2012 Koniec Sveta? alebo 2012 Rok predčasných volieb? alebo 2012 Rok predčasných volieb a súčasne Koniec tohoto sku(energ. spol. na 3)ného kapitaliotrokári(a)sociálistického sveta

12. septembra 2011, krkOSKAR bRÁNka, 11-y SEPTEMBER 2001 BRANKINA RUBRIKA Gratulácie Hnutie "GRÁLU" LAI-FI laická fikcia Nezaradené Prihodilo sa mi DNES ROZPRÁVKY

Je skutočne ten najvyšší čas.

Je dovolené tu, na blog.pravda.sk nadýchnuť sa  ?

Aby som mohol povedať ďalšiu vetu ?

Lebo prechádzal som si pravidlá, ale nič tam o tom nie je.

A čo nie je zakázané, je dovolené.

Ale zasa svojou nemiestnou iróniou nepriamo, teda čo nepriamo,

úplne priamo píšem o …No.1, o …No.666 a taktiež aj o …No.69

A …No.69 a …No.666 pravdepodobne budú žalovať big bROTheroVI a

…No.1 možno ani nie, lebo pred chvíľou zistil, že nie všetko je irónia,

že nie všetko útočí odzadu ako najväčšie zBABELstvo,

nie všetko je také vystrašené, že pri prvom závane čERSTvého

vzduchu kričí:

POMÓOÓÓÓÓC.

POMÓÓÓÓÓÓC.

NAJVIAC volajú po dodržiavaní PRAVIDIEL PRESNE a PRÁVE TÍ,

KTORÍ ICH RADI, S OBĽUBOU A PRAVIDELNE A PROGRAMOVO

NAJHRUBŠÍM SPÔSOBOM PORUŠUJÚ.

Mňa vlastne nikto nepotrebuje.

Ja som len rUŠIvý element, ktorý treba čo najskôr odstrániť, lebo …

Lebo sLOVEnsko

plní kresťanskej lásky

NENENÁVIDÍME

NENEZÁVIDÍME

DOPRAJEME

NEŽALUJEME

NEVREŠTÍME

NEPOVYŠUJEME (sa povie SA, TY MAĎARISKO VYYEAHBAANEE)

NEBOJÍME (opäť, TYDEMENT, zmizni za DUNAJ, odkiaľ si PRIŠIEL!!!, sa povie SA)

UZNÁME (VLASTNÚ chybu aj kvality súperov aj priateľov)

 

VSŤAHOVAČNÍ, URÁŽLIVÍ, DETINSKÍ a VESELO SMIEŠNI až ZÁBAVNÍ.

 

Buď príde koniec sveta a je po problémoch alebo budú predčasné voľby, ja ich

ako budúci premiér vyhrám, ako najbohatší človek Slovenska (už teraz) kúpim

Pravda papierový denník aj Pravda.sk internet portal a …

no vyhadzovať a zakazovať určite nič a nikoho nebudem, veď by som bol ako  ONI !!!

Len pripomeniem nesmelo a skromne …

PROTI ČOMU SME TO V TOM 89-om ???

 

Ja osobne mám neskutočne obrovskú výhodu v tom, že ma žerú všetky mladé,

všetci mladí – VEKOM.

VŠETCI MLADÍ, VŠETKY MLADÉ – DUCHOM, takže aj babičky, aj dedkovia, aj učiteľky,

aj predavačky, aj bezdomovci, aj … vlastne všetci.

Oni a ONY ma žerú a …

M I L U J Ú.

To je tá PRAPRÍČINA VŠETKÝCH SVÁROV a PROBLÉMOV.

Sám nie schopný lásky, dobroprajnosti, dobrosrdečnosti,

veľkorysosti, sebairónie,

tak obviňujem celý svet z toho, že je

NENÁVISTNÝ

ZLOVOĽNÝ,

CHORÝ a ZVRÁTENÝ, lebo …

sLOWensko SLOWensko

 

Asi pôjdem do Austrálie alebo sa dám zamraziť a neskôr rozmraziť

v roku 2222.

 

28.august 2222:

prvé slová vyššieho z jediných dvoch hibernovaných

„Dúfam, že sme vyhrali my a nie ONI !!!“

„SI PÍŠ CHLAPČE, IHNEĎ IDEŠ POD NÔŽ !!! …

… CHECHECHECHECHECHECHECHE“

 

… LEBO VEDIA, ČO ČINIA …

… len sa niekedy tvária, že vôbec, ale vôôôôôôôôôôôôôbec NIE