Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30. októbra 2020, krkOSKAR bRÁNka, 11-y SEPTEMBER 2001 Ahoj (a lieč ...) Vanda Procházka BRANKINA RUBRIKA CigáŇi CigáŇi, Cigáni a Rómovia Gratulácie Hnutie "GRÁLU" Konštanta 50 Krása a Láska Nebeská LAI-FI laická fikcia MáHatMá (HasKlobúkHas) Banáš naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie Nezaradené Prihodilo sa mi DNES reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 ROZPRÁVKY skutočná revolúcia Ducha a Duše VANDA kráska naše LÁSKA nejdřív HLÁSKA pak PROCHÁZKA zaradené aj zadarené zároveň ŽENA, ŽIEŇA, to znie HRDO !!!

 

 

 

.   No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa behom osemdesiatich minút nedozvedel, ale chcel som okrem iného na vlastné uši počuť a presvedčiť sa, či Igor, Zjednotiteľ Národa pre veci Korónne, znova neodolal a tak trošken neodkázal dvom predchádzajúcim premiérom, aby s ním až takí jednotní neboli, rovnako tak voličom oboch spomínaných vtedy ešte za jednu stranu, že sú priblblí hlupáčikovia, keďže volili, koho volili. Skorumpovaných bastardov. Ktorých raz on, čistokrvný …, dá poriadne do laty.

 

 

… tu je len taký kratučký, polminútový výcuc …

 

 

 

 

.   Rečniť dlhé minúty či už na debate v denníku N alebo kedykoľvek predtým o tom, akí potrebujeme byť jednotní, ťahať za jeden povraz a tým istým smerom, byť Spoločne Zodpovední a potom to pár slovíčkami celé zabiť, to Igorovi naozaj ide skvele. Čistá modrá krv vyšľachteného, zušľachteného, šľachetného šľach(mat)ovi(čovi)tého šľachtica moja a tých, ktorých tak označím ja a naničhodná červená bastardia ich všetkých ostatných, t.j. nie našich „Našich Ľudí“ !!! Jedným slovom … ZJEDNOTITEĽ. Zjednotiteľ par excellance. Lepšieho už mať nikdy nebudeme. Už nikdy nikto tak nezjednotí národ, ktorý si raz komplet povie … takto teda nie! Môžeš byť akýkoľvek odborník, rétor, herec, taktik, čokoľvek a ktokoľvek, ak hľadíš na politického súpera s pohŕdaním, dešpektom, neúctou, ako na niečo menejcenné, … no, ako len myslíš, milý Čistokrvný. Také jedno škaredé slovo mi behá po rozume a nielen mne. Taký, podobne ako Ty, bežec na krátke trate, myslím, že to bol ňákej soudruh z eN Dé eR, o ktorom Karol Polák kedysi bol riekol, bodaj by sme aj my mali takýchto …

 

A potom, že robia Tvojim dcéram a žene Pavlínke zle …

KTO už Ti to má lepšie vysvetliť, ako ONY tri, že …

Myslíš, že majú, dostanú nejakú šancu?!?