ako: lojzko. hlina, riško. sulík, jožko. ratzinger: spolu. maryšu. fajčili

24. augusta 2011, krkOSKAR bRÁNka, BRANKINA RUBRIKA Nezaradené

sLOVEnská parLAMENTná JEDnoAKTouká

OSoBY a obSADeNIE:

LOJzko hLÍNÁ – sLOVEnská náRODná BATscha

RITCHko soodroohLEAK – yeahOO poMOCnick, honELnick

YOSHcko RATzinGER – dreamSKY paapASH 

Vyberie sa Pápež (predstaviteľ sweetSkey DUCHovnej MOCi)

na cestu po seBOu oVLÁDAnom úZEMí.

Po DLHom PUTOvaní ZAStane na ORAve a STRETne sLOVEnského náRODnéHO

BATschu. A Pýta sa HO: „BATscha, BATscha,  môžem si JA ku TEBE SADnúť?“

BATscha NAňho pozrie a hoVORí“ JASné, CHLAPe, DÁME si sPOLu CÍGU?

Pápež rozmýšľa a po chvíli hovorí: „OK, tak HEJ“

BATscha sa vyBERie za HONelNICKom, od ktorého si pýta TaBaK.

Sedia si bača aj pápež pekne dlhú chvíľku, jeden vychutnáva, druhý

závidí bačovi aj honelníkovi ich slobodu obdivuje ich.

Po chvíli pápež hovorí bačovi:

„BAČA, a vieš TY, KTO JA SOM ?“

Bača NATO: „NO TO NETUŠÍM !!!“

A pápež mu sprisahanecky žmurkne: „JA SOM,“ – urobí dramatickú pauzu –

„P Á P E Ž !!!“

„DOBRÁ TRÁVA, ČÓÓÓ ??? PRIBALÍM TI NA CESTU ???“