Galko dead ? ? ? Tak ktorého pašáka zo SaS-ky odrovnáme teraz ? ? ?

23. novembra 2011, krkOSKAR bRÁNka,

Ivett vyslyšala hlas ľudu – hlas Boží.

Ako najnevinnejšia z nevinných vyslyšala nie HOSANA, ale …

Ukameňujte Galka aneb Tolik lidí bez viny jsem ještě v životě nevidel.

 

Vyslyšala hlas ľudu, ktorý po dlhej dobe zacítil pach krvi.

Teda – ľudu okolo nej sa nachádzajúceho, pretože ten vzdialenejší

ľud až tak veľmi počuť nebolo, ľud pracujúci, modliaci sa,

ľud dennodenne krv potiaci, kríže ohýbajúci, päť desiatkov

odvádzajúci na všetkých tých hercov a herečky, ktorí sa

v jednotnom šíku opäť raz jali brániť NAJSVÄTEJŠIU

DEMOKRACIU. Vlastne sorry – niektorí bránia aj OSOBNÉ

SLOBODY a NEDOTKNUTEĽNOSŤ SÚKROMIA.

Ach, och, ech – ešteže existujú takí špinavci a odľudi

ako je Galko, úplne by sme zabudli, že sa ešte oddá žiť

a za čo aj vlastný život položiť.

 

Mne by sa pozdával v ďalšom kole politického usmrcovania,

dajme tomu upaľovania na hranici, nech sa troška zohrejeme,

Dano Kracer. Hajzeľ jeden, bývalý novinár a neodsúdil

zverstvá páchané priamo ministrom obrany, ministrom,

ktorý by nás mal pred zverstvami predsa brániť.

A celkom by sa mi páčilo, keby hranica nebola drevená,

ale papierová, z tlačených najspravodlivejších denníkov

a podpálili by ju tí najsvätejší politici a novinári.

Tí, ktorým ich SVÄTOSŤ Z TVÁRE PRIAMO SÁLA.

Ej, bisťu, začína sa mi páčiť na tomto Slovensku,

tuším požiadam o OBČIANSTVO a TRVALÝ POBYT.

 

SaS-ku som minulý rok nevolil, o rok asi nebudem, ale nesmierne

sa mi páči tá rýchlopaľba zo všetkých STRÁN ( JOJ, aké to

DVOJZMYSELNÉ SLOVO ) a všetkých možných zbraní

na túto partiu. Silne mi to pripomína môj NÁDHERNÝ

DOLCE VITA. Keď ste si istý, že všetko to, čo na Vás

ktokoľvek vypáli, sa mu vráti mnohonásobne späť.

Lebo SPRAVODLIVOSŤ predsa len existuje.

Taká tá NEVIDITEĽNÁ, omnoho presnejšia a účinnejšia.