Založ si blog

Tomáš Bezdeda: „Adela BAN z istých príčin neprišla. . . „. Aj Gabriela GUN vycítila, že na Krásu TvrDOšínČANiek nemá, takže tiež radšej NIE : )

Takže predsa len sa podarilo, aj keď som sa nie a nie odlepiť od kompu,

teda hlavne od displeja, kde na mňa svietili zábavnosti nevídané.

Že vraj SPAMUJEM blog.pravda.sk, to bola numberVANka,

ostatné si kľudne môžete prečítať samé a sami.

Už keď som išiel na koncert, cítil som sa, ako by mal prísť sám BONO.

Do centra Tvrdošína prúdili davy, síce zasa nie obrovské, ale také

naše maličké, útlučké, ale davy diev, ktoré opäť zas zatúžili

po Tomáškovi, CUKRÍKOVI, veď SLADKÉ – WHY NOT, if you are

not DIABETIC (or DIA-BOLIC).

Prvý kontakt je vždy naj, buď to má byť láska na prvý pohľad, alebo

„to je kto ???“.

Tak som sa zasa po istej dobe stretol s VÍŤAZOM CHLAPČENSKEJ

PRVEJ SLOVENSKEJ SUPERSTAR.

Jasný TOM, klopí zraky do poslednej možnej chvíle, on je geniálny

v tom, že pôsobí ako a aj vlastne niekedy je nesmelý chlapček, ale

na druhej strane je z neho ostrieľaný, sebavedomý, nadupaný

ENTERTAINER, zabávač, akému niet páru.

„Nevidel si mi ségru?“ – úplne stačilo, navyše keď práve obšťastňoval

jednu zo svojich verných fanyniek, ktorá so šťastnými žiariacimi

očičkami obdržala Autogram na posledné cédo a do svojho mobilu

zvečnila svoj IDOL. A vlastne sa z nej vykľula spolužiačka

zo základky, ešte väčšia prča.

„UJO, prosím VÁS, môžeme sa s VAMI odfotiť ?“ – rehotal som sa Tomovi,

ale toho UJA odprisahať nemôžem, no celé to presne tak vyznelo, keď

miestne dvanástky zatúžili po spoločnej fotke s Cukrošom.

„Od koľkých rokov Ti už prestávajú vykať ?“ – som sa stále nevedel

zbaviť veselého pocitu v duši, že Cukrík je UJO 🙂

„NO VEĎ TO …“ – sa na viac nezmohol, lebo proste v určitom veku

je to quite normal, keď niekomu hovoríte VY, inglišmani a womanky

to majú v tomto prípade ľahšie, YOU ako JÚ.

No proste nie a NIE vyladiť techniku, pritom to robil „starý“ skúsený

borec, čo to robil predtým miliónkrát, ale tentokrát proste nie.

Ja viem, prečo, proste baby chceli CUKRÍKA nejakých 45 minút

nie POČÚVAŤ, ale JEDNODUCHO A PRACHSPROSTO

O Č U M O V A Ť ! ! !

A že vraj my chalani stále zízame na baby. No isteže, vy, krásky

ste v tom úplne nevinne. Takže miesto o SIX p.m. sme to odštartovali

SE7EN p.m. , ale zato v plnej PARÁDE a SILE.

Sadol som si na geniálny 40cm vysoký STAGE, meter za klávesáka

a asi tri od BORISA Lettricha, frontmana, speváka formácie AYA.

Ten nepotreboval hviezdiť, úplne mu stačilo HVIEZDENIE Toma, takže

bez problémov len tvrdil muziku na BASOVKE.

OSTROV VEĽKÝCH PREVRATOV, alebo ako je na céde, Ostrov plný

prevratov bola nejaká piata, šiesta v poradí.

No spoľahlivo ma vždy totálne sundá, naživo som ju už pekne dlho

nepočul, takže na koncerte LIVE o to viac.

A asi sundala aj Tomiho GITARU, ktorej došla šťava.

„Prosím ťa, môžeš mi zohnať nejaké tužkové baterky ? “ – nevydržal

Tom, že nemôže počuť kvílenie svojej milenky, tak som vystrelil

do Lidla, ktorý je nejakých dvesto metrov od centra.

„Netreba, už som tam poslal chalana“ – mi hovorí Ochrankár a ja si

hovorím, no jasne, ty si poslal, a ja vyštartovaný sa budem vracať,

ťa dlabem.

„Prosím Vás“ – fučal som – „kde by som mohol nájsť tužkové baterky ???“

– od pultíka a pokladnice mi zborovo odpovedali aj slečna pokladníčka

aj chalan vyslaný po to isté, čo ja.

Nemilosrdne som zobáka predbehol a slečna bola z toho celého taká

zmätená, že mi naúčtovala obidvoje, takže som mal normálne problém

nezohýbať sa pod váhou šestnástich tužkoviek pri presune späť

na stage.

Rezol som to rovno cezeň, MILENKA ohrdnutá, opretá o stojan a Tom

tam len tak bez nej, alebo tuším S NEJAKOU INOU !!! ???

Okamžite som to do nej naládoval, Boris sa tváril, že nevie, ako sa

TO do NEJ strká. Jedna tužková tak a druhá naopak, si nakoniec spomenul,

ale krytku som už musel zvládnuť sám, lebo sa už nebezpečne približoval

Tom, ktorému sme ošahávali Jeho MILÚ. Sorry, Tome, keď ja som nemohol

odolať, proste som si musel aspoň šáhnuť a dvakrát strčiť.

Ale som Ti priniesol aj zvyšných 14 tužkoviek, aby si nabudúce mohol

strkať len TY a jedine TY. Ale HRALA nejako INAK, možno sa jej to moje

strkanie aj celkom páčilo.

MALÝ PRINC chýbať samozrejme chýbať nemohol a Boris sa samozrejme

patrične BLAŽENE tváril, počujúc svoje dieťa, ako ústami Tomiho PRÚDI

na KRÁSKY NEVÍDANÉ.

Samozrejme autogramiáda a najmä fotenie hviezdičiek s Hviezdou chýbať

nemohlo, polozamračená obloha ticho závidela tú HVIEZDNU ZOSTAVU

TAM DOLE, NA ZEMI.

„A nabudúce, keď takto vypredáme štadión vo WEMBLEY, to bude jiné kafe“

– hovorím Borisovi tesne potom, ako to zapichli a on okamžite zakontroval:

„V ŠERBLI“ – som vždy hovoril, že chlapcovi humor nikdy nechýbal.

Na moju otázku, že čo AYA najbližie, že vraj točia nové CÉDO a počas

školského roka robia výchovné koncerty po školách – kecajú popri tom

aj o cigaretách, alkohole, grogách a tak.

„A hlavne z vlastných skúseností, to je najautetickejšie“ – podpichujem

Borisa. „Ja a alkohol ??? To je čo ???“ – sme sa spoločne rozrehotali.

„Tie decká, to je len samý internet“ – som bol celkom prekvapený Borisovou

poznámkou, ale v podstate som aj súhlasil:

„No čo už majú, máme, máte robiť, chalani, keď báb niet, tak aspoň

Amerika holé baby na nete. A pritom by to malo byť Amerika holá baba,

pre tých šikovnejších aj baby na posteli u mňa doma“ – dorazil som

debatu do úspešného konca.

Pán manažér tak trošken duril Tomiho, aby sa poponáhľal, ale Tomino

zasa nejako priveľmi nechcel odmietať ponuky na spoločné fotenie

od rozsvietených, roztúžených, na takmer všetko pripravených

sedemnástok, ticho som mu závidel a zároveň sa tešil, že nielen ja

mám toľko fanyniek. PREKRÁSNYCH FANYNIEK.

Konečne som mu odovzdal jeho 14 bateries, skúšal to na mňa,

že vraj čo je dlžný, no určite, pivo. Pivo je jediné platidlo, ktoré

od Teba beriem. Blava ??

Ani nestihol odpovedať a už sedel v dodávke smerujúcej do Žiliny

na ďalšiu akciu.

A tá NESKUTOČNÁ AKCIA v Tvrdošíne iba začínala.

Už nebudem pridlho, len to, čo sa mi nezabudnuteľne vrylo do duše.

 

Chvíľu spievalo nejaké dievča asi tak dvanásť, ale s takým erotische

hlasom, že sa ani nečudujem pedofilom, že niekedy nedokážu odolať.

Potom nabehla na stejdž zrelá osemnástka, a jej verzie Mariah Carey

a hlavne Whitney Houston zneli Božsky, stala sa ďalšou mojou

platonickou milenkou.

Konečne nabehli borci zo skupiny Orava.

Hrali totálnu všehochuť, ale to nieže nevadilo, to práve rozprúdilo

úplne všetkých, tí s najväčším ďáblem v TĚLE nabehli na hovorí

frontman že parket.

TRT, MAČACIE HLAVY TO BOLI, ale ty taky dobrý.

Takže 4 body to remember.

1. Na „parkete“ tancovala čiernovláska s takým švihom, že si hovorím,

mierne sjetá šestnástka, aj tancovala s takými rovnako mladými

šuhajíkmi, ktorí ju aj tak nestíhali. Ale vykľula sa z nej cca tridsiatka,

ale nepriznať sa jej kámoška a asi rovesníčka, odprisahal by som

z toho, čo tam vystrájala, jak dokonale stvárnila DIEŤA KVETOV

NADOPOVANÉ FAJNOVOSŤAMI OD VÝMYSLU SVETA, ktorému

je všetko absolútne egál a ktroého jediný svet je TU, TERAZ, HUDBA,

DOKONALÝ POHYB. Bodka.

2. Okolo tyče, čo pridržiava veľkoplošnú plachtu(?), „strechu“

nad stejdžom, sa neuveriteľným spôsobom vlnil statný, vyše

stokilový, do pol pása odhalený (hore, vtipkári), absolútne dokonalý

GOGO tanečník, pravdepodobne pod vplyvom malého, akurátneho

množstva alkoholu. Ten ma celkom dojal a to som cynik.

3. veľmi zaujímavé boli skupinky 2 až 6 dievčat, ktoré ODMIETALI

VPUSTIŤ do svojho KRUHU AKÉHOKOĽVEK JEDINCA MUŽSKÉHO

POHLAVIA, sem tam sa podarilo nejakému ukoristiť z pomerne

dobre zabezpečených obranných zoskupení nejakú, ale tá dosť

rýchlo buď sedela alebo opäť doplnila ŽENSTVO in ROUND.

Sa mi to nesmierne páčilo, tie dokonale organizované organizmy,

brániace sa ako akýkoľvek mnohopočetný útvar v živočíšnej ríši

pred vniknutím nepriateľa. ÚŽASNÉ. Ale stále nie najviac.

4. Hnedá mikina s kapucou, na KRKU fialová šatka, bordovofialové

triko pod mikinou.

 

Absolútne DOKONALÝ SÚLAD POHYBU TELA S HUDBOU.

Absolútne DOKONALÁ POSTAVA MODELKY.

Absolútne DOKONALÝ NIKDY NEMIZNÚCI ÚSMEV Z TVÁRE.

Absolútne DOKONALÝ POCIT, ŽE UŽ SOM V RAJI, V NEBI alebo

V NIEČOM EŠTE LEPŠOM, OSTROVČEKU RAJA VO SVETE, KTORÝ

BEŽNE VŠETCI VÍDAVAME V TV V SPRÁVACH.

 

Lebo K O N T R A S T  ! ! !

 

V polospánku, polosne, potom, ako mi darovala Svoj ÚSMEV, chcelo sa

mi po ňom už iba umrieť, som sa dostavil domov a dal si na platničku

zohriať dve vajíčka. Zaspal som od ŠŤASTIA a DOJATIA KRÁSOU.

V kuchyni nám smrdí ešte teraz, a to sa vetrá dobrých 6 hodín.

Vajcia smrdia nielen po dobe spotreby, neumyté, ale aj pripečené,

spečené do čierna. Asi prijmem asistentku na dobu môjho písania.

 

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396750x
Priemerná čítanosť článkov: 4988x

Autor blogu