Boris Koróni, hrdý novinár z B. Bystrice so sebaúctou a ozaj pevnou chrbtovou kosťou!

18. augusta 2020, krkOSKAR bRÁNka, 11-y SEPTEMBER 2001 Ahoj (a lieč ...) Vanda Procházka BRANKINA RUBRIKA CigáŇi CigáŇi, Cigáni a Rómovia Gratulácie Hnutie "GRÁLU" Krása a Láska Nebeská LAI-FI laická fikcia MáHatMá (HasKlobúkHas) Banáš naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie Nezaradené Prihodilo sa mi DNES reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 ROZPRÁVKY skutočná revolúcia Ducha a Duše VANDA kráska naše LÁSKA nejdřív HLÁSKA pak PROCHÁZKA zaradené aj zadarené zároveň ŽENA, ŽIEŇA, to znie HRDO !!!

 

 

.   Toto naozaj nebude dlhý blog. Keď sa deje niečo podstatné, stačí len sledovať, komentáre sú úplne zbytočné. Takisto aj dnes. Pricestoval som do Banskej Bystrice na zdvorilostnú návštevu, cez plot som zamával na Borisa a on …

.   on na mňa, že mi vracia tých 500 €ur spred štvrť roka a rovnako tak aj kolegovych pět set poteší môj rozpočet. No, nespasí ma to, ale na pifčo bude …

.   Na začiatku Coróny som do Slobodného Vysielača priniesol tisícku, reku Otcom Zakladateľom za ich Bohumilú činnosť. Peťo Kršiak bol prekvapený, ale prijal ich s tým, že polka jemu a druhá Borisovi, ktorý nemohol, lebo práve vysielal.

. Potiaľ všetko O.K., zopár zdvorilostných medzináštev až po pamätné vysielanie Výročnej Relácie produkované v spolupráci s našimi Bratmi spoza rieky Moravy. Joj, bolo to také napínavé, mňa Boris nespoznal podľa hlasu a mne vnukol myšlienku sám Ďábel. Či nie? Bol to predsa len sám Najvyšší?

.   Som hnusný provokatér, ktorý ženie veci do krajnosti, aby sa dozvedel, kde tá pravda, Pravda naozaj je a kto jej naozaj slúži a kto len tak tliacha. Vravím Borisovi do vysielania, keď ma nespoznal, logické, je to len krátko a naozaj nevie, kto som a o čo mi ide. No presne o toto. Dozvedieť sa, kto za koho kope a či je dotyčný predajná štetka alebo výrazná Osobnosť pevného charakteru. Nuž, zvážte sami, po mojej provokačnej poznámke „Ty ma poznáš len vtedy, keď Ti niečo prinesiem!“ mohli nastať najrôznejšie scenáre, mnohý „novinár“ renomovaný, mainstreamový, či iného chudobného médiá by to prepočul, považoval za smrdiacu smrtiacu sebachválu darcu, prípadne si to vôbec nevšimol.

No Krása, Boris, naozaj Krása Nevídaná. On také peniaze s takými nejapnými poznámkami hoci aj rok po neberie, nesmie zobrať. Postavil by sa do radu predajných .uriev, ktoré za peniaze nie takmer, ale viac než všetko.

.   Komu česť, tomu Česť, ale týmto má Boris presvedčil úplne a už navždy. Díky Brácho, ja soM to všetkým hovoril a neverili mi. A aj tak sa nájdu mnohí, čo budú tvrdiť, že toto je na BorisovU objednávku. Presviedčať vás nebudem o ničom, je to čisto len a len na Vás.

.  ZA mňa je Slobodný Vysielač Morálnou Jednotkou medzi rádiami na Slovensku, hodno(t)u sledovania a podpory. Nech sa darí, Peťo aj Boris. Idem ja provokovať ďalej a iných. Nech vidíme, kto za koho kope.

 

 

.    Vďaka Ti, Pane, za toto všetko, som rád, šťastný až nadšený z týchto ľudí, a to nie sú zďaleka sami, sú ich stovky, tisíce, každým dňom ich rýchlo pribúda a je ich viac a viac, až strach pomyslieť.