Založ si blog

igorko: matovič: dobrí? Angela? pravda! Tisícročia! Žije.

presný opak ku

obycajni? ludia? klamstvo! storocia! bude. dobre.

Pamätám si DOBRE? Že vraj Dialektika Protikladov?

V Duchu mojich posledných článkov sa aj ja stanem nadrzovku ZLODEJOM a z Wikipédie

si čorknem päť(šesť) riadkov:

Dialektika môže byť:

  1. (v stredoveku) logika; dialektika zahŕňala aj filozofiu (stredovek) ako súhrn všetkých vied; súčasť trivia, druhé zo siedmich slobodných umení,
  2. teoretické úsilie o riešenie otázok podstaty, jednoty a foriem pohybu,
  3. umenie zaobchádzať s pojmami; umenie logicky myslieť, uvažovať; umenie viesť diskusiu; umenie výrečnosti,
  4. metóda skúmania protirečení v samej podstate.

Mne najviac imponuje tá LOGIKA. Klasička z BIRDZ.sk, RIDICULOUSNOTION, kráska,

akej niet páru v širokom ďalekom vesmíre, sa ma nedávno spýtala:

„Prečo musí byť všetko logické, však?“

No lebo MEDVEĎ. Lebo keď NIE JE, tak sme v takých sračkách ako sledujeme dnes a

denne na našom rodnom milovanom SLOVENSKU. A to Vám odprisahám, ešte stále sme

na tom v porovnaní s blízkym i ďalekým okolím veľmi dobre.

Lebo ešte aj keď niečo UKRADNEM, tak sa ihneď bežím O TO S VAMI IHNEĎ ROZDELIŤ.

A to v tom nie som sám !!! To sme tu takíto blázni takmer všetci !!!

IGOR stále točí dookola: ZLODEJI, ZBOJNÍCI, LÚPEŽNÍCI. JÁNOŠÍCI !!!

A Robino Ficovie tuším toho posledného celkom obdivoval, ak sa mýlim, Robino, tak mi

sem do reakcií napíš nejaký ten riadok, rád si ho prečítam.

A IGORÍNO nešetrí ani VLADIMÍRA LENONA, takisto IVÁNUŠKU MIKLOŠOVIE spomenie

neraz, samozrejme JOHNNY CASH from ZILINA neostane výnimkou.

ALE ja sa pozerám na svet celkom opačným pohľadom ako IGOR.

JA SOM RODENÝ OPTIMISTA, navyše v poslednej dobe fičím na matroši, najbezpečnej-

šom, najlacnejšom a najnávykovejšom MATROŠI vo VESMÍRE, na KRÁSKACH.

Proste dennodenne si dávam KONSKÉ DÁVKY nie SEXU s nimi, ako by si kdekto prial,

ja si dávam tej ICH úžasnej SLEPAČEJ LOGIKY – ide auto, tak utekám rýchlo cez celú

cestu domov, i.e. blíži sa nejaký AUTOOBDIVOVATEĽ, rýchlo provokačne pred ním

tancujem tanečky a spievam: „ZRAZ MA, ZRAZ MA“ a vlastne prebieham z jednej strany

našej cesty v Slovenskom Kráľovstve na druhú a striedavo neustále sem a tam.

A AUTO… nie a nie ma zraziť, ani len guľovnica vytrčená z okna nie a nie ma trafiť.

Ja si sedím za klávesnicou doma, t.j. NA HAVAJI, v NEW YORKU, všade na ZEMEGULI.

A ešte tým KRÁSKAM lichotím, totiž hovorím im Pravdu o tom, aké sú ÚŽASNÉ a

SKVELÉ a ešte im aj navyše tlačím KALERÁBY do hlavy.

Ste najkrajšie na svete, úžasné, perfektné, nenahraditeľné, fantastické, neuveriteľné.

JE TO VŠETKO PRAVDA, ale predsa len, ako kaleráby je to ďaleko viac stráviteľné.

Takže ako rodený OPTIMITA sa pozerám na tú

JÁNOŠÍKOVSKÚ MISIU CHUDOBNÝM UKRADNI A BOHATÝM DAJ, dobre vidíte,

nie som ožratý ani zjetý, CHUDOBNÝM treba VZIAŤ, BOHATÝM DAŤ !!!

