov

a patriaci do rebríčka 10 Najbohatších mužov sveta.

 

Ale ja som ten úplne NAJBOHATŠÍ !!!

Ako povedal Dottore, mám síce holú prdel, ale aký som ja bohatý na:

SKÚSENOSTI,

ZÁŽITKY,

PREŽITIA a,

a to si cením a vážim zo všetkého úplne najviac, čitateľky a čitatelia mojich blogov to už

dávno vedia, MILENCOV !!!

ČO ???

MILEN …… COV ?!? Nie MILEN ……. KY ?!?

Áno, je to von, mám aj milencov, mňa už milujú aj chlapi a ja ich.

Vy sprostí, neshoeckame spolu a ani nelezieme do postele alebo niečo podobné 🙂

My sa proste milujeme čistou láskou nebeskou a toť vše.

Sa pamätám, ako vynikajúca česká herečka Květa Fialová šálila české médiá tým, že

má mladučkého milenca a ten tiež netajil, že má Květu za milenku.

A oni len, že … to aj spolu oné ? Vážne ? A koľkokrát denne ???

HEHEHE.

Nemohli im, všetkým gerontomasculolitným erotomaniakom vysvetliť, že oni len čisto

duchovný vzťah bez akýchkoľvek eroticky ladených dotykov, ako stará mama a vnúčik.

No tak aj ja s tými mojimi milencami.

They all are my brothers and nothing more, ani neviem, či nosia slipy, boxerky, trenky

alebo chodia naostro ako ja. V noci pod pyžamkom 🙂

 

Vanda sa na konci jesene v Londýne 2004 chvalabohu nekonala a ja som dofrčal do

nádherne, Pani Zimou prichádzajúcou, sfarbenej matičky Prahy.

Doma som objavil v akomsi bulváre, že vraj Desmod a Zuzana Smatanová.

No veľa som toho ani o Desmode ani o Zuzke nevedel, ale vybral som sa do svojho rodiska,

kde sa mal konať koncert Desmodu s tým, že ako špeciálny hosť vystúpi aj vychádzajúca

hviezdička Zuzka Smatanová.

“ Čau, a ty tu čo robíš ? “ – sa ma pýta segrin tuším bývalý žiak a kamoš Martin Krivda.

“ Prišiel som sa pozrieť na Zuzanu Smatanku, tá ich „To zvládnem“ je úplne skvelá, tak

dúfam, že ju dajú aj TU ! “ – odpovedám Martinovi a ten, že:

“ Veď my sa so Zuzou poznáme ! “ – vyrazil mi dych svojou odpoveďou.

“ EEEEEEE ??????? “ – som sa nezmohol na nejaké slovo.

“ Veď sme chodili spolu … „

“ ČO ??????????? “ – som neveriacky krútil hlavou.

“ … sme chodili spolu na jazykovku do Žiliny, anglina nám bola za takmer rodnú reč,

Zuza odvtedy hviezda preveliká, aj po Anglicky spieva 🙂 “ – mi odľahlo, že žiadne cmuk cmuk

za ručičky, veď Zuzu som vždy chcel iba ja a len ja 🙂

Došla asi troška neskôr, ako bolo plánované, ale to mi bolo srdečne jedno.

Akonáhle nás Maťo zoznámil, mal som oči jedine pre MOJU ZUZANKU.

(sviňa neverná, a že vraj som Tvoj a jedine TVOJ – prosím, nezabíjajte ma, milenky moje 🙂 )

“ Čau, ja som Braňo „

“ Ahoj, ja Zuzana „

“ Zuzka, mohla by si nejaký koncertík, taký úplne maličký, robím teraz v Dubline a chalani

by celkom radi, kebyže dojdeš, zaspievaš, pokecáme, vypijeme, posrandujeme a na druhý

deň večer si doma. O prachy neboj, tých je dosť  “ – sa na mňa škaredo pozrela, že čo riešim

nejaké prachy, že ONA to dá z čistej lásky k HUDBE a ku CHALANOM …

wuáááááááw, ona miluje aj MŇA. MŇA ! Aj  JA som predsa chalan !!!

Ani som nebol nejako extrémne dojatý a prekvapený, veď keď niekto v podstate začína, tak

pôjde kľudne aj do Dublinu, ak bude všetko dobre poorganizované, tak prečo nie aj na pozvanie

v podstate neznámeho človeka, vraj sa mám len dohodnúť s manažerom, neviem, či to bol vtedy

Braňo ?, Paľo ? … no to chcete odo mňa príliš veľa, ja si tak pamätám mená 🙂

Veľmi, preveľmi ma bavila na ZUZKE a to platí dodnes, že sa ABSOLÚTNE NA NIČ NEHRÁ

a že, pokiaľ to je v poho a noproblem, je ochotná kvôli hudbe a spevu aj na kraj sveta …

ÚSTRETOVÁ, PRÍJEMNÁ, VESELÁ a HODNÁ ZAMILOVANIA SA DO NEJ NA PRVÝ POHĽAD

a ešte ČASTEJŠIE NA PRVÉ POČUTIE .

Lebo mňa netankujú jej Zlatí Slávici, ktorých po našom stretnutí úplne všetkých v kategórii

Speváčka Roka vyhrala ona, mne je egál, koľko má prachov, milencov, ponúk, známostí.

 

Ja ZBOŽNUJEM, MILUJEM, OBDIVUJEM a DO NEBIES VYNÁŠAM jej …

NEUVERITEĽNE ANJELSKY BOŽSKY EROTICKY FANTASTICKY SRDCEBÔĽNY&LIEČIACI HLAS

 

Ten jej ostane navždy, a ja JU budem rovnako a ešte viac milovať, aj keď bude mať za sebou

viac Zlatých Slávikov ako Božský KÁJA a keď bude mať 95.

 

Lebo na ľuďoch zbožňujem, keď dokážu svojimi hlasivkami liečiť, obšťastňovať, s láskou karhať,

povzbudzovať, stavať na nohy, vyťahovať zo dna beznádeje ako na záchrannom lane, pomáhať

chápať, že frajer, čo odišiel, nie je jediný chlap na Zemeguli, že Raj môžme zažívať aj tu, u nás doma.

 

Čau ZUZA, I  LOVE YOU, FOREVER.

A ako sme sa vtedy dohodli, nežmurkaj už na mňa, lebo sa prezradíme, YOU LOVE ME TOO !!!

 

Kebyže máte chuť na Zuzkine fotky, tak :

http://www.zuzanasmatanova.sk/galeria.php

 

A  aj na Wikipédii :

http://sk.wikipedia.org/wiki/Zuzana_Smatanov%C3%A1

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396711x
Priemerná čítanosť článkov: 4988x

Autor blogu