Makaj, ty špinavý roboš, ja, čistá, ti zahrám teátro!

15. júla 2020, krkOSKAR bRÁNka, 11-y SEPTEMBER 2001 Ahoj (a lieč ...) Vanda Procházka BRANKINA RUBRIKA CigáŇi CigáŇi, Cigáni a Rómovia Gratulácie Hnutie "GRÁLU" Krása a Láska Nebeská LAI-FI laická fikcia MáHatMá (HasKlobúkHas) Banáš naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie Nezaradené Prihodilo sa mi DNES reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 ROZPRÁVKY skutočná revolúcia Ducha a Duše VANDA kráska naše LÁSKA nejdřív HLÁSKA pak PROCHÁZKA zaradené aj zadarené zároveň ŽENA, ŽIEŇA, to znie HRDO !!!

 

 

 

     VENOVANÉ VŠETKYM VYSÁVAČKAM, VRAHYNIAM NÁDEJE, ŽE BUDE NIEKEDY LEPŠIE!

 

 

.   Viete, čo má (mala?!?) spoločné vaša (moja!) sestra (manželka, milenka, svokra, babka, mamka … ), „vláda“ (môj najobľúbenejší eufemizmus), pani ministerka atď., atď. , … s predstaviteľmi pracujúceho ľudu? Že nie? Neverím! A ňävärím oni po moďorsky! Ten nadpis už čo, to naznačuje, ale ozaj len naznačuje! Lebo pravda je oveľa krutejšia, nemilosrdnejšia a … aj prozaickejšia.

.   Našťastie síce už exitujú dosť početné výnimky z pravidla, ale! Stále málo! Čo to, čo to? O čom to zasa táto otravná blogerka, či chlap, či čo za tretie pohlavie to je, točí? Zas si niečo fajňovučké šľahla a má tie svoje vidiny a fantazmagórie? No isteže!

.   Ja som i povedal, že dosť. Dosť bolo sponzoringu bez adekvátnej odozvy! No, „bez“, síce „s“, ale s akou!!!

 

AKOU, K.R.A ???!!!???

 

.   Jasné, som násilník a egoista, nadávam jej do .u.iev a ani sa jej nepoďakujem za to, že som jej smel nosiť prachy a pomáhať deň čo deň! To vôbec nebolo zvolanie zúfalého nešťastníka!!! Ach jaj! A že vraj domáce násilie páchané na ženách! Povedali ONY!

 

 

 

No ale ten svätý pokoj, čo teraz mám, vďaka Ti zaň, Pane Bože!

 

 

.   P.S. v slove „exitujú“ písmenko „s“ naozaj nechýba!