Ale chápte ma, prosím DOBRE, nehovorím o HMOTNEJ chudobe, o HMOTNEJ NÚDZI a

naopak, o HMOTNOM BOHATSTVE a NADBYTKU.

JA myslím tú Duchovnú, duševnú BIEDU, PSOTU a ich opaky HOJNOSŤ a ŠTEDROSŤ.

Jednoducho morálne, duševne chudobným KRIPLOM treba vziať úplne všetko, nechať im

iba toľko, aby prežili, a dať to tým NAJVÄČŠÍM BOHÁČOM, ktorí síce nemajú veľa

peňazí a majetkov, dajme tomu, že sú to takí STREDNOTRIEDIARI, lebo zasa Žobráci

sú tí istí ako tí hore, len s tým ROZDIELOM, že TÍ hore nás bezostyšne okradnú a títo dole

niekedy aj čakajú, či im niečo dáte, to u tých NE-MOCNÝCH HORE absolútne NEHROZÍ.

Ja to vidím tak, že tí chalani IGOROM toľko kritizovaní presunuli tie VRAJ UKRADNUTÉ

PENIAZE nielen, ale aj SVOJIM ZNÁMYM a RODINÁM.

Ani jedného z tých chlapcov nepovažujem za nejakého zlodeja či lumpa.

SÚ TO DO JEDNÉHO VEĽMI INTELIGENTNÍ, ČASTOKRÁT VEĽMI ZÁBAVNÍ BORCI,

KTORÝCH KEBY STE POZNALI OSOBNE, TAK BY STE BOLI PREKVAPENÍ, ŽE AKO

JE MOŽNÉ, ŽE INFO, ČO O NICH MÁTE Z MÉDIÍ A REALITA SÚ DIAMETRÁLNE

ODLIŠNÉ. KOMPLET U VŠETKÝCH.

A oni len popresúvali peniaze, prostriedky, moc do rúk im podobných známych, kámošov,

bratrancov, sestier, strýčkov a neterí. NO A ČO, IGOR, NO A ČO !!!

JA, TY, ON, ONA, ONO to tak všetci vari nerobíme ??? KOŠEĽA bližšia ako KABÁT.

Pokiaľ viem, všetky tie VRAJ UKRADNUTÉ PRACHY SKONČILI U NÁS DOMA a

BUDOVALI SA ZA NE ĎALŠIE CESTY, PESTOVALI ZEMIAČIKY, STAVALI IHRISKÁ

a PILA SLOVENSKÁ SLIVOVIČKA. Všetučičko fšecko ostalo DOMINKA DOMA.

Cudzie nechceme, SVOJE SI NEDÁME, hovorieva JANČI spod DUBŇA.

A vari sme niekomu niečo dali? No, predali sme KOPEC PODNIKOV.

Lebo sme ich nevedeli riadiť, lebo sme potrebovali NEJAKÉ DROBÁKY na DÔCHODKY,

lebo sme potrebovali NAŤAHAŤ NEW TECHNOLOGIES do našej KRAJINKY.

Nejako stále nevidím žiadne negatívum, som BLBEC, viem, vravievajú mi to.

Proste DIALEKTIKA PROTIKLADOV, kto chce vidieť VÝZNAM TOHO, ČO  SA TU DEJE,

tak to aj vidí, kto chce štekotkať, pokračuje v MISII JA SOM HROZNÝ OBROVSKÝ

KRVILAČNÝ RATLÍČEK, príp. ČÍNSKY PALÁCOVÝ a ROZTRHÁM VÁS VO SVOJICH

OSTRÝCH ZUBISKÁCH a PAZÚROCH.

BOJÍM, BOJÍM, MAMÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ.

MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁMÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ !!!

PÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓMÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓC !!!

NEJAČ ! MAKAJ ! DVIHNI PRDEL a HOR SA DO PRÁCE, JE JEJ VŠADE DOSŤ.

DEBIL, kde je aká práca. A KOĽKO NÁM ZA ŇU DAJÚ.

FŇUK FŇUK FŇUK. Odveziem sa lietadlom za tisícku Slovenských koňúr do

BIG ĽONDONA aľebo ĽITTĽE BEĽFASTU či DUBĽINU a zarobím 7 €uráčov

za zametanie ulíc, nemusím ani good morning ceknúť po anglánsky.

ZASA som sa rozrečnil, JE ČAS MA STOPNÚŤ.

TAKŽE len TELEGRAFICKY tých šesť bodov VČERAJŠIEHO aj DNEŠNÉHO

DIALEKTICKY PROTIKLADNÉHO PROGRAMU.

 

1.DOBRÍ? sme v konečnom dôsledku všetci, lebo aj ZLODEJ prispieva k tomu, že to tu

celé krachne a bude sa musieť celý systém komplet vymeniť a nainštalovať PERPETUM

MOBILE typu SME JEDNA VEĽKÁ RODINKA a KAŽDÝ ROBÍ TO, ČO VIE a DELÍ SA

O TO SO VŠETKÝMI OSTATNÝMI

2. ANJELI? som chcel povedať basketbalistky ANJELKY, baby, krásky, čo po nás

ČERTÍKOCH chlapcoch vždy poupratujú a zahodia smeti do KOŠA, ANJELKY, ANGELKY,

ANGELIKY ANJELKY MARKÍZOV/MARKÍZY, tie, bez ktorých by to tu už celé dávno

krachlo, našťastie VÁS tu máme, MAMINY, BABIČKY, SÉGRY, DCÉRY, MILENKY.

3. PRAVDA! No, dal by som si na VAŠOM MIESTE POZOR. RÁD KLAMEM, aj teraz

VÁS URČITE OBLBUJEM a len robím REKLAMU … komuto? PRAVDE?

Týmto novinám? Alebo tamtej HORE? TAMTEJ HORE ! TÚ MILUJEM NADOVŠETKO !

4.TISÍCROČIA! Áno, tohto TRETIEHO tisícročia, do TRETICE všetučičko dobré.

Dobré? Nie, nestačí, to je len na trojku, ja som vždy bol extrémista. Ja chcem VÝBORNE !

V tomto tisícročí už nechcem ďalej sledovať, ako dievčatám v PANASONICU, krásnym

Slovenským modelkám robí niekto zle a džube do nich, keď nalepia nejakú debilnú

samolepku o milimeter krivšie, ako je PREDPIS !!! Môžem ja tú lepku os..ť ! Alebo odlepiť

a zahodiť, keď si ten televízor kúpim. Ale terorizmus a la PILSEN PANASONIC už viac

nesmie pokračovať, ak máte možnosť niekoho, čo tam pracoval, popočúvať, doprajte si

aspoň päť minút. Historky z podsvetia od Quentína sú Rozprávkou z Babičkinej Krabičky.

5.JE. ÁNO, je tu HISTORICKÁ ŠANCA to zmeniť, ale ja hovorím nie šanca, to je

TUTOVKA, na ktorú stavím svoje POSLEDNÉ GATE, nie, MOJE VŠETKY GATE.

A budem potom chodiť po vonku ako NAHÝ KRÁĽ UTÓPIE. ALE KRÁĽ !!!

6.SKVELE. Skvele, že si tu takto môžem sedkať, pozeropočúvať Markízu, lebo ešte stále

neviem písať na klávesnici bezpozerovo a ani sa to nikdy nemienim učiť.

Tie očičká sa celkom dobre namáhajú a tým pádom sa držia niekde v neutráli, ani

krátkozrako sebestredný ani ďalekozrako oni všetci za to môžu obviňujúci.

NA JA, máme pol deviatej, idem dať hádam nejaký čajík a vyvetrať kapustnú hlavu.

Veď niet nad pohyb na čerstvom TELE. LETE. SVETE. VZDUCHU.

 

p.s. dole v komente čítam, že mi hrablo

ÁNO, Vážený Pane, máte svätú Pravdu !!!

Ale radšej budem Hrabnutý a takto v POHO, ako Vy Nehrabnutý a večne Nálepkujúci

a Kritizujúci a vlastne tak trocha Nešťastný.

Prajem Vám všetko Pekné a Krásny Deň, zvlášť pre ZUZUSQUA, THISISMYNAME a

samozrejme nesmiem zabudnúť na RIDICULOUSNOTION. A moju maminu Angelu.

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

požiar, václavské námestie, praha

Na Václavskom námestí horelo, dym bolo vidieť z celej Prahy

28.03.2024 14:21

Do nemocnice previezli jedného muža, ktorý sa nadýchal splodín.

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396734x
Priemerná čítanosť článkov: 4988x

Autor blogu