Čože to drží Matoviča v kresle Premiéra?

3. júna 2020, krkOSKAR bRÁNka, 11-y SEPTEMBER 2001 Ahoj (a lieč ...) Vanda Procházka BRANKINA RUBRIKA CigáŇi CigáŇi, Cigáni a Rómovia Gratulácie Hnutie "GRÁLU" LAI-FI laická fikcia naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie Nezaradené Prihodilo sa mi DNES reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 ROZPRÁVKY skutočná revolúcia Ducha a Duše VANDA kráska naše LÁSKA nejdřív HLÁSKA pak PROCHÁZKA zaradené aj zadarené zároveň ŽENA, ŽIEŇA, to znie HRDO !!!

.   Jeho milióny, sorry Igor, „nakradnuté“ z čias podnikania a činnosti v politike za posledných necelých desať rokov? ?!? Ten otáznikovýkričnikootáznik preto, lebo … Naozaj ukradol čo i len jediný cent? Otázka uhla a výšky pohľadu. Mimochodom, na daniach odviedol za tie roky nie stovky, tisíce, bolo to rádovo podstatne vyššie číslo, šikovníci si vedia zistiť, aké. Neprajníkom je jasné už všetko vopred. Zlodej zlodejský, presne rovnaký ako všetci pred ním a aj tí, čo prídu PO!

.   No veď jasné, to je ON, ZLODĚJŮ KRÁL, ŠAMPIÓN! A ja, čo som to tu takto verejne vytkol najsamvyššiemu, ho ale že vuóóóbedz neoberám o nejakú dobrú povesť, neočierňujem ho, milujem čistou láskou pozemskou a so jeho najsamlepší kámo. No veď jasne, Vaša JASNOSŤ, VAŠE BLAHORODIE!

.   Poďme k odpovedi na otázku z titulky! LOVE IS THE ANSWER! LAVIZDYENSER!!! Chcete to aj v iných jazykoch? Ja som stretol Vandu pred dvadsiatimi dvoma rokmi a hneď som sa stal premiérom, prvým v rade šťastlivcov, ktorí s naprostou istotou vedia, že to tak je, ktorým je jasné, že bez NEJ to nepôjde, že ONA je odpoveďou na všetky nevyriešené otázky, … čudujsasvet(r)e, vakcínou aj LIEKOM na Chorobu a iné d(r)uhy aj neduhy sveta.

.   Vidím to tu vedľa seba, ako lekár dobrovoľník, samozrejme bezpapierový a insitne dobrovoľný, pozorujem zázračné účinky toho NEDOSTIHNUTEĽNÉHO LIEKU. A zírám jako puk, jak kobylka z luk …

.   Teda, nie až tak veľmi, ale každodenné prekvápka ma udivujú neustále a všetky tie JEJ PREJAVY, …. tam sa nestíham diviť a nemám slov. Džejna robí pokroky, dobrovoľne NECHCE PIŤ TVRDÉ! A PEDRO SA USMIEVA OD UCHA K UCHU, BLAŽENÝ NACHÁDZAJÚCI SA PRIAMO V KRÁĽOVSTVE NEBESKOM NA ZEMI!

.   UŽ JE TU! V nás, okolo nás 🤔, s nami a pre nás, … ako DAR od hádajte koho. Ja to nie som, ja len doručujem. Dobrovoľne, rád, vysmátý od ucha k oku, vraj na niečom fičím. No isteže!!! Mojou drogou, celkom naturálnou je vo všeobecnosti láska ku všetkým a všetkému tvorstvu a špeciálne ku …

 

Čau Lásko! Pamätáte, že? Kájo a Marcela.