Založ si blog

Hrozný smrad z nedostatku Svetla.

Prišiel som z predvčerajšej poobednej smeny až včera nadránom,

okolo druhej hodiny.

Dosť neskoro, chalani na byte, ktorí vstávajú na rannú, mali

pred sebou už len nejaké dve hodiny spánku, nechcel som

ich budiť svietením žiarovky, tak si hovorím, zapálim si

v kuchyni iba jeden plynový horák, na ktorom som

sa chystal prihriať si párky a … ešte aj keď chladničku otvorím,

uvidím tak akurát.

Ako som tie párky vyberal z ich obalu, zacítil som celkom

nechutný smrad (oj, teraz to čítam po pár dňoch a vyzerá

to, akoby smrdeli tie párky – of course not)

– sprevádzaný aj zvukovými a svetelnými efektami.

Ono ten plameň, čo som zapálil na sporáku, mal nad sebou

rúčku z panvice položenej nad vedľajším horákom – ihneď som

ratoval, čo sa dalo – najprv panvicu, chytal som ju neobvykle

za všetko to mastné a špinavé, našťastie to nebolo horúce a

pod studenú vodu smerovala tentokrát rúčka.

Keď bola panvica zachránená, bolo treba dokončiť misiu

Fresh AIR – tú som vyriešil jednoduchým otvorením okna, veď

vonka bolo celkom príjemných desať stupňov.

Samozrejme zasmradený byt zaujal všetkých spolubývajúcich,

ale riešil to len jeden – King of the Flat (viacmenej samozvaný),

išiel na mňa opatrne, ale predsa.

Hocikomu inému by som pravdepodobne narovinu povedal, čo

sa stalo, ale práve v Kingovom prípade ma baví síce neklamať,

ale aj zároveň nepovedať celú pravdu.

„Prihrieval som si párky a otvoril som potom okno“ – mu úplne

stačilo, vyšetrovanie ukončil strohým

„Asi niečo vonku“, keď ešte predtým ho zaujímalo, prečo sa

v noci na mojej izbe svietilo.

Aj tam mu stačila odpoveď „Prispal som pri svetle“.

 

Zaujímavé, ako veľmi sú fajčiari hákliví na iný smrad, ako ten

ich cigaretový, oni každodenne vyrábajú kúdoly a kúdoly –

ja ako nefajčiar im to mám trpieť a keď sa mne raz

za uhorský rok podarí vyrobiť nejaký špeciálny, tak

je z toho poprask.

 

Ale iné som chcel – k celospoločenskej situácii, k niečomu

zhnitému (a patrične smrdiacemu) v štáte …

našom.

Asi bude vhodné, aby sme začali čo najviac svietiť, posvecovať

si, vysvetľovať, objasňovať, robiť jasným čokoľvek, na kohokoľvek

atď sa.

 

Držím Vám v tom všetkým palce.

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát

18.04.2024 07:02

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 07:20

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala

VIDEO: Fiala si myslí, že slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu Česko asi nevyužije

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1418672x
Priemerná čítanosť článkov: 4926x

Autor blogu