Švajčiarsky týždeň v Lidl-i, no kúp to!

4. septembra 2017, krkOSKAR bRÁNka, BRANKINA RUBRIKA naozajstné sLOVEnské náRODné poVSTANie reparát "rEVOLÚCIE" z roku 1989 skutočná revolúcia Ducha a Duše

Ách, tak sa teším na týždeň švajčiarskych produktov,

pôjdem si nakúpiť, pochutnám si (mám v paži, že používam

čechizmy a ktosi mi už aj, že to je zle, že bohemizmy, ou máj gúdnes,

asi začnem po anglánsky alebo rovno po arabsky? … salám a

lej, kum) a obzvlášť, špeciálne, osobitne a celkom nabudený

sa teším, že nebudem musieť kupovať červenú fixku.

Vždy som si rád vystrihoval z letákov a produktov

tú ich štvorcovú zástavu a zafarboval som ten biely

kríž, (a potom lepil na stenu ako dôkaz, že ja na to mám,

že sa stravujem zdravou stravou, nielen trávou pred Ostravou)

aby som sa necítil ako v nemocnici, ja

som predsa zdravý ako BUK.

Len či sú aj ideológovia v Lidl-i …

 

Najnovšia Lidl-ácka verzia Švajčiarskej politickokorektnej vlajky,

až sa mi tam samo pchá t-éčko pred „r“-ko v tom dlhom smiešnom slove.

 

 

No prenádherná je, ešte nejaké polslniečko, polmesiačťok

a budeme všetcia spoko a fpoho, politikusch séhr séhr korektusch

 

Politicko #ešte#korektnejšia,

#slniečkársko#imigrantsko#mierumilovno#náboženská štátna vlajka

#Schweiz#stanu: pol tak, pol tak, aby sa nikto necítil ukrivdený, jeden

krásny #slniečkársko#moslimský štát v samom srdci #Ojrópy, no už sa teším!

 

 

Ojojóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóój, Ojojóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóójrópa !