Založ si blog

stáda Fico-barane, Mi-klo-šRo-dič-ovci, Matovičo-barane, Sulík-ovci, Lipšico-barane, all Herds of World: Ja+My smeare Happy a Free People = Č(e)love k(s), nepotrebujem(e) diskutovať on-line, diskutujem(e) live : )

just to explain

baraňa = ženská od súdruha  barana,

ovec, ovco = chlap (chuap, chlop, chlapák) od ovce (ouce, ofci, ovečky)

 

takže napríklad Fico má v stáde kúsky ako Ficobaraňa, Ficovec, FicOOvco, Ficobaran,

Ficovca aj FicOOvca, naj naj naj sú tí s dvoma, dvomi oo, OO , tzv. vr..olezovia, lezkyne

 

ale aj dr. Mikloš má expertov ako Miklošovec, Miklošobaraňa, Miklošovca, Miklo-šobaran

– tu sú najobľúbenejšie a -jší šobarane a šobarani, proste šobaer, šo muošeš, hlavne šo

je šosi nie štvoje, ale niekoho šušieho, najlepšie Šľovenky alebo Šľováka

 

To akože keď mám za článkom siahodlhú debatu (poväčšine o ničom, teda pardón,

o niečom ako :

ty ko..t, Ti j..e ??? už prestaň,  dr..utý pisálek ! , zamysli sa !!! nad tým, že …

prečo toto a hento ?, urob to takto ! toto áno toto nie ! skonči ! začni ! urob ! nerob ! …….

hohohóóóóóóóóóóó, zasa chlapci live pivo a dievky live pussu muóóóóžete, why not ) ,

tak som HODNOTNÝ, UZNÁVANÝ AUTOR, HODEN POCHVALY A OCENENIA ?

A keď má niekto za textíkom Počet príspevkov: 0 zero, nič, nuľ, zírou, to akože znamená,

že bídák, chudák, amatér a neschopák ???

Ja mám nesmiernu výsadu a šťastie, že môžem nazerať zo všetkých perspektív,

z rôznych uhlov pohľadu a najrôznejších výšok, od posledného mrzáka, neschopného

jediného pohybu, ktorého len kŕmia, prebaľujú. umývajú a ktorý čaká na smrť ako na to

najúžasnejšie prekvapenie, ktoré sa môže človeku prihodiť, ale rovnako mi nečiní problém

pozrieť sa na udalosti, fakty, činy očami jednak pozemsky mocných a dvak aj skutočne,

naozajstne, t.j. duševne a duchovne silných až najsilnejších.

Viem veľmi dobre, čo, koľko a komu treba, neriešim veci typu: čo povie iksypsilon, ako sa

na to pozerá ferko mrkvička alebo anička zo susedného vchodu.

Mňa zaujíma v prvom rade a potom dlho dlho nič, čo odo mňa chce môj Pán.

A kľudne si tam dosaďte aj Lucifera, čo s obľubou robia hlavne chlapci z KrálHnutia,

prezrádzajúc tým sami o sebe, kohožeto za šéfka majú a komu s obľubou a veľmi radi

prisluhujú. Točiť sa môžu ako hadi pripichnutí Mečom o zem a syčať, čo im sily stačia,

proste, keď sú raz Slovom uzemnení a neschopní nejakého veľkého slobodného pohybu,

teraz hlavne myslím presunu, prípadne odplazenia sa k nejakej z obetí, ktorej by buď vstrekli

jed svojimi ostrými zúbkami, niektorí vedia poison striekať majstrovsky priamo do očú aj očí,

sú takí, ktorí Vás s obľubou budú škrtiť čo najdlhšie, takmer do udusenia vo svojom objatí.

 

Príznačné pre Slovenčinu, že máme HAD.

Hadica je niečo iné, veľmi príjemné, čím možno poliať záhradu, zbaviť pivnicu špinavej

vody po povodni, preliať vínčisko z demižóna do litrovky, vcucnem, druhý koniec nižšie ako

ten, čo je pod hladinou vo vyššie položenej nádobe a môžem s kamošmi, milenkami chlastať.

Ale HAD, mužského rodu HAD, ÚLISNÝ a PLAZIACI SA V PRACHU ZEME, to je JINÁ.

To je geniálne vystihnutý obraz nemôžem povedať MUŽA, lebo to je rozdiel ako JA a ONI,

tak poviem nedorobeného chlapca, ktorý práve zistil, že má nejaké ruky, nohy, jazyk a oči a

že týmito pár zbraňami môže narobiť, napáchať celkom pekné a značné škody.

Ako malí chalani sme roztĺkali na ešte nedokončenej budove novej základnej školy okná.

