Je toto ešte OK alebo už čisté psycho?

16. júla 2020, krkOSKAR bRÁNka, 11-y SEPTEMBER 2001 Ahoj (a lieč ...) Vanda Procházka BRANKINA RUBRIKA CigáŇi CigáŇi, Cigáni a Rómovia Gratulácie Hnutie "GRÁLU" Krása a Láska Nebeská LAI-FI laická fikcia MáHatMá (HasKlobúkHas) Banáš naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie Nezaradené Prihodilo sa mi DNES reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 ROZPRÁVKY skutočná revolúcia Ducha a Duše VANDA kráska naše LÁSKA nejdřív HLÁSKA pak PROCHÁZKA zaradené aj zadarené zároveň ŽENA, ŽIEŇA, to znie HRDO !!!

 

 

 

.   Ja som teda videl už „všetko“, myslím hlavne najrôznejšie prejavy ako zdravej, otvorenej mysle, tak aj opačné extrémy, … to, čo dokáže vyprodukovať mozog dlhodobo otravovaný a ničený drogami či už pouličnej alebo špáratkovovrecúškovej proveniencie, poťažmo tých, ktoré majú slúžiť ako „liečivo“ a majú pomáhať psychiatrickým pacientom dostať sa ak už nie rovno do stavu „normálu“, tak sa k nemu aspoň v maximálnej možnej miere priblížiť.

.   Jedna za mnohé, typická a predsa taká odlišná. Príhoda, ktorá ovplyvnila a ešte ovplyvní tak mnohé … nebudem dlhý, načo aj.

 

.   Bol som poslaný do Tesca, vraj treba chlieb, jahody, mandle a štvrť kila slaninky. V poriadku, ale najprv pôjdem do vzdialenejšieho supermarketu, nakúpim tam a ak budem mať miesto v ruksaku, stavím sa aj v Tescu, ak nie, najprv domov a potom to Tesco. Logické! Len nechoďte s touto krutou vednou disciplínou na jednoduché ženičky. Prídem domov s nákupom z Lidla, z Tesca zatiaľ nič, z päť pädesiat neminutý ani len cent. Vybalím teda Lidlácky nákup a pýtam sa, reku čo z toho chceš. Neriešim cenu, dovozné, cenu práce, … toto nechcem, toto nechcem, ani toto a ani tamto … hovorím si, asi má dojem, že budem chcieť peniaze, alebo čo. No dobre, radšej to všetko odnesiem, nech nie som krvi-peňazí-lačná beštia a nech nie je zbytočne zlá krv. Veď ja by som jej ten nákup celý aj dal, plus dvacku k nemu navrch, no problema. Utekám rýchlo kade ľahšie, lebo vo vzduchu visí to staré známe zo včerajšieho blogu, … ako si, ty špinavý roboš, dovoľuješ robiť niečo, s čím ja súhlasím, chcem to, žiadam ťa o to, prikazujem ti to, ale ty, neschopák smradľavý, to robíš inak ako si výslovne prajem ja, ty to síce robíš správne a perfektne, ale stále nie podľa mojich predstáv!

„Prečo nakupuješ TO, ČO SOM TI NEKÁZALA, AKO SA OPOVAŽUJEŠ MÍŇAŤ MOJE PENIAZE !!!“

 

.   Počkať, počkať, aké „moje“, ja som si dovolil vytiahnuť z mojej peňaženky mnou zarobené prachy, kúpiť si pre seba, čo potrebujem a chcem a … no posledné týždne počúvam len a zásadne len dve veci:

 

AKO SI TY DRZÁK DRZÝ DOVOĽUJEŠ NEPRISPIEVAŤ NA DOMÁCNOSŤ?!?

plus

PREČO PRISPEVAŠ TAK VEĽA?!? … ZAVADZIA TO TU! OKAMŽITE TO ODNES! VŠETKO! VECI, PRACHY … ZMIZNI!

 

 

… a k tomuto všetkému ako darček telefonáty na psychiatriu, že … „Poďte si poňho! Vystrája a vyhráža sa mi!!! Že jeho matka je láskavá a milujúca Žena, ale tá ohava a striga na gauči že je niekto iný! Jeho matka vraj neseká jedovatými zubami ako kobra, či zmija a nemá z toho zvrátenú radosť! A ešte na mňa, na vlastnú mater, bezprecedentne dvíha hlas!

 

NO MNE SA Z TOHO CELÉHO CHCE DVÍHAŤ ŽALÚDOK, VRAJMAMA !