Založ si blog

Adela BANÁNová späť k toMÁŠOvi BezDEDOvi alebo ju predBEHne Gabriela GUNcheekOVÁ ? ? ?

Blíži sa šiesta hodina ráno a ja si musím dať svoju pravidelnú dávku.

Sa pýtate čoho že to ??? Jak keby ste niektorí spadli z jahody !

TVRDEJ DROGY !!!

A to mám nielen množstvo pre vlastnú spotrebu, ale v podstate

najnovšími technológiami vybavenú, v čistote udržiavanú, pred zrakmi

verejnosti a samozrejme orgánov činných v trestnom konaní výborne

schovanú a zároveň pri tom na očiach všetkým, ktorým sa len trošíčka

zachce ZJET SE JAK HAVEL ZA KOMÁČE.

Vtedy Váša ještě mohl a v podstatě musel, aby to prožil a mohl

po kapitalisticko-otrokárské revoluci „sdědit majetek, který mu poprávu

přináležel a ještě stále přináleží“.

 

Všetok majetok patrí ĽUDU.

 

To nám kedysi tvrdili najvyšší a my sme im neverili. Dali sme sa tak trošken

rožkem opiť v novembri ’89 a uverili sme, že nám naozaj raz bude patriť a že

konečne zažijeme raj na Zemi.

Veľký TRT, všetko majetok nám patrí ďaleko menej ako za „totáča“, akurát

máme teraz podaktorí tú výhodu, že buď sme géniovia nejakého odboru a

niekto nám zaplatí veľmi slušné prachy za to čo robíme, všack Adélka, alebo

sme zasa geniálni herci a zaštudujeme si právo, prípadne herectvo a môžeme

nastúpiť do politiky a to si potom platíme tie veľmi slušné prachy bezostyšne

sami sebe.

No á nám jednoduchému ľudu ostáva ČO ???

Doktor FICO sa mýlil, holé rite nám nikto nenanúti, akurát tak v posede

na záchodovej mise alebo potom ešte príjemnejšie v radostných hrátkach

so svojou milou alebo milým, alebo niekedy rovno s obidvoma naraz,

prečo by sme si mali užívať iba muchami obžierané švédske stoly na Rhodose

alebo v Hurghade, všetci chlapi a aj niektoré nemravné ženské predsa

už dlhé roky túžime po švédskej trojke, a keď už nie po švédskej, tak

aspoň po Eurotisícovej trojke v peňaženke raz za mesiac.

Do hája, keď to išlo za totáča s tou troječkou na výplatu, prečo by to kua

nemohlo a nemalo ísť aj teraz?

Len preto, že PÁR PÁNŮ CHCE MÍT DEN BOHATŠÍ KRÁLŮ ???

Zopár vyvolených a nespojených s mocou takéto prachy mesačne

naozaj dostane, ale to sú naozaj buď superfachwomanky a superfachmani,

alebo šťastie po odsadnutí si z vola a následnom stúpavom lete

zahliadlo čosi extrémne nezvyčajné a sadlo si, figu borovú sadlo, ľahlo

si rovno do postele ku takej Nore Mojsejke alebo Pavielovi Rochniakovi.

A nikto ma nedonúti proti ani jednému z nich povedať mäkké ˇf.

Pretože ak viete využiť svoje buď obchodnícke schopnosti alebo svoj

prirodzený estetický cit pre krásu alebo v tých dvoch prípadov celkom

dobre jedno aj druhé, tak čo Vám bráni v tom, aby ste rovnako, alebo ešte

ďaleko lepšie využili tieto svoje prednosti.

No ja viem čo.

Lebo SLOVENSKO.

Čo by povedali babka, dedko, pán farár, suseda, bývalý frajer a môjho otca

brata koňa majiteľky sesternice frajera kamoš, veď to sa absolútne nehodí,

robiť zo seba šaša na pódiu alebo rovno fuchtľu kdesi v ateliéri na kopci

pod Kamzíkom. Na KOBYLE. KOLYBE. KOLIBE.

 

Aby som toľko nezahováral, k tým DROGÁM. TVRDÝM DROGÁM.

 

Ja fičím na dvoch hlavných a potom na kopci ďalších.

Začnem tou druhou a najlepšie si nechám na koniec.

Je to tu, COMING-OUT raz prísť musel a duši uľahčiť treba, lebo by

z toho zcvokatela. To síce ona už aj tak, ale predsa len, aj cvokatenia

veľa škodí, všetkého s mierou.

Som (veľmi sa za to hanbím, ale priznám sa a Pán Boh mi to odpusť)

G R A F O M A N   a   niekedy   aj   G R A F O W O M A N   ! ! !

Túto hroznú a zákernú závislosť a v podstate neospravvedlniteľnú úchylku

hodnú kastrácie alebo rovno utopenia v kadi smradľavého tekutého

hajzľovopapierového bahna Ružomberskej Papierne som nadobudol

v priebehu môjho biedneho študentského a následne pracovnorobotníckeho

života.

Veď čo už má biedak študentík alebo pásovovýrobný OPERATÉR OPERÁTOR

robiť ? Nič iné ako Fantasy, Sci-fi a v mojom prípade Lai-fi, lebo Vedec

SCIENTIFIST zo mňa nekdy nebude, nemám papíry !!!

Ale Fantasy, s tou som dlhé roky kamoš, pravidelne sa ožierame vlastnými

textami, ktoré si vymieňame a po následných delíriových stavoch

niekedy aj spolu chrápeme.

Teda nie že by sme spolu niečo mali, to len na pár mesaicov alebo rôčkov

nedáme o sebe nič vedieť a vtedy ľudstvo nedočkavé a prahnúce po ACTION

kričí už príliš silno, aby sme ostali drichmať a nezačali tvoriť.

Fantasy je fajn, ale mojou doménou nie je ani Ona, ani sci-fi či lai-fi, aj

keď tento článok sa tak zatiaľ tvári.

Mojou doménou je PREDPOVEDANIE BUDÚCNOSTI.

Ale nie také to debilné na Prime, že euro osemdesiat za minútu a dozviete

sa, že vaša babička je ŽENA ( !!! ) a že ak neprestanete s fajčením,

tak do 150 rokov svojho veku určite zomriete.

No proste superklasa, Sybily ako vyšité, jedna lepšia jak tá druhá 🙂

Ja sa venujem predpovedaniu na laicko-vedeckej úrovni.

Totižto neštudovaný, ale praxou ostrieľaný som ja ŠOHAJÍČEK.

Mojou najbližšou stopercentnou predpoveďou, lebo ja len také robím,

že Tomáš zasa toto oné s Adélou, prípadne že ak ju predbehne Gabriéla,

tak Ona, ale kebyže sa všetci traja dohodnú na spoločnom postupe, tak

SWEEDISH THREESOME ja vySHITá !!!

 

Sa niektorí čitatelia sťažujú, že píšem málo k nadpisu článku, no jo, to víš, Karle,

ja viem iba predpovedať budúcnosť, ja si nedokážem vymýšľať a tým pádom

nebudem písať nezmysly, že príde ešte aj Madona a Kája Gott a GAGA sa dovalí

na princovom Bielom Koni, zas až tak ďaleko zatiaľ nie som.

Ja sa hrabem pekne len tu, na SK piesočku. Som skromný a nenáročný chlapec.

Vlastne ako všetci chlapci Slováci.

Sorry, Tomáško, ja viem, večer sa zasa stretneme a ja sa Ti budem musieť

priznať, čo som o TEBE za drísty napísal a TY sa opäť budeš hnevať

alebo tešiť, že ťa dávam dokopy s nejakými babami bez Tvojho vedomia

a svedomia. Akoby si svojho trápenia nemal dosť, ešte aj toto, že BABY.

No FUJ, FUJ a ešte raz FUJ !!!

Sa večer na námestí uvidí, či bude opäť ACTION á la SUPERSTAR alebo

zasa desná nuda á la litánie predhrobových babičiek čakajúcich na spasenie

a odchod z tohoto sveta.

Ja tipujem to prvé a rád sa nechám prekvapiť tým druhým.

To prvé je takmer 100%, ale kebyže zvládneš možnosť dva, máš u mňa

100 000 €uriov, ale to môžem staviť aj melón a nikdy to nevyhráš.

Ty proste budeš ENTERTAINER aj ZADARA, lebo BEZDEDA.

Tak nič, zasa sa ožerieme jak čínski palácoví, dve štamprle a váľame

sa po stoloch, mali by sme viacej otužovať svoje nepoškvrnené žalúdky

a pečene.

A, aby som nezabudol, THOMAS, na to úplne najdôležitejšie, na tú našu

najlepšiu drogu, tvrdú frogu, DROGU ZO VŠETKÝCH ÚPLNE TÚ NAJ NAJ

NAJ NAJ NAJ NAJ NAJSAMTVRDŠIU.

BABY. Top HARDCORE, EXTREME HARDROCK&HARDROLL

TOTAL HARDDRUG, ABSOLUTE HARDLIFE, NEVERENDING HARDSTORY.

Proste HARDCHARLIE, aj keď ja radšej Martina,

HARD(MARTIN)SHEEN , gúglim, gúglim, translátujem, TVRDÝ SHEEN.

Debilný Googoľ, nevie, že TVRDOŠÍN ???

Garantujem, že večer máš pod pódiom to naj naj top super extra

z tej druhej DRUG. Len to neprežeň ako minule a nezober si k sebe

na pódium príliš málo, lebo budeš mať absťák a už sa ho po dlhé

týždne nezbavíš, proste udržiavaj hladinu PRETTY HIGH !!!

Kebyže to nezvládaš, budem Ti tam na pomoci.

Nesmierne sa teším, a už vlastne ani nebudem spať. Už nikdy.

Lebo ako vraví Rišo Sulík, Grécko, žúrka končí.

A hovorím nielen ja, SLOVENSKO, ŽÚRKA PRÁVE ZAČÍNA.

Kde ostatní končia, my iba začíname.

Lebo SLOVENSKO. Lebo sme prispatí.

Lebo NAJLEPŠIE VŽDY a LEN NA KONIEC 🙂

ŽURKÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

🙂

🙂

🙂

🙂

🙂

 

p.s. keď to Grécko kľakne, ja som za RHODOS. Slovenské územie

v Stredozemnom mori. A keby že nás idú biť, preplávame do Turecka

a zamestnáme sa baby v háremoch a chalani ako upratovači ich

komnát, to by tiež nebolo až také zlé.

A ešte aj LEZBOS je blízko Turecka. Tak potom aj ten 🙂

 

simonko22, nakonvertibiluj si tie svoje drísty na seba a neotravuj tu

zábavychtivých čitateľov a mňachtivých čitateliek, toho Demitru už

naozaj bolo dosť. Že pozdravuje a nech nesmútime.

Život po smrti EXISTUJE a NEBO a RAJ TAKISTO !!!

A že PEKLO je len výmyslom tých, ktorí NÍM potrebujú STRAŠIŤ.

BUBUBUBUBU, zlý pisateľ článkov, pôjdeš za NE DO PEKLA !!!

BOJÍM, BOJÍM, MAMÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 08:40

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1418681x
Priemerná čítanosť článkov: 4926x

Autor blogu