Ja som tomu teda moc zabrať nedal, čo si pamätám, možno dve tri a mal som rozkoše

a APPETITE FOR DESTRUCTION dosť na to, aby som prestal a nikdy viac nepokračoval.

Ale sú zasa týpkovia, ktorých to chytí a už nikdy, teda počas pozemského života nikdy

nepustí. Proste ničiť, búrať, váľať, rozbíjať, rozdeľovať a panovať, biť a trestať.

Bojím bojím, kričí moja neter.

“ Čoho, Jasmínka ? “ – pýta sa jej moja Sista a Jej Mother.

“ Baňa ! “ – no, Ona to nevie presne vyjadriť, ale ani nie tak mňa, ako tých mojich

strašne hrozných zbraní, ktoré síce neviditeľné pozemským zrakom, ale predsa

len ako malé decko veľmi presne vyciťuje, hlavne vtedy, keď má tie svoje kaučovsko

EL COMANDANTE GRANDE chúťky a maniere, pochytané od kadekoho u nás doma.

Ale to nie je sťažnosť, to si pochvaľujem, že celý život ma tu neustále, bez jedinej

prestávky niekto cepuje a trénuje a vlastne dbá na to, aby som ani na stotinu sekundy

nepoľavil v obrane.

V Obrane Krások, Pravdy, Spravodlivosti, Čistoty a Lásky.

Nepotrebujem nikomu nič dokazovať, za mňa hovoria moje činy – hlavne texty, slová, Reč.

Nech sa mi kľudne postaví hociktorý z mojich kritikov zoči voči a potom nech kľudne

pokračuje vo svojich bľabotajúcich výlevoch a nárekoch.

Samá fňukna, buzna, slečinka, MUŽ ČINU a DODRŽANÉHO SLOVA ZMIZOL.

Našťastie sa tu, na

Blog.pravda.sk

http://blog.pravda.sk/

zgrupovala celkom slušná partia ako bloger-iek/-ov, tak aj diskutujúcich, ktorí síce sem tam

pofňukajú a skritizujú, ale ešte stále to nie je také zlé v porovnaní so zvyškom sveta.

2:49 a hops, už tam mám 2:50.

Takto si tu ja pekne po nociach píšem a cez deň za kočkami behám, presne takto som si

to predstavoval, v noci vyrobím darčeky a cez deň ich osobne podoručujem, veď čo už

krajšie môže existovať, ako BOHATE POOBDAROVÁVAŤ Z TOHO, ČOHO MÁME SAMI

VEĽA, ČOHO

MÁME BOHOM OBDARENÍ MIEROU VRCHOVATOU : VŠETKÝCH, VŠETKO a hlavne

VŠETKY, lebo to mi robí najsamviac NAJÚPLNEJŠIE NAJVÄČŠIU RADOSŤ.

 

Marika Gombička mi tu čosi spieva o Dievčati s Dáždnikom a Chlapcoch, čo nájdu

Správny Význam Slov, kým sa z nich stanú MUŽI.

Tak pome, chlapci, hor sa, aby MUŽI a nie fňukny, buzny a slečinky VLÁDLI TOMUTO

SVETU, t.j. SLÚŽIAC STVORITEĽOVI, BOHU, NAJVYŠŠIEMU TÝM, že nebudem rozkazovať,

znásilňovať a nútiť, ale že budem:

– Priťahovať

– Vzorom

– Príkladom

– Hoden nasledovania

– Príjemný a pokojný

– Bohatý a Štedrý

– Chudobný a napriek tomu Ešte Štedrejší ( Úsmev, Pochvala, Pomoc Blížnemu)

 

TO JE TO VÁŽNE TAKÉ STRAŠNE HROZNE ŤAŽKÉ ???

DON’T THINK SO. DO YOU U2TOO ???

 

q.e.d. kveedovi, Kvído, Kvído, si Ty ale beťár, provokuješ, provokuješ a ja nevstupujem

do debaty, iba takto to viem a budem, veď to všetci vidíme, že TEN ČAS JE DÁVNO TU a

TO, ŽE NEVIDÍME VÝZNAM AJ TÝCH ZDANLIVO „NEPODARENÝCH“ ČINOV NAŠICH

MILOVANÝCH POLITIKOV A POLITIČIEK, KTORÍ NEVEDOMKY AJ DOBRE-NEZLE SPRAVIA,

JE PROBLÉM

IBA NÁS, ČO MÁME NA SEBE BUĎ PÁSKU OD PRIATEĽA ABDRUSHINA ALEBO PRÍLIŠ

ČIERNE OKULIARE, PRÍPADNE RŮŽOVUČKOBRÝLATÍ NESTÍHAJÚ UTIERAŤ, ČO IM SLZY

OD DOJATIA A PRÍPADNE OD SMIECHU DOPOPUKU TEČÚ  🙂

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419384x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu