„Zavri hubu a makaj! “ – „Hovoriť striebro, mlčať Zlato“ – Blahoslavení Tichí, lebo Oni budú Dedičmi Zeme!

3. júna 2020, krkOSKAR bRÁNka, 11-y SEPTEMBER 2001 Ahoj (a lieč ...) Vanda Procházka BRANKINA RUBRIKA CigáŇi CigáŇi, Cigáni a Rómovia Gratulácie Hnutie "GRÁLU" LAI-FI laická fikcia naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie Nezaradené Prihodilo sa mi DNES reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 ROZPRÁVKY skutočná revolúcia Ducha a Duše VANDA kráska naše LÁSKA nejdřív HLÁSKA pak PROCHÁZKA zaradené aj zadarené zároveň ŽENA, ŽIEŇA, to znie HRDO !!!

.   Tak to dnes Janka vychytala! Že je Groot, sme viacmenej vedeli všetci, viete, ten zo Strážcov Galaxie, najmilší Stromček na Svete, ktorý súc tichým len skromné oznamuje: „Ja som Grút!“ Všetci to vedia, všetci to plne rešpektujú, všetci sa na tom ujebávajú, lebo to dokáže zabiť v tej najúžasnejšej chvíli. Pre mnohých najobľúbenejšia postavička u Marvelovcov, dokonca vôbec u Animákov … Animaux=Duša.

.   Je vlastne jedno, čo sa udialo na obed v Kuchyni, taký menší fakt, slečny vytasili svoje Ženské Zbrane a tnakladali si Jedna Radosť. Ségra odišla za princeznou Jasmínou a Džejna? Tá to vychytala naplno stal sa z nej … SuperGroot … The new star, no, The New SooperGroot Was Born!!! Už vie, že byť ticho, viac než ticho, neoplácať zlé zlým, al e Svätým Pokojom je vrcholná požiadavka dneška.

 

Buď aj ty „Ja som Groot!:_:“, prípadne „Ja som SooperGroot!“, ktorému to už na znak úcty budú hovorievať všetci ostatní: „Ty si Super, Groot!“ … „Si Nad … nad vecou, lebo si sa pohol, pohla z miesta a vidíš všetko z oveľa vyššej perspektívy!“