Sú Cigáni „pliagou“ alebo Božím požehnaním Slovenska? Najväčším!

12. apríla 2020, krkOSKAR bRÁNka, BRANKINA RUBRIKA CigáŇi CigáŇi, Cigáni a Rómovia Hnutie "GRÁLU" naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie Nezaradené reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 skutočná revolúcia Ducha a Duše zaradené aj zadarené zároveň ŽENA, ŽIEŇA, to znie HRDO !!!

 

 

.   Jedným z absolútne najúžasnejších zážitkov môjho života je, resp. bolo dokonalé herectvo mojej vtedy asi rok a pol starej, no haha, mladej neterky Paulínky. Dokázala napodobniť akýkoľvek ksichtík, ktorý som na ňu urobil, ale najviac ma do úžasu privádzal jeden … vystrúhal som najzachmúrenejšiu tvár, akú som len dokázal, a to malé dieťa, nemajúc sa to predtým kde naučiť, odkukať, na mňa z tej najnevinnejšej detskej tváričky fľochla takým pohľadom, že by sa (ne)jeden zľakol, Dr.Jeckyll, Mr.Hyde slabá káva, v okamihu z nežného anjelíčka na zlovestnú potvoru. Čumel som na to ako puk z brány, keď som to videl prvýkrát a s nadšením som predvádzal umenie malej Paulíny mojim známym.

.   Nuž poďme k veci, k jadru pudla. Skúsim, na čo si len spomeniem, vymenovať všetky najhlavnejšie výtky voči našim Rómskym, Cigánskym bratom a sestrám a hneď za každú jednu hneď aj porovnanie s neRómskym (Róm = Človek … https://sk.wikipedia.org/wiki/Rómovia), teda „neĽudským“ zvyškom Slovenska. Použijem niekedy možno aj pejoratívnejšie výrazy, tak sa, prosím, neľakajte. A ešte jedna vec, nebudem robiť porovnávania so slušnými, pracujúcimi, pracovitými NeRómami, Rómami, Cigánmi, neCigánmi, zameriam sa na zrkadielko, zrkadielko, povedzžemi, aký, aká som, tú skupinu „bieleho“ obyvateľstva, v porovnaní s ktorou tí toľko kritizovaní „Cigoši“ anjelikmi nebeskými len trošíčka vinnými.

 

.   Mám pokračovať do budúcej nedele? Ste šikovní, ďalšie body si poľahky doplníte. Keď to je také hrdinské, posadiť sa do rádia, oblažiť pospolitý ľud bohorovnými „pravdami“ o tej smradľavej lúze, búchajúc sa do pŕs, ale chrstnúť to do očí PRAVÝM „CIGÁŇOM“ (= KLAMÁROM), mám(t)e odvahu, GEROJI ?!?

.   Nemáme byť radi, rady a prešťastní/é že práve ONI, ONY sú pre nás najsamdokonalejšími zrkadlami, ktoré sme mohli dostať a samozrejme, aby sme neostali pri tom negatívnom, určite je mnohé, ktoré nám imponuje, … to, ako dokážu mnohí v takých ťažkých podmienkach vôbec prežiť, ich sloboda, detská bezstarostnosť, rodinná súdržnosť, kto nemá príliš krvavé oči a vidieť chce, aj vidí. POLEPŠÍME A UMRAVNÍME sa my, veľmi radi/y nám dajú spätnú väzbu, ako sa nám skvele darí, keby to malo ísť s nami dolu kopcom, ihneď zablikajú kontrolkou „Nový závažný problém v cigánskej osade tam a tam“, čiňme tak, aby ich bolo čo najmenej!

 

🙂 VĎAKA PÁNU BOHU ZA NICH VŠETKÝCH, ZA NE VŠETKY 🙂