Založ si blog

Mat Kin, Igo Mat, Mar Maď, Rad Pro a aj Ľud o Kan ík tam, spomínam si, bol, dúfam, že všetcia ÖL rajT, ja taky dobrý . . .

alebo žeby sa to slečna INŠPIRÁCIA VDUCHOVNICA VDUŠEVNICA hrala

na mládenca a robilo jej dobre, ako sa vie perfektne pretvarovať ???

 

veď ani sestrôň bratka MATKIN nemá jasné pohlavie, alebo žeby to rovno ja samo

písalo ??? Ja to vidím na Brácha a Ségru, that’s the BEST IDEA.

A PONIEKTORÍ BOYS, LEBO LEN ONI SÚ JEŠITNÍ A ŽIARLIVÍ, MAJÚ

ORGAZMUS Z TOHO, ŽE ODHALILI KLAMÁRA, LEBO TO MUSÍ BYŤ

SAMOZREJME CHLAP, TENTO NAJČÍTANEJŠÍ „BLOGER“

najlepšieho Slovenského Blogu

Blog.pravda.sk

 

Vlastne som sa zobudil pred tou polnocou a odvtedy som celkom pri živote, len som

vypil zo štyri trojdecové kafčá, čo sa vrábajú vlastne samé na mojom „firemnom“

superkávovare z Bratislavského výkladu na Krížnej alebo Záhradníckej, nie som si na

100 pro šúr, tak poviem skôr Záhrada Rajských potešení, please, please, ako

Kríž náš každodenný, pod ktorým nám je niekedy tak ťažko a nepríjemne.

On sa tam na Slniečku pred deviatimi rokmi musel piecť do výživna, lebo jednu stranu

má naozaj, akoby kávovarčie decko zabudla jeho  krkavčoľudská mať na tom

najhorúcejšom popoludňajšom v záhradke za domom, lebo bolo treba ratovať

v dome zvyšné tri a nevedela, kam skôr skočiť.

Ale neva, kávovar aj zbudnutý černoško sú o to krajší, lebo predsa len, líšia sa

od svojich súrodencov a kto už nechce byť iný ako každý druhý.

Teda ja častokrát áno, ale nach robím, čo robím, vždy ma niekto odhalí a ja sa môžem

maskovať odznova, ale mňa zas moje herecké etudy veľmo, preveľmo bavia.

Však sami vidíte, čítate, že sa poslednú dobu hrám najprv na nezrozumiteľného –

vždy je lepší smer kretén -> génius ako NAOPAK – a potom na troschken

zrozumiteľnejšieho, ale predsa len, tá úvodná 32-ka nie je nezrozumiteľná, len je …

INÁ 🙂

Som sa nestíhal diviť, ako to rastie tempom 5 prečítaní za minútu, až som sa dostal mimo

záber prvej päťky, ale dostať sa behom doobedia na zlatú slávu poľnú trávu priečku, to

je znova pre mňa nový zážitok a dobre padne, keď zliznem smotanu za najkrajšie baby

na svete a za politikov novej parlamentnej kultúry takisto.

Ale veď na to tu vlastne som, upozorňovať na

KRÁSY VŠEHO DRUHU, oco s maminou to kedysi odoberali, že vraj

K R Á S (K) Y   S L O V E N S K A 🙂

 

Kedysi turisticko-vlastivedný časopis, dnes v živom vydaní to najlepšie a najkrajšie,

čo môžeme ako malá krajina v srdci Európy celému svetu poskytnúť a darovať.

Žiadne supervynálezy, superstroje, supertamtočihento.

SAMI SEBA, SVOJU PRIRODZENOSŤ, NENÚTENOSŤ, PRÍŤAŽLIVOSŤ, SHINY HAPPINESS.

To sú tie naše poklady, my sami sme pokladmi jednak každý sám , sama sebe, potom

každý, každá svojim milým, rodine a priateľom a nakoniec aj celému svetu.

A keď nebudeme sebci a rozdáme sa nie ako pouliční pracovníci, parlamentné

pracovnice, ale ako priatelia a darcovia, skutoční darcovia hodnôt a darov, tak sa

staneme tým šťastným, najšťastnejším národom pod Slnkom, ktorý bude môcť do svojich

radov prijímať ďalšie a ďalšie a ďalších a ďalších, až budeme všetcia , všetcky, všetci a všetko

za vodou, lebo byť za vodou, to je iná frajerina.

Ale my nebudeme nikdy za VODOU FINANČNE a zároveň

BUDEME VŽDY za vodou ako DIEVČATÁ a CHALANI.

To je tá naša prednosť, výhoda, vyvolenosť pred všetkými ostatnými národmi

celého celučičkého sväta.

My sa vieme tešiť a radovať, aj keď nám kálajú drevo na chrbáte alebo

dievčatám robia zle chalani, keď im vytlačia lepidlo na stoličku v škole, aby

boli ONY rovnako pomalé a pribrzdené HAHAHA ako ONI.

 

Ale vlastne, moc toho dodávať netreba, veď je nám to všetkým jasnejšie a jasnejšie,

až nebudeme nikto potrebovať žiadne barličky v podobe kníh, blogov, rád, poučení.

Proste SME, RADUJEME SA, OSLAVUJME, TEŠÍME SA, ŽIARIME A SVIETIME.

LEBO SME TO MY –    L O V Á C I   &   L O V E N K Y

OJ OJ OJ, či nám je sväta žiť, to asi bude nejakuo

BOŽUO ZNAMEŇÁ či kýho ĎASA TO 🙂

🙂

🙂

🙂

🙂

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396839x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu