Založ si blog

Perverzné sexuálne útoky na mužov, ÚDes

 

 

.   s podtitulom

JaTjež, ale strašne ma tyranizujú ženy!

(ani nechcite vedieť, KTORÁ ma to, nižšie opísaná, ponižovala!!!)

 

.   Chcel by som širokej slovenskej a nielen tej, ale aj európskej, ba dokonca celej

svetovej verejnosti oznámiť, že sexuálne napádané boli, sú a ešte dlho budú nielen

ony, ale že sme hlavne my, bezbranné obete ženskej sexuálnej nenásytnosti. Ba čo

viac, my muži sme na tom oveľa horšie, ako by kto pomysel, ničí nám to životy,

doháňa nás to k najzúfalejším činom, nie, nie, samovraždu nemyslím, to si my, úbohí,

dovoliť nemôžeme a nesmieme, my musíme ukázať celému svetu, ako je nám každý

deň ubližované predátorkami z ríše silnejšieho pohlavia a ako nám dávajú najavo

svoju nadradenosť v každom ohľade, keby aspoň ten pindík bol ešte akou takou

výhodou, ale už ani ten nie, už dávno to nie je to, čo zamladi bývalo.

.   Pokúsim sa vám porozprávať aspoň zopár hlboko frustrujúcich príhod z môjho

biedneho života, no sú ich stovky a stovky, ale pokúsim sa aspoň tie najmiernejšie,

z tých drastických by mohlo slabším povahám prísť zle, mohli by sa začať objavovať

vážne zdravotné problémy a kľudne by mohli skolabovať a mať až do konca života

nedozierne zdravotné, hlavne psychologické problémy.

.   Si predstavte, muž celkom k svetu, som z tých, čo nie sú na tom materiálne zle,

ba dá sa riecť, že patrím do horných 7edem(tisíc), ale nič mi to nie je platné, si to

skúste nasimulovať vo svojej mysli: Ráno, len sotva vyjdem z domu, kráčam po ulici,

sotva urobím prvé desiatky krokov a už to mučenie začne, všetky, komplet všetky

ženy, ktoré ma stretnú, ma okamžite začnú desivým spôsobom sexuálne obťažovať,

usmievajú sa na mňa a v ich očiach sa tak zvláštne zaleskne, mám pocit, akoby odo

mňa chceli komplet všetky niečo akoby z toho najstrašnejšieho hororu, ako keby mi

chceli pohladiť vlásky, ako keby mi chceli poďakovať, že vôbec som, dať božtek

na, len si to, prepánajána, predstavte, no fuj!!!, na líčko, veď som vám hovoril, že

mám proste hrozne, strašne krutý život, ani radšej ďalej nečítajte, lebo psychické

problémy budú len to najľahšie, čo vás čaká. Pokračujme, aj keď mi srdce praská,

keď si musím pripomínať tie hrôzy, čo denne zažívam. Vošiel som do autobusu a

ako som vyberal z vrecka mince, jedna, opäť usmievavá a veselá, ma upozornila,

že mi spadla na zem Jedno€urovka. Sklonil som sa po ňu, nechtiac som dvihol zrak

a … a znova, strašný úder mojej citlivej mužskej duši, no len si predstavte, ona, ona

nemala nohavice, ale: SUKŇU !!! A nie len takú hocijakú, ale MINI !!! Chápete to ?!?

.   Ona mala odhalené nohy viac ako desať centimetrov nad kolenami a ešte tuším aj

oddialila kolená na viac ako dva centimetre – no jasný predátorský sexuálny atak na

najnevinnejšieho mňa. Proste nechcel som tam čumieť, ale tak čudne, zvláštne ma

zhypnotizovala, či čo a ja som ako v mrákotách pokračoval po zdvihnutí eurovej mince

až k nej a pretože bolo vedľa nej voľno, tak ma prinútila tou svojou hypnózou sadnúť

si vedľa toho vyše z polovice nahého ženského tela! A to nie je zďaleka všetko! Ona

iniciovala, znenazdajky, zákerne, podlo, bez mojej prípravy, … rozhovor! Chápete?

Ja, nesmelý, nevinný, bezbranný, morálne bezúhonný a ona začala mať so mnou …

nezáväznú komunikáciu. Proste rozklepali sa mi kolená, vyschlo mi v krku, vypúlil

som oči a ona namiesto toho, aby zavolala záchranku, začala okamžite, bez toho,

aby ju ktokoľvek a hlavne ja vyzval, s prvou pomocou!

.   Áno, javil som naozaj všetky príznaky (potil som sa, podivne chrčal a nahlas hekal)

totálneho kolapsu, veď som mal aj prečo a ona namiesto toho, aby ma zbavila môjho

utrpenia, tak ešte viac ho zväčšovala, keby aspoň bola nejaká špata, ale bola to

nedávna Miss nášho okresu, 96-69-96, blonďavá, modrooká, všetci chlapi v okrese

po nej šalejú, teda okrem mňa, ešte aj ženským sa páči a vážne uvažujú o zmene

svojej orientácie na lez alebo aspoň bi, ale práve ja musím mať tú smolu, že hoci

na všetkých kašle a dáva im len veľmi mierne nádeje, tak zrovna mne sa musí

prihodiť takáto desivá tragédia. Proste z úst do úst, nádych, výdych, hore, dole,

ešte aj tá blúzka sa jej akosi rozopla, horúce leto bolo, takže som videl viac, ako

som kedykoľvek v živote chcel, no proste rana osudu za ranou, strašlivá karma ma

postihla, to určite za to, že som v minulom živote dával prvú pomoc nevinným ženám,

tak to aj tak beriem. S pokorou, že čo som si zaslúžil, to aj mám. Proste takto a ešte

oveľa horšie ma mučia tieto nenásytnice, vyklepkávajú mi na okná, na sociálne siete

vypisujú nemravnosti, už som skúšala aj zahraničie (vidíte, už začínam od stresu aj

v ženskom rode o sebe písať, to je ale to najmenej), ale tam je to ešte horšie, no des

a hrôza, vrátil som sa domov a tu ma ďalej mučia tieto naše domáce dominy.

.   Neviem si už poradiť, zháňam právnikov, ktorí by mi pomohli zažalovať všetky tie

sád(l)o más(l)o Diablove dcéry, robiace mi z môjho života naprosté peklo. Chcel by

som niečo také na spôsob ako rozprávka Princ a Bedár, kde si tí dvaja vymenili svoje

roly a Princ mal konečne pokoj od všetkých tých nepríjemností budúceho vladára a

kráľa. Ak poznáte nejakého bedára, ktorý ma odbremení aspoň na mesiac od všetkých

týchto mučiacich praktík, veľmi rád sa vzdám nie trónu, ale polovice, kľudne aj takých

deväťdesiat percent majetku, len aby to všetko čo najskôr skončilo! Píšte mi, prosím,

do debaty pod článok, rád by som poprosil o seriózne rady, čo mám robiť, kebyže sa

nenájde nikto ochotný podstúpiť všetky tie ohavné tortúry, čo sa mi dejú posledné

roky môjho nešťastného, ubíjajúceho života.

.   Takže áno, sme tu aj my, sexuálne deprimovaní a zohavovaní muži! My sme

tie chúďatká, a že vraj MeToo, to práve ony odvracajú pozornosť od NÁŠHO

UTRPENIA, ešte aj týmto nás mučia, ony, silné, to nejako dajú, ale čo my,

chlapci a chlapi, príslušníci slabšieho pohlavia, na nás sa, ako nakoniec vždy,

zabúda a sme zas a znova, diskriminovaní, no niečo nevídané, neslýchané!

 

Pokladník spolku Slovenských MasCOOLinistov, v slzách a šoku, v.r., prosím vás,

pomôžte, kto môžte, zmilujte sa nad nevinnými, o pomoc zúfalo prosiacimi …

JaTjež !!!

 

 

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396874x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu