Založ si blog

Pocta Pavlovi: Bráško Palino Demitra, lúčime sa s Tebou, dokedy sa nám ešte budú diať takéto veci, dokedy „IM“ ešte dovolíme, aby nás takto dusili ? ? ? ! ! ! ? ? ?

Najprv som si myslel, že dám pár slov o Sedembolestnej Panne Márii, však možno aj to,

ale Slovač má momentálne JEDNU veľkú,

takú, čo vydá aj za tých sedem a možno aj za viac,

bolesť, a to, že sa budeme musieť rozlúčiť s chalanom,

s ktorým sme tu chceli všetci byť ešte pekných pár desiatok rokov.

 

Ťažko sa tu niečo múdreho hovorí, každý berie odchod blízkeho človeka po svojom,

a Palino bol blízky nielen svojej rodine a najnaj kamarátom a priateľom,

ON BOL BLÍZKY NÁM (TAKMER) ÚPLNE VŠETKÝM A SA TI, PALINO, A

OSPRAVEDLŇUJEM ZA TO TAKMER, LEBO VEĎ PRE ISTOTU, KEBY ŽE

ŤA NEJAKÝCH OSEMNÁSŤ CHLAPOV NA SLOVENSKU NEZNÁŠALO

ZA TO, ŽE ICH BABY POČAS HOKEJA VZDYCHALI PRI TVOJEJ HRE,

AŽ IM TO BOLO PODOZRIVÉ.

VTIPKUJEM, LEBO ČO MI UŽ OSTÁVA, MRAVOKÁRCOVIA A PURITÁNI SI

NÁJDU TO ZLÉ NA MOJICH SLOVÁCH, ČOKOĽVEK INÉHO BY SOM POVEDAL

A NAPÍSAL.

 

Keby sa to tak dalo, opýtať sa Toho, kto odišiel, ako sa máme s ním rozlúčiť,

niečo podobné, ako si volí zajtrajší ženáč, ako sa bude lúčiť so slobodou, či

to bude s kopcom veselých báb, či to bude fotbálek, pivečko, slivovička,

borovička, či to bude obrovské plátno alebo plazma doma, či IMT SMILE,

Rišo Müller a Janka Kirschner naživo alebo Guns&Roses a Apocalyptica

na najnovšej mašine, čo hrá akoby to bolo už naživo. Alebo všetko vymenované

a ešte oveľa viac.

 

Ale ja tak trocha tuším, čo by asi Palino … ON VEĽMI SLOBODNÝ ČLOVEK,

VEĽMI PRAJNÝ A ŠTEDRÝ, proste by len, že …

KAŽDÝ AKO VIETE, KAŽDÝ, AKO MU JE DOBRE, HLAVNE NECH TO JE

OD SRDCA, ÚPRIMNÉ, BEZ PRETVÁRKY, KAŽDÉMU, KAŽDEJ TO PRÁVE

VYVIERAJÚCE Z NAJVNÚTORNEJŠIEHO VNÚTRA.

PROSTE SLOBODA, SLOBODNÁ VÔĽA VŠETKÝCH, KEĎ NÁM JU UŽ

BEZTAK KDEKTO STÁLE OBMEDZUJE A ZNÁSILŇUJE.

 

A to si píš Palino, že si na Teba, dúfam, že sa Ježiško nenahnevá, spomenie

na Teba na Slovensku  hádam aj viacej ľudí  ako na Pannu Máriu, kedysi

sa Johnnie Lennonovie kasal a hrdil, že je známejší ako Ježiš Kristus, teda

povedal to o Beatles, ale asi, asi na  100% myslel aj tak len sám seba.

Ja viem, ty by si si nikdy nedovolil o veriacom Slovensku povedať, že bude

spomínať viac na Teba ako na Sedembolestnú, ale ja mám taký ciťák, že to

naozaj tak bude.

Proste to poznáš, bližšia košeľa ako kabát.

Najprv chytáš, čo máš poruke, a hasíš problémy, čo sa Ťa bytostne dotýkajú

a až potom riešiš to, čo až tak nehorí.

 

Ale kdesi hlboko vnútri v srdci všetci Slováci aj Slovenky máme, že kedysi

pred 2000 rokmi sa narodil niekto, kto prišiel a zachránil svet, a že to bola

jeho mamina, ktorá Ho priviedla na svet a ktorá sa veľmi trápila kvôli tomu

všetkému, čo Mu ONI ROBILI. A DODNES EŠTE STÁLE ROBIA.

 

Kašlite na to, neznabohovia, toto nie je žiadne náboženské okienko, to je len vyjadrenie

mojich a nielen mojich pocitov a myšlienok, keď mám troška oči otvorené a keď vidím,

čo sa dennodenne na svete deje.

STÁLE TU NIEKTO ŽELEZNOU PÄSŤOU VLÁDNE SVETU A NIE A NIE HO Z TOHO JEHO

ZHRDZAVENÉHO TRÓNU SKOPAŤ, LEBO SA HO DRŽÍ NIE ŽE ZUBAMI NECHTAMI,

ON SA TAM UŽ DRŽÍ HÁDAM LEN SILOU VÔLE, STAČÍ LEN FÚKNUŤ A JE HEŠ.

 

Ja viem, Palino, že by si bol najšťastnejší, keby sme boli aj my ostatní aspoň spolovice

takí úspešní, dobroprajní, partiu stmeľujúci a nie rozbíjajúci, štedrí a nie skúpi,

dobroprajní a nie podrazácki, veselí a nie zachmúrení a smutní, napriek všetkému tomu,

čo sa nakoniec aj TEBE stalo.

 

Ja Ti to môžem ozaj sľubiť len za seba a možno aj za mojich pár stoviek, tisíciek

kámošov a kámošiek, priateľov a priateliek, že budeme robiť všetko pre to, aby si

sa za nás TAM HORE nemusel nikdy hanbiť a aby si mohol PánBožkovi vždy s hrdosťou

povedať, že tam dole medzi nimi som ja kedysi býval a žil, že to boli moji milí a milé a že

som sa medzi nimi cítil skvele a bolo mi s nimi fantasticky.

 

NAZDAR TAM HORE  A NEPLAČ, ZA 10 AŽ 100 ROKOV SME TAM VŠETCI PRI TEBE.

🙂

 

p.s. do Trenčína rozlúčiť sa s Tebou asi nepocestujem, predsa len, nemusí ma každý vidieť

na obrazovke, ako mi je za Tebou smutno a akú veľkú kyticu Ti kladiem na hrob, to naozaj

právom patrí a prináleží rodine a Tvojim úplne najbližším.

Ale sa spoľahni, že ODKAZ, ČO SI NÁM TU SVOJIM ŽIVOTOM ZANECHAL, TEN BUDE

LETIEŤ DO CELÉHO SVETA DNES A DENNE A POSTARÁM SA O TO NIELEN JA, ALE AJ

MILIÓN ĎALŠÍCH, AJ SLOVÁKOV A, A TO HLAVNE, SLOVENIEK, TÝCH, ČO ŤA TAK

MILOVALI A ZBOŽŇOVALI,  LEBO TO JE ĎALEKO VÄČŠIA SILA,

WHEN A MAN LOVES A MAN alebo aj NAOPAK, TO SA VTEDY DAJÚ USKUTOČNIŤ OZAJ

VEĽKÉ A PREVRATNÉ VECI, O NEJAKÉ SA HÁDAM SPOLOČNÝMI SILAMI, LEBO TY SI NÁS

ZASA AKO JEDEN Z MÁLA DOKÁZAL KOMPLET ZJEDNOTIŤ, POKÚSIME A NIELEN POKÚSIME,

ALE ICH ROVNO AJ USKUTOČNÍME. A TERAZ UŽ VIEM, ČO ZNAMENÁ TO TO STARÉ ZNÁME

Z VOJENSKEJ PRÍSAHY:

T A K   P R I S A H Á M E ! ! !

 

Bude to smutné, ale zároveň istým spôsobom aj nádejné a tak sladkotrpkosrdcobôľne.

Nádej, že sa tu, u nás naozaj niečo zmení a pohne k lepšiemu, že hoci keď už budeme mať

skotrolovať, či sme všetko urobili poriadne a tak, ako sa má a nie ako poniektorí rusáci

pred Vaším nešťastným letom, že nás to urobilo aspoň trošíčka zodpovednejšími,

tak až vtedy tá Tvoja zbytočná smrť dostane zmysel a význam.

A keby že sa nám podarí aj niečo viac a by sme tu spravili, aspoň na takých malých

ostrovčekoch, taký malý Rajček na Zemi, tak to by sme mohli jeden na druhého

spomínať, ako sa máme vzájomne dobre a akí sme tam, kde sme, šťastní.

Prajem ti, PALINO, nakoniec ako vždy, keď sme … , len to NAJ, nech zdravíčko, tentokrát

to asi tam hore už neriešiš (máš krídla ???) nech RODINKA, to teda hlavne, ale oporou

im budú URČITE VŠETCI A VŠETKY NA SLOVENSKU, ĎALEKO VIAC AKO KEDYSI.

NAZDÁREK A KTO JE NAJLEPŠÍ ???

NO PREDSA MY, MAJSTRI SVETA, WORLD CHAMPIONS 🙂

 

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396748x
Priemerná čítanosť článkov: 4988x

Autor blogu