Založ si blog

Takže „Neandrtálsky cigáň“ vrahom ? A bielogolierikový „biely“ Nadčlovek nie ?

Včera som si prečítal od jedného z blogerov, aj fotku som videl

a potom aj diskusiu a aj poznámočky typu že hehehe, dokedy

nám to tu celé asi vydrží, tento „pravdivý“ obraz nášho, napíšem

pleťou tmavšieho spoluobčana, napíšem blížneho, lebo …

 

Videl som aj ja zábery v televízii, ako chlapca chytili, ako chlapca

pán redaktor pred kamerou „vyspovedal“, ako chlapec takmer ani

brvou nehol a pomaly sa hviezdou začal cítiť.

Veď večer ho uvidia tí jeho a bude hrdinom.

 

No lenže.

 

Rôzne veci sa súčasne s vraždami na najnižšej úrovni dejú.

Na najvyšších miestach štátu.

 

Tie vraždy, lúpeže, znásilnenia and so on NIKDY NEPRESTANÚ, POKIAĽ …

 

(bude to veľmi zjednodušené, SOFISTIKOVANÉ VERZIE

SI ČITATEĽ ISTOTNE PODĽA VÝŠKY SVOJHO IQ UTVORÍ SÁM)

 

JA SÁM, síce vysprchovaný, navoňaný, v peknej košieľke,

privezú ma v nablýskanej limuzínke priamo až na hradný kopec …

budem robiť PRESNE TO ISTÉ, čo ten úbožiak, IBA 1000 krát HORŠIE.

 

Chlapec si vybral babičku –

ja si vyberiem nejakú vhodnú inštitúciu, najlepšie takú, kde

je samý dôverčivý úradník, zamestanec, robotník.

 

Chlapec babičke, že on je policajt –

ja ľudom, že som dobrý ujo z hradného kopca, idem dajmetomu

chrániť zahraničnú investíciu (blbosť, ale vlastne … akákoľvek

zámienka na money to my pocket good), aby ich neprepustili.

 

Chlapec babičke, že daj 15 €uro –

ja „chráneným“ rovno 15 €uro alebo aj 150 vezmem,

veď ich idem chrániť a za ochranu sa platí, zoberiem si

a vlastne sa nikoho na nič ani pýtať nebudem –

veď mám na to celú armádu právnikov, policajtov, a rôznych tých

vykonávateľov Vôle MOJEJ , t.j. „Božej“.

 

Babička chlapcovi 15 €uro dá a chlapec ju za odmenu … zabíja.

Mne tí biedni ľudkovia, ktorí sa absolútne nemôžu brániť,

veď ja som zákon, spravodlivosť, moc all in one, síce s reptaním,

ale celkom určite, tie peniaze dajú. Lebo inak … exekútor, chalupa

preč, zima ide a … lepšie bez pár desiatok, stovák €ur, ako klepať kosu.

A ja tých biednych ľudkov za odmenu …

budem dennodenne ubíjať, trápiť, doslova mučiť najrôznejšími

nezmyslami, predpismi, zákonmi, nariadeniami, pokutami, smernicami,

ktorých dodržiavanie budem dennodenne kontrolovať a vlastne

kedykoľvek sa mi zachce, budem môcť pokutovať, ba aj väzniť vlastne

úplne každého, keď sa mi zachce, tak aj nedávneho kolegu z vlády,

veď ten si dovolil toť kritizovať ma, šliapať mi po krku odhaľovaním …

A prostriedky už na to mám. ŠTÁTNU MOC a JEHO APARÁT K NEJ.

Takže môžem celkom beztrestne UBÍJAŤ, TRÁPIŤ, MUČIŤ … a takto

pomaličky, neviditeľne ZABÍJAŤ, pretože JA MÔŽEM – SOM MOCNÝ,

BOHATÝ, MNE NIKTO NIČ NEMÔŽE, JA SOM MALÝ „PÁNBOH“.

 

A všetkým je síce jasné, že moja DUŠA je ČERNEJŠIA ako pleť

NAJČERNEJŠIEHO Z ČERNOCHOV, farba pleti ktoréhokoľvek cigána

oproti farbe of my soul je žiarivosvetlá, hriechy ktoréhokoľvek

nešťastníka z osady sú oproti tým mojim len zrnkom piesku oproti

masívu Mount Everestu, ale …

JA EŠTE CHVÍĽU DOKÁŽEM PREDSTIERAŤ, ŽE SOM TEN FILANTROP,

TEN, KOHO TREBA V ĎALŠÍCH VOĽBÁCH VOLIŤ, TEN, KTO VÁS

ZACHRÁNI.

ALE PROSÍM VÁS, RÝCHLO, LEBO UŽ VIAC NEDOKÁŽEM

TÚTO TRAGIKOMÉDIU HRAŤ, HROZNE MA VYSIĽUJE A BYSTREJŠÍ

DIVÁCI MA UŽ DÁVNO PREKUKLI A VEDIA, AKO TO VŠETKO

V SKUTOČNOSTI JE.

PLEASE,  PLEASE, SAVE ME.

ODHAĽTE MA A POŠLITE MA TAM, KAM NAOZAJ PATRÍM.

Ku tomu nešťastníkovi z osady.

 

P.S.  Tá story o Dr. Jeckylovi a Mr. Hydeovi , to nie je vymyslené, to

je naozaj o mne. Len s tým, že už je zo mňa takmer „čistý“ Mr. Hyde,

Dr. Jeckyla už dokážem len predstierať, aj to len pár minút denne

pred okom kamery. Váš ultraherec, ARCIZLODEJ … JA.

 

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

USA Poľsko Duda Trump Stretnutie

Poľský prezident Duda si pochvaľuje priateľské stretnutie s Trumpom

18.04.2024 12:24

Hovorili aj o Dudovom návrhu, aby členovia NATO zvýšili svoje výdavky na obranu na tri percentá svojho hrubého domáceho produktu.

Branislav Zurian

U Zuriana došlo k mnohým zmenám. Boli nevyhnutné, tvrdí Šutaj Eštok

18.04.2024 11:36, aktualizované: 12:27

Zmeny mali podľa ministra vnútra prispieť k ukončeniu vojny v bezpečnostných zložkách.

parlament

Poslanci riešili zmeny v zložení výborov, čaká ich aj hodina otázok

18.04.2024 11:20

Dôvodom je nastúpenie nových poslancov do parlamentu.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1418754x
Priemerná čítanosť článkov: 4926x

Autor blogu