Založ si blog

Premiér zas Mečiar? Radičová? Dzurinda?

 

 

.   Pomôže tomuto tak ťažko skúšanému Národu už konečne niekto?

 

 

             Existuje niekto taký, v koho silách a zároveň schopnostiach je

  • nie rozdeľovať, ale SPÁJAŤ

  • nie kradnúť, ale ROZDÁVAŤ (nie z nakradnutého, nie zo spoločného, nie z cudzieho, ale z vlastného, … a nemusí to byť len hmotné bohatstvo, vlastne, o to tu až tak veľmi ani nejde, ide v konečnom dôsledku o BOHATSTVODUCHA

  • nie nenávidieť, ale MILOVAŤ, milovať bezpodmienečne a bez výhrad (… ach jaj, už počujem tie drísty, áno, presne ty, … aj ty, mudrlant a večný kritik, kecov plná huba a keď ti niekto povie, aby si teda predviedol sám, ako na to, tak sklapneš a zalezieš do kúta, aby si o chvíľočku mohol vyliezť a začať robiť to isté, s ešte väčšou intenzitou)

.   Zo spomínaných troch, spĺňal aspoň niektorú, či nebodaj všetky tri podmienky,

niektorý, či niektorá, aj keď som si nie istý, či som mal použiť toto slovko, keď bola

iba jedna? Ale áno, netvárme sa, že v každom z nich nebolo zo spomínaných troch

premiérov nič z tých troch veľkých Darov, ba priam naopak, ten, kto ich poznal, pozná

osobne, veľmi dobre vie, že tí ľudia by sa rozdali, áno, ešte aj dnes, keby dostali

tú možnosť, dali by (takmer) aj to posledné, len aby pomohli.

.   Áno, počujem to burácanie a veľmi, veľmi hlasný nesúhlas až ostrý protest.

Ach, vy neverci a vševedkovia.

Presne, presne, PODĽA SEBA SÚDIM TEBA

a aj to druhé, Slovač Kresťanská, SMIETKU VIDÍŠ, VLASTNÉ BRVNO NIE !

.   Poznám ich všetkých troch, osobne. Nehovorím, že som s nimi strávil dlhé a dlhé

chvíle pri spoločných družných rozhovoroch a bohatých hojných stoloch (aj keď,

ktovie, ako to so mnou, pisateľom tohoto blogu vlastne je, kto ja som a o čo mi ide,

sem tam si prečítam debaty pod článkami a celkom sa aj zasmejem pri

hodnoteniach a zbožných prianiach ohľadom mojej maličkosti), ale čo, to o nich

viem. Vlastne veľmi veľa. Netreba mi nejako extrémne dlho debatovať s ľuďmi osobne,

niekedy stačí byť blízko a počúvať, niekedy stačí zapnúť televíziu a porovnať počuté

s tým, čo ste od nich počuli osobne pred pár hodinami či dňami. Kontext, áno,

kontext a prudké zmeny podmienok a hlavne, slobodná vôľa ľudí. Je to všetko

príliš veľa premenných na to, aby bolo jednoduché a jednoznačné určiť, či

dotyční/á momentálne klamú alebo hovoria pravdu alebo sa k nej aspoň

snažia maximálne priblížiť. K tomu kontextu som chcel … v novinách, správach,

osobných rozhovoroch sa tak hriešne často nedbá na tento snáď najdôležitejší

moment.

.   Príklad:

Keď poviem dajmetomu: “ ‚Pán premiér Fico je hlupák na pohľadanie‘ – toto tvrdia

mnohí jeho kritici a tí, ktorí by ho radi utopili v lyžičke vody. Ja hovorím, že sa hlboko

mýlia a že je to presne naopak, je to vzdelaný muž, ktorý urobil toho pre

Slovensko veľmi veľa, o chybách a prešľapoch sa môžme pobaviť inokedy alebo

nikdy, na hlúposti a zbytočnosti nemám čas, svoje chyby nech si zreviduje sám,

však to pravidelne robieva.“ – pomerne dlhá veta. Keď sa však nájde hlupák, ktorý z

kontextu vytrhne iba tú úplne prvú časť, tak z toho vyjde, že som povedal, že ‚Pán

premiér Fico je hlupák na pohľadanie‘. Áno, povedal, ale ešte aj niečo za tým, malo

to nejaký kontext, dovetok, vysvetlenie, takže ja som vlastne povedal niečo

absolútne iné ako to, čo tvrdí dotyčný hlupák.

Chápete už, o čo tu ide?

 

.   Rozprávať sa, vysvetľovať, nechať si vysvetliť, nerobiť príliš rýchle úsudky až súdy,

neposielať druhých do horúcich pekiel, kde nakoniec skončím ja, ak to budem robiť

príliš často.

.   O čo krajší nie by bol, ale BUDE, svet, keď sa naučíme očakávať u druhých to

najlepšie, vychádzať z toho, že ľudia sú vovnútri všetci dobrí, len podmienky sú

momentálne také všelijaké, takže rožky maličké či väčšie máme narastené každý

z nás, niekedy aj celkom vedome a naschvál, lebo veď čím lepšie odstraším otravy

otravné, ako ohňom a sírou chrlenou v slovnom súboji, čo viac odradí, ako

diabolský úsmev, o ktorom neviete, či je z lásky alebo znamená istý koniec.

No, … nie života, lotrovín dajmetomu.

 

.   Pekný deň!

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396868x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu