Založ si blog

Staněk a Chmelár na Ekon. Univerzite, Procházka a Hríb v UPeCe, a božská hudba na záver : )

To som si teda dnes naložil !

Takmer horšie ako do vlastných gatí.

Lebo odtiaľ by som to s božou pomocou nejako vyklopil, zvršky

vypral a vysušil a potom by bolo v podstate všetko ako po starom,

len s tým rizikom, že ma pri mojom pokakaní sa niekto videl a

prezradí to mojim známym a urobí mi hanbu – ak mne vôbec nejaká

hanba niekedy je.

Myslím, že nie.

Lenže to, že som dnes na 13.30 zamieril do Auly Ekonomickej

Univerzity, kde som dnes mimochodom stretol (OPäŤ !!!) Eriku

Jurinovú z Obyčajných ľudí, až som bol nútený sa jej spýtať, či

prenasledujem ja ju alebo ona mňa, pričom som dostal od nej

minipoučenie, že nie je až také ľahké získať pre založenie ich

novej strany 1000 podpisov, ako som jej posmiačky sľuboval, že

zoženiem. No to stále platí, že zoženiem, keby že chcem, ale

práve to je tá otázka, či naozaj chcem a či je dôvod chcieť.

Lebo mi to pripadá ako mnohokrát v mojom živote.

A asi ste sa stretli s tým aj vy, aspoň niekedy a čítal som o tom

ako malý frkan aj akúsi rozprávku.

Potrebujeme od teba pomoc, voláme na teba odušu, že príď, príď,

please, please – lepšie to znie foneticky …

príď, príď, plíz, plíz, ty prídeš a oni, že …

ahoj a ty tu čo robíš ??? blablablablabla ahoj.

Ja neverím vlastným ušiam – som bol v tom, že ste chceli v niečom

pomôcť, niečo sa dozvedieť, a keď som došiel, aby som jedno i druhé,

tak sa dozvedám, že ma vlastne nie je až tak treba.

Sprvu som bol na rozpakoch, ale už si zvykám, že to tu asi tak beží.

Si rozmyslím nabudúce, že či má nejaký význam niekomu ponúkať pomoc

a spoluprácu, alebo počkám, až sa „potřebný“ , aké to pekné české slovo,

bude nachádzať po krk v sračkách alebo prinajmenšom v problémoch

ním spôsobených.

Teraz to nebolo osobné voči Erike, skôr myslené všeobecne, tak trošken

pripomínajúce situácie na mnohých miestach sveta, prípade našej milovanej

Európy.

Rečnili múdro, veľa, niekedy slovami, ktorými rozumeli len oni sami, prípade

zdatní lingvisti, mne to pripadalo ako predvádzanie sa chlapcov pred zčasti

dievčenským publikom, že kto je vyššieho intelektu a kto bude lepším

SybiloZemanom,

t.j. prognostikom, ktorému lepšie, na viac percent vyjde jeho predpoveď.

Joj, zabudol som, bola to Konferencia o alternatívach ekonomického vývoja

vo svete.

Borec z Ameriky tuším propagoval socializmus a jeho geniálne stránky, a to nie

som ironický, len som videl úškrny ľudí kedysi v socializme reálne žijúcich,

borec od nás tvrdiaci, že kapitalizmus OK, len si treba ujasniť pojmy a správne

ich používať, Staněk klasicky informovano – katastrofický a Chmelár s novým

objavom, že za pár rokov dojde ropa a my budeme v háji.

Edo Chmelár sa mi počúval asi najlepšie, ale tou katastrofickou víziou bez ropy

ma troška sklamal, plakať nad o 50 rokov rozliatym mliekom, keď budem mať

k dispozícii 500 ďalších iných nápojov plus aj to mlieko, mi pripadá ako

nárek starej babky, že o tri roky nebude mať zuby a zomrie od hladu.

Protézy, potrava z tuby či niečo intravenózne – to nepočula, nevidela, nečítala –

veď načo aj.

Nepamätám presne, o čom hovorila tá baba, ale špeciálne si vyťahujem leták,

kto to bol … Doc. Ing. Ilona Švihlíková, PhD., ale jej záver si pamätám veľmi

presne …

AK SA ĽUDIA ZDOLA NEZJEDNOTIA A NEPOSTAVIA AKO POČETNÁ AJ

MORÁLNA PRESILA HŔSTKE NEZODPOVEDNÝCH VRAJ „MOCNÝCH“,

TAK TÍ SAMI NEUROBIA ANI HOLÉ PRD.

 

Dorazil som sa večer o 20.30 po omši v UPeCe v Mlynskej Doline.

Nabehli tam štyria chlapci, Mr. Dostál z OKS, za .Týždeň dvaja redaktori,

jeden z nich Števo Hríb, k tomu ako čerešnička na torte Rado Procházka

z KDH, ktorý nech robil, čo mohol, nech obhajoval Euroval, solidaritu,

kresťanskú pomoc, zodpovednosť za osudy iných ako seba, nemal šancu.

Števo Hríb si z neho, ako je jeho dobrým zvykom, uťahoval až tak, až to

ani Rado nevydržal a sem tam si kvalitne ironicky utiahol aj on z neho, no

moc mu to nepomohlo.

Pri odchode bol hádam ešte smutnejší a unavenejší, ako keď prišiel.

A dokonca odmietol nejakého mladého diskusiechtivého, že má ešte 40 km

cesty domov pred sebou.

A zajtra Najťažší Parlament jeho života.

 

Prejde Euroval alebo NIE ???

Ostane Radičová premiérkou alebo ZLOŽÍ FUNKCIU ???

No uvidíme zajtra večer.

Ale myslím, že mnohí sa budú dnes večer prehadzovať v posteli, ako by

im išlo o život.

Lebo v mnohom aj pôjde.

Ale zasa v tom najpodstatnejšom určite nie.

Lebo bola vojna, prvá i druhá svetová a fungovalo sa ďalej.

A tá, som presvedčený, v ich treťom pokračovaní v zmysle tanky, granáty,

nehrozí. Možno v Janovej opitej mysli, ale reálne akurát tak v slovnej,

myšlienkovej rovine.

 

Ale záver v UPeCe bol a vlastne ešte je, excelentný.

Neviem, čo to hrala a hrá tá dievčiná, ale oblažuje ma to a ukľudňuje.

Že nie je až tak zle.

A že má zmysel žiť a tešiť sa na zajtrajšok.

A kašlem na to – idem sa dolu na ŇU pozrieť.

Aj Vám prajem podobné umelecké zážitky.

Kašlite na politikov, vrhnite sa na HUDBU 🙂

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419158x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu