Založ si blog

som HáHoumlesák. A to je DéDôvod stať sa PéPremiérom : )

Som čistý ako ĽALIJA. Žiadne lacné krabicové víno, žiadna marihuana.

Na niečo tvrdšie absolútne nemám, takže kebyže si chcem mrsknúť dávočku,

musel by som sa nanominovať na nejakú žúrku, na ktorej sa budú podávať

vyberané špeciality z celého sveta.

Kolumbijský WHITE MIRACLE.

Afgánsky BLUE DREAM.

Český VELKÝ PARDUBICKÝ.

Alabamský ALA BAMABABA, strong VERSION.

LiptovskoMarovský LY-SOUŠ HEAD SOUŠ-ENÝ.

A aj Slivka, Borovička, RED RED HOT HOT WINE a taktiež

Plzeň, Radegast, Šariš, Gambáč, Mambáč a Hambáč.

Mambáč je MAMBIE OKO. Pozrieš doň a umieraš.

Od rozkoše. Treba dávať pozor. Na nepredávkovanie sa.

Lebo bez nepredávkovania sa to zasa nie je ONO.

No ale pustia Houmlesáka na takú PÁRTY ???

Som to minule skúšal, ale len čo som prišiel na Hrad, tak to

Sandra u seba doma volá, bodygárdi ma ani nie že vyhodili,

oni sa na mňa len škaredopekne usmiali, že ahoj BRENKIE,

ako máš, MHD zadara a v Petržke dajú najesť ???

Si rob prdel, magor, dva roky a si na mojom mieste TY, ja

to len z vlastnej dobrej vôle testujem, že ako to je, byť na dne

a nemôcť sa z neho odraziť.

Lebo stavil by som svoju bezúhonnosť a poctivosť, že vždy

sa nejako dá. Donedávna som bol na 100% presvedčený, že to

ide bežnou, normálnou cestou, telefón, úrad, dvere, prepážka,

policajt, právnik, ministerstvo, parlament, Úrad vlády.

Český a aj Slovenský. Priveľký TRT na to, aby som pokračoval

ďalej ako obyčajný človek volajúci po dodržiavaní svojich

ZÁKLADNÝCH ĽUDSKÝCH PRÁV.

Právo na prácu a vyplatenú plácu za ňu.

Právo na disponovanie svojimi osobnými vecami, momentálne

zadržiavanými alebo rovno ukradnutými Agentúrou v Nových Dvorech,

okres KUTNÁ HORA, ČR.

Právo na slušné jednanie a zaobchádzanie, však, silákodement, čo si sa

ma snažil vytlačiť z izby, keď som sa začiatkom júna nadránom okolo

štvrtej priešiel na svoju vlastnú izbu osprchovať a Silákomagor, že vraj

tam už nebývam,ja mu, že tu mám kľúče, on, že ich mám odovzdať, ja že nie.

A tak dookola ako dvaja chlapci z ústavu pre mentálne momentálne postihnutých.

Právo na Osobný Doklad, bezplatne poskytnutý Osobný Doklad Totožnosti,

lebo ma v Matičke Prahe nejaký kámo zbavil aj poslednej príťaže môjho života.

Vodičák, občianka, nejaké SIM-ky na telefonovanie, Strieborný prívesok

v tvare KRÍŽA, rovnoramenného kríža v KRUHU.

Mal PRAVDU, peňaženku som aj tak už chcel vyhodiť, kríž som síce nosil

na retiazke na krku, ale môj KRÍŽ nosím hlavne na ČELE, som predsa

nejaký ČELAVÉK.

Nastúpil som do vlaku tesne po polnoci z 18-eho na 19-eho júna v Prahe

na Hlavnom Nádraží, za posledných 25 Kč som si kúpil lístok niekam

na okraj Prahy. A potom Black PASAŽIER.

Sa to dalo čakať, Průvodčí Baba ma nechala tak, vraj sa má tváriť, že som práve

nastúpil, keby nasúpila nejaká kontrola na ŇU, takže pol cesty po ČR v poho.

Problém nastal v súboji samčekov o ALPHA position.

Klasika, vyhodňare klučina doma nie a nie zohnať džoba, ale štikať lístok

vo vlaku IQ dovolí, a aj vysoký šuhajko dosť, 190 má byť zárukou prevahy

nad neplatičmi typu ja alebo Počerný brat z East Slovakia.

Toho brata nemyslím ironicky, ten mi je povahou naozaj brat.

HRDÝ, to je to, čo mi ako prvé vyvstane pri pomyslení na Cigána.

Ukradne, dávku prechlašče, deciek 15 narobí, stroma v Národnom Parku

porúbe, ale NEŽOBRE. Lebo keby že náhodou žobre, tak je to Bieloch

skazený BIELOU ŽOBRAVOU RASOU !!!.

Áno, čítal som si pravidlá prispievania do blogu, články NESMÚ byť

rasistické. Áno, ale ja sám som BIELY ako ĽALIJA, som to na začiatku písal

a teraz to len opakujem.

A zopakujem aj biela žobravá rasa.

Lebo ja sa cítim viac ružový a ružovolíci ako biely, mŕtvolne biely bielolímečkár,

ktorý

v Parlamente,

na Polícii,

na Súde,

v Škole, vlastne úplne všade po celom Slovensku, stále tvrdí, nech HO neotravujem,

nech mu dám pokoj a nech si idem domov vybaviť občianku.

Aby som mohol naňho robiť a on mi bude rozkazovať, vládnuť, porúčať a ak

nebudem poslúchať, tak ma dá na súd, zavrie a rozhodne, či tam ostanem do konca

života, alebo ma prepustia 8 rokov pred smrťou, starého a chorého.

Radšej zomriem na slobode, ako byť bielolímečkár uväznený vo všetkých tých

Audinách, Vilkách, Vrtulníkoch, vlastnej Dôležitosti a Nafúkanosti.

Našťastie k nám domov chodí, teda k rodičom, ja som predsa len Blavák

celou dušou, Oravsko a IGOR tam píše tie svoje Antificoviny.

Ja to ako líder VOLEBNEJ KAMPANE Igorovej suity budem robiť INAK.

JA som schopný úplne v každom každučičkom na celom svete vydolovať

ako diamant z tony hlušiny to najlepšie, čo v ňom, v NEJ, JE.

Teda dolovať budem z DIEVČAT, a ONY potom, ak si to tí ich chlapci

zaslúžia, môžu dolovať v nich a z nich.

Takto tu budeme zostava Drahých Kameňov PETER TY SI SKALA a NA TEJTO

SKALE POSTAVÍM SVOJU CIRKEV.

A DRAHÝCH KOVOV ZLATO Zlatíčko moje najkrajšie, STRIEBRO živé moje

striebro najmilšie, PLATINA platinová platňa ZUZA SMATANKA, len ju ZLÍZAŤ.

Proste taká KRÁĽOVSKÁ POKLADNICA najvyberanejších pokladov a pokladiek.

A ja budem POKLADNÍK.

Vždy som ním bol, základka aj Gympeľ, mená viem abecedne všetky DOTERAZ.

Proste len vyberiem vždy ten poklad, ktorý treba a pošlem Ho, JU, tam, kde bude

najužitočnejší, ku svojim voličom, ktorí už povedia, čo poterbujú.

A už sa nebudem opravovať. Poterbovať znamená potrebovať ako HARRY POTTER.

S Erikou, Jožkom, IGOROM a Hlavou Pomazanou Najstaršou to už dáme

nejako DOHROMADY.

Vyhráme nasledujúce voľby a ja budem na jeden týždeň PREMIÉROM.

A potom všetci, čo tam budeme, budeme každá, každý riadiť KRAJINU JEDEN

TÝŽDEŇ. Lebo to je akurát, aby nám to neudrelo na mozog.

A potom šupitom, odkiaľ sme prišli, ja SPISOVATEĽUJEM, Igor

je tlačový MAGNÁT, Erika je MODELKA PÔSOBIACA momentálne v službách

STRANE.

V parláči ako poslanci pripravíme, zmeníme, potlačíme, všetko to za dobrý pocit

zo statočne vykonanej práce a zvyšných 25 dní do mesiaca makám doma na svojej

naozaj užitočnej robote, čím menej čsu strávim NA KOPCI, tým viac stihnem

u seba vo FIRME. Napr. moja partia bude vyrábať SERVRE, tak za 200000Sk

priemerne jeden kus. Vysoká pridaná hodnota.

Nulová nezamestnanosť, súdy, polícia zrušené, nebude treba, všetci všetko majú …

 

“ … vstávaj, PRAŠIVEC, vypadni odtiaľto, choď si spať vonku na lavičku a nesmraď

mi tu, na Hlavnej Stanici“ – čiernokošeliar vysvetľuje, že Alpha samec je ON.

No ak je tamto HLAVNÁ STANICA, tak sa ja STANEM PREMIÉROM.

A ALPHA SAMEC BUDEM JA 🙂

 

O ČO STÁVKA ???

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Russia Ukraine

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1420844x
Priemerná čítanosť článkov: 4933x

Autor blogu