Založ si blog

Nerieš dnes Cigáňa, Cigáň vyrieši zajtra Teba alebo Slováci v roku 2022 menšinou na Cigánsku ? ? ?

No poďmeže si naliať troška, čo troška čistého vína, ja by som rovno navrhol, dobre

si dajme do tela, pretože ak poriadne popijeme, hádam sa aj poriadne Pravdy najeme,

lebo táto téma je nie že horúci zemiak, to už začína byť balvan na krku úplne každého

a to nielen u nás, ale vlastne v celej Európe.

 

A navrhol by som to spraviť hoci aj lajf, naživo, lebo takto na seba reagujeme dosť

nepružne, nehovoriac o tom, že nemám prístup, asi to bude vyššia moc, do svojej

debatnej, diskutérskej časti, takže sa mi nedá reagovať na kohokoľvek príspevok,

preto navrhujem osobné stretnutia a nie jedno, len sa musíme dohodnúť, kde a kedy a ako.

http://ebranitodshimatnoke.blog.pravda.sk/2011/09/23/anajanka-i-guess-ba-freedom-square-steelflower-is-the-right-place/

 

 

No, začal by som malým etymologickým okienkom.

Ono nie je CIGÁŇ s mäkkým ň ako CIGÁN s enkom tvrdým. A potom je ešte aj Róm.

Absolútne sa nechcem venovať Cigánom a Cigánkam s tvrdým enkom, ak, tak veľmi

okrajovo, prípadne čo sa týka vysvetlení, prečo konajú tak ako konajú, prečo robia

to, čo robia a ani okom nemihnú, keď im niekto vyčíta, že …

Ja úplne vážne začnem CIGÁŇMI, t.j. KLAMÁRMI, pretože keď som bol malé decko,

tak sme to mali vždy za synonymá, len sme nepoužívali dospelácke klamár, liar, lájer,

ale CIGÁŇ, CIGÁŇKA, NECIGÁŇ UŽ TOĽKO !!!

Pýtam sa sám seba a viem už dávno odpoveď, či naozaj tou najväčšou pliagou

na Slovensku sú Rómovia, Cigáni, naši počerní bratia a sestry ?

Ja tvrdím, že docela určite nie, aspoň ja osobne som sa v mojom krátkom pozemskom

živote nestretol s tým, že by mi akýkoľvek cigán a lebo cigánka niečo ukradli, že by ma

zbili, opľuli, poohovárali, že by mi klamali priamo do očí, pričom by tým svojim ani nemihli.

No ono to vyzerá, ako by boli vzornými občanmi, to zasa ja netvrdím, ja len hovorím o mojich

osobných skúsenostiach s týmto etnikom.

Neviem, možno mám pre nich zvláštne čaro v tom, že sa s nimi vždy bavím na úrovni

bratu, sestro, jak sa máš, babenky počúvajú ?, frajer nosí domov dosť prachov ? –

jednoducho vždy je to o tom, čím Oni žijú, čo ich trápi a zaujíma, čo majú na programe

dňa. Napríklad čorkneme z lesa drevo.

No keby mne bola v zime mínus 15° Celziuša kosa, tak urobím nieže to isté, čo Oni,

teda že s malou dušičkou, že ich niekto bude chytať a zatvárať do basy, ja by som využil

svoje základné ľudské právo kradnúť, keď umieram od hladu, zbíjať, keď si zbíjam

nie ako Jánošík, ale ako majiteľ mne ukradnutého, zabíjať, keď na mňa a na moju

rodinu miery nejaký šialený Breivik a ja v krajnej núdzi trafím jeho čelo skalou.

Mrknite sa na niektoré zo Základných práv a slobôd na túto stránku

http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/listina-zakladnych-prav-a-slobod/

paragraf 7 a dozviete sa veľmi zaujímavé veci, o ktorých dokonca aj mnohý politik

málo, pramálo tuší, lebo keby tušil, tak by kmital a makal, aby sa tu všetky tieto

naše kvázi dodržiavané ZÁKLADNÉ ĽUDSKÉ PRÁVA A SLOBODY DODRŽIAVALI.

A nedrbkali by sa do Číňanov a neviemkohoešte a starali by sa pekne krásne len a len

o tie naše, Slovenské.

Ono je veľmi ľahké vyhovoriť sa na Róma, na Cigánku hnusnú tlstú nevzdelanú lenivú,

čo v živote nerobila, nerobí a robiť nebude, lebo to nevie, nemá v génoch.

No presne tomuto ja hovorím rasizmus. A ešte inak, nesúď, lebo budeš súdený a ešte jednu

dám, moju obľúbenú o Brvne a o Trieske.

Cigán, Cigánka taký onaký, môžem súhlasiť, nemusím, ale Ježišovo podobenstvo platí,

nech predvádzam sebakrajšie tanečky, aj na mňa a čokoľvek, čo ma nesmierne na tých

„hnusných čiernnych …“ vytáča, no to presne je moja chyba, môj problém, moje BRVNISKO

v OKU, čo BRVNISKO, to sú CELÉ LESY A V OČIACH OBOCH !!!, pre ktoré už nie som schopný

vidieť, aká je PRAVDA a aké sú vlastne skutočné príčiny toho, že to tak s tými Cigánmi je.

No ja tvrdím, že Cigán, to je povahou typický Slovák, Slovenka.

Som si teda naložil, skončím ešte horšie ako maďarský spisovateľ Kerstéš, či ako sa to volá,

ktorý prehlásil, že Maďari sú GENETICKY predurčení za PODDANÝCH, HEH, to je teda gól 🙂

http://www.sme.sk/c/6065922/napisal-ze-madari-su-geneticky-poddani-beru-mu-statne-vyznamenanie.html

Som sa dávno tak dobre nepobavil a aj keď to je od konkurencie, neva, dobrý článok je dobrý,

nech ho napíše a uverejní aj Ficova, Mečiarova, Dzuridova a aj Radičovej spločná

prapraprapraprababička.

Ale vráťme sa k základnej myšlienke, jednoducho ja tvrdím, že všetky tie maniere, nedostatky, finty

a podvody sa naši cigánski spolubratia a spolusestry naučili od nás bielych, a že nám v tom

nesiahajú nie že ani len po päty, ja hovorím, že keby sme to my, bieli, robili ako Oni a Ony,

tak je tu, na Zemi, už dávno Raj a neriešime to, čo riešime.

No dobre, príklady, lebo mnohým sa už dvíha adrenalín a aj všetko možné iné.

 

Príklad 1.

Cigán Dežo leží doma na gauči, popíja pivo, hlasno grgá, kŕmi sa pečenou kačkou, čo si včera

kúpil za prachy od daňových poplatníkov a nadáva, že v tej televízii absolútne nič nedávajú,

že prestane, ak ho teda vôbec začal, platiť koncesionársky poplatok.

Vonku Méďo z anglicka s volantom na pravej strane, ide si natankovať naftu a vezie sa, aby

si prevzal 10 kíl múky a už neviem čo k tomu … atď. atď.

Biely Jožo leží doma na koženej sedačke, popíja šampus, grgá menej, je predsa nóbl,

kŕmi sa lososom, čo si včera kúpil za prachy daňových poplatníkov, čarovným prútikom menom

bratranec v parláči, vo svojej tučnej peňaženke, nadáva, že 200 programov a nič, že 150cm

uhlopriečka najdrahšia plazma na trhu ho už nebaví, že chce projektor ako v kine, nech to

daňového poplatníka stojí akýkoľvek peniaz, on si to nakoniec aj tak kúpi, lebo bratranec.

Vonka parknutý Poršáčik, v garáži Ferrarinka a Lamborghiníčko za osmičku melášikov na staré

koňury dokopy.

Ide si natankovať k bratrancovi dve mega na novú formičku firmičku a vezie sa, aby si prevzal

od neho 10 litríkov čistej 52percentnej slivovičky a niečo lahodné k tomu 🙂

 

Príklad 2.

Cigánča Aranka v potravinách ju chytil strašne hrozne nadupaný ochrankár a mal jej sto

chutí rozbiť ten malý protivný xicht, ale nemá ju kam zavliecť a minule odhalili prípad šikany

malých zlodejíkov na východe, ktorých riešili rýchloroťáci akademici inteligenti, až to skončilo

nejakými personálnymi zmenami. Prosto zlodejča Aranka, čo dostala chuť na čokoládku a

pri obchode s ojazdenými mobilmi na Eriskóň, čo fotí, MP3ojky prehráva, má rádio a 8GB

pamäte na pamäťovej karte.

Modelka Branka Branislava, manželka predsedu politickej strany Čistý Štít, v bare ju chytil

za kozy strašne nadupaný ochrankár (bodyguard), zavliekol ju na záchodky a tam …

ju postrážil, aby sa mohla vycikať, ešte jej podržal dvere, lebo je gentlemaň.

Modelôčka Branuška, čo dostala chuť na pozemočky toť pod Tatrami za pár šupov drobných

nekradneme, všetko v poriadku, papiere sedia, biznis skvelý, 3 miliardy milodary ako vyšité.

A pri (vlastnom) obchode s ojazdenými autami a domami dostala chuť na AUDI-nku TT 3.2 liter

automatická prevodovka a na vilku pod Hradom na Zámockej ulici, čo je v nej 14 bytov,

zlatúšik, nepredáme ju, mne sa páči a moje kamošky nemajú kde prespať, keď doflámujeme

v Paríži a privezie nás Tvoj tryskáč ráno o štvrtej, dobre bobre, chrústiček môj ???

 

Príklad 3.

Cigaňa Svetlana sa pretŕča pred kamerami na proteste, čo zvolal Lojzo Hlina do Blavy, aby

ukázal celému svetu, aký je On skvelý organizátor, aby pomohol tomuto etniku poukázať

na problémy, ktoré riešia, na to, že sa im ťažko práca zháňa, lebo vzdelanie niekedy žiadne

alebo základka sotva, sotva, dávky na decká vystačia na dva týždne a potom celá rodinka

kradneme, kde sa dá.

Necigaňa, ale tmavšia ako ona, Petra, sa pretŕča pred kamerami deň čo deň, lebo hrá v takmer

každom slovenskom seriáli, neveríte baby, s kým som sedela, Maroš Kramár a Jožo Vajda ma

obidvaja opaľovali a pozývali na večierok k sebe domov, teda k Jožkovi, frajer

holohlavý Boris, čo sa vozí v striebornom Lotuse, majiteľ siete luxusných predajní spodného

prádla – je to teda dobré prádlo, práčka bubákov za fajnový biely práškový cukor, soľ aj múku

mňam, nálada perfektná, gram 40 €uro, cukor drahý, zato kvalitný, a cena je vyššia,

lebo je v ňom poslanecká marža, sudcovský príplatok a policajné prémie.

Vzdelanie má Petra len to najlepšie, skončená Ekonómka v Blave, súkromné dovzdelanie sa

na štátne trovy Oxford, Cambridge, MIT a Yale, všade 1 semester, jaj, ale som sa unavila,

jak som nakupovala tie šatočky v NY, jak sme mali výlet so spolužiačkami 🙂

Dávky od manžela na deti, sviňa neverná, šukal spolužiačku z VŠ, o mojom Borisovi nemohol

ani len tušiť, tak mi posiela len 1800 €uri mesačne, no kto má z toho vyžiť, tak musím podnikať

aj ja a spolu s oboma dcérkami, 16ročnou Lenkou a 17ročnou Luciou, sprevádzame bohatších

klientov na zájazdoch do Karibiku a robíme im tlmočníčky a AU-pairky. Jaj, ale ma minule

úžasne pretiahol ten prachatý amík, čo má basketbalový team v Atlante 🙂

 

príklad 4 až 2196 si doplníte sami, je ich ešte ďaleko viac.

A naši spolubratia a spolusestry si žijú vo svojich osadách a na Luníku IX a v Malackách.

A naše spolusestry a spolubratia si žijú pod Hradom, v Londýne a Devíne a Hodoníne.

A tak si tu spolu všetcia svorne žijeme, radi sa máme, nezávidíme si a presne vieme, kde

je Pravda, komplet celá Pravda a teda nepotrebujme robiť žiadne neplechy a neprávosti.

 

A ráno som sa zobudil a hovorím si, kua, kde mám kolesá z auta, pozerám na kamerový

záznam, počerní odmontovali expresnou rýchlosťou, asi im nabudúce prinesiem dole

kafčo alebo čaj, čo bude ktorý chcieť.

A kua 25 percentnú dépeháčku idú na mňa vymyslieť ???

A pokutu za vlastne neprekročenú rýchlosť 80 €uri mám zaplatiť ?

A exekútorovi 45 €uri mesačne, lebo mi neplatil zamestnávateľ zdravotku a

VZP-čka si vymyslela, že som zločinec a zájazd na HONOLULU vyhrávajú jej spokojní klienti 🙂

Ak to vyhrá bratranec, budem rád, že som mu to zaplatil ja, aj tak som zabudol na jeho

narodky, lebo som riešil odfláknutý byt na Ventúrskej, do ktorého sme sa sotva nasťahovali.

Jajajáj, MILOVANÉ LOVENSKO 🙂

 

No proti komu to mám vlastne začať, cigáni, cigánky, zlodeji, politici, modelky, mafiáni ???

Farári, novinári, židia, boľševici, ilumináti, Lucifer alebo priamo PÁNBOH ???

Alebo žeby FUCKING KAPITALISTISCHE LIARS SYSTEM ??? Začnem Marxa s Engelsom študovať ???

Na večné časy a nikdy inak ? Alebo bibliu a Posolstvo Grálu ???

Ja chcem byť FUCKING KAPITALISTISCHE LIARS SYSTEM KILLERoVRAH, a neskôr majiteľ

UPRATOVACEJ FIRMY „NAJČISTEJŠÚ PRDEL MÁM A RUKY TAKY“

Ale pravdepodobne bude najlepším LIAROKILLEROM, KLAMSTVOVRAHOM KLAMSTVO,

žeby klin klinom budeme vybíjať ? Alebo žeby ním bola naozaj PRAVDA ???

PRAVDA na blog.pravda.sk ???

No to by teda bol GÓL !!!

Lepší ako vlastný od Poliakov ( Gancarczyk, 3.min. ) ako darček spred dvoch rokov alebo

víťazný Vladkov finálový na 4:1 v 88.minúte na MS 2026 proti ARMÉNSKU 🙂

Ako odveta za tohtoročnú potupu.

🙂

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419138x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu