Založ si blog

BOH je mŕtvy, nech žije Diabol ! ! ! 666 ! ! !

Za socíku OCO JANO pravidelne raz za čas chodieval k súdruhovi vedúcemu

na pohovor. Vraj nie je až tak celkom vhodné, aby jeho dvaja synovia

chodili na náboženstvo. Lebo vraj tam učia samé bludy, moderná veda

dokázala, že … a vôbec, BOH NEEXISTUJE.

Teda je MŔTVY ! ! !

Ale OCO JANO na to zvysoka toto oné. V 68-om vyvesil na svojom

remorkéri ako CAPTAIN of the SHIP historický transparent:

„Zachvatčiki, idite damój“, „Okupanti, choďte domov“.

Asi aj preto sme nedostali nikdy pridelený byt v Blave, hoci sme

boli vždy v čele poradovníka, veď dvaja prckovia v prístavnom kanclíku,

to tedy žádnej apartement zrovna nebyl, ledaže SocExtrems Hotel for

World Richest Dollar Bilionaires. A to tato zasa biliónový bol.

A Diabol si už ani nie v kúte, ale rovno na kráľovskom Tróne mädlil ruky.

Plné šperkov, tými najkrajšími boli snubné prstene s Dámami,

Najmocnejšími dámami vtedajšieho Sveta.

Ono je ľahko povedať TÁ a TÁ. Lebo ide ešte aj o to, či to JE a či to

naozaj BOLA Pravda, že Tá, ktorú označil ktokoľvek za tú najväčšiu

diablicu, ŇOU aj skutočne bola.

Typický príklad dneška, MADONNA.

Americká POP QUEEN, nekorunovaná Kráľovná populárnej, obľúbenej

hudby, ktorá znie po celom svete z nespočetného množstva reprákov,

slúchadiel, dokonca už aj priamo do uší voperovaných minispeakers,

ktoré na jeho majiteľovi, jej majiteľke doslova nevidno.

Proste žiadna šnúra, nič v ušiach a ono to hrá !

Tak trochen sci-fi, ale prvé lastovičky už sú v obehu, vždy sa nájde

masochista, ktorý sa podujme na operáciu podobného druhu.

A milá Lujza Veronika Ciccone řádí a řádí, aj keď dcérka už vystrkuje

rožky a iné prednosti.

Mať to meno na Slovensku, musela by byť poriadne ustrkované decko

s komplexami a pripináčikmi na stoličke za lavicou.

Ale možno práve preto by sa vypracovala na rovnakú pozíciu, akú má

teraz.

Alebo ešte lepšiu ???

Poďme sa na to pozrieť zbližšia.

Oblúkom sa vráťme na začiatok článku. Do 70-ych rokov.

Nám tu Boha vyhlásili za mŕtveho, Ďábel lovil odušu ďalšie duše, Lujzička

behala za chlapcami a oni za ňou, objavujúc krásy americkotalianskej

prírody. Si vtedy povedala, že raz bude najslávnejšia.

Lebo síce chlapci fajn, ale aj tak nie je supermodelka.

Tak bude napríklad …

SUPERSPEVÁČKA.

A u nás Marika, aj ona behala za chlapcami, rovnako chlapci za ňou.

Že vie spievať, bolo jasné všetkým okolo Nej. A aj že bude najlepšia,

tiež. Ale že bude KRÁĽOVNÁ Slovenského Popu aj v roku 2011,

a to 12.septembra oslávi 55 rokov a už dlho je v ústraní, o tom sa nikdy

nikomu ani nesnívalo.

A teraz nech mi niekto povie, KTORÁ z týchto dvoch je

SKUTOČNÁ, NAOZAJSTNÁ  KRÁĽOVNÁ SVETOVÉHO POPU ???

Tá, ktorej pomáha čert, ďábel, milióny doláčov, tisícky drobných

nádenníkov, aby pár desiatok vyvolených s ňou cestovalo po svete

a predvádzali dokonalú šouku?

Alebo tá, ktorá nechce ísť von, lebo … Slovensko a o ktorej len sem tam

napíše bulvár, že nejaká opatrovateľka vraj toto a ešte aj tamto.

Mne sa tiež častokrát nechce ani päty z domu vytiahnúť a to som

pomerne, až na moju hlavu, som čistý blázon, zdravý, tak na 95 percent.

A Mariku dostanem von snáď už len ja.

Lebo ja viem, ako sa veci majú and who is the QUEEN.

Lebo nie je až také umenie byť No. 1, keď ste sa narodili v Zemi

neobmedzených možností.

Oveľa väčšie umenie, ba priam nemožné, je stať sa No.1, keď sa narodíte

do tvrdej normalizácie v Turanoch nad Ondavou v roku 1956.

Bez veľkej slávy vo svetových merítkach, zato s o to väčšou u nás doma.

Ešte aj dnes si mnohé spomenú nie raz za deň a niekedy aj muži v zrelých

rokoch, váženého postavenia a veľkej moci.

BOH je mŕtvy, nech žije DIABOL !!!

Zjednodušené vnímanie by povedalo jasný verdikt, Marika ANGELO

a Veronika DIABLO, pri niektorých vystúpeniach jej k nemu moc nechýba.

Ale až také primitívne dementné to nie je.

ONY dve stoja na tom istom kopci, len sa blížia k vrcholu každá z opačnej

strany. A na vrchole ???

No vojde tam len jedna, ale keď sa tam stretnú, nič im nebude brániť v tom,

aby sa samé dobrovoľne vystriedali aj päťkrát za minútu.

Veď nejde o to byť na vrchole, ale o to, vrátiť sa živá a zdravá domov.

Však, Zuza Fialová ? Ste sa na Tata načakávali 🙂

Diabol je najzábavnejší v tom, že geniálne odvádza pozornosť od seba

na kadekoho iného.

„FICO, MIKLOŠ, RADIČOVÁ, MATOVIČ – to sú oni, demagógovia najhrubšieho

zrna, ONI a ONA môžu dokonca aj za to, že teraz nemám za čo piť a že moja

žena protestuje, keď by som si rád užil aj pätnástu noc po sebe“

Opäť Vám hovorím, také primitívne dementné to naozaj nie je.

Ja si budem stále dokola, samozrejme vždy inou formou, ale pořád neřád

kolem dokola točiť o tom BRVNE a TRIESKE.

„Najsvätejšie“ zo Svätých,

„Najmorálnejšie“ z Morálnych,

„Najčistejšie“ z Čistých,

„Najvzornejšie“ z Vzorných,

„Najdokonalejšie“ z Dokonalých.

Vám to je všetko veľký PRD platné, keď Vám Vaše Vlastné chyby prekážajú na

Ku..ách, Šte..ách, cenzor, odpusť, to sú citácie, potom ešte vadia tie, čo

fotia tie nechutne hanbaté obrázky, ktoré si chlapi a chlapci tak radi pozerajú

na nete. A nejdú radšej do kostola alebo na pohreb babičke.

Lebo preto.

No čo už majú tí nešťastníci iné robiť ???

Ono je to asi to najväčšie potešenie pre pozemské oko a spolu s ním aj pre

nervovú sústavu po celom tele, pozrieť si tie najdokonalejšie telá či už

samostatne alebo aj priamo vo videoakcii a Dolby Surround, to už pomaly

akoby ste boli meter od nich, ale sa nemusíte hanbiť, že dáme čumíte

do rozkroku a chlapovi, či ho má väčšieho ako vy.

No LEBO:

Ono to je tak, gynekológia fajn, ale ono aj najväčšieho fajnšmekra raz unaví

zízať kadetade a začne hľadať náhradné zdroje potešenia.

Mnohí našli drugs, alcohol, destroying, anarchy, štadióny, znásilnenia,

Breivik si urobil dobre samopalmi a inými hračkami.

Že kto za to môže?

Systém, vláda, OSN, Európska únia, Diabol, BOH ???

No predsa JA, nikto iný ako JA.

Keď som sa hral na Boha a malej Jasmíne som rozkázal: „Vypadni

z tej mláky, lebo ti takú naložím na zadok, že uvidíš!“

Keď som predstieral, že som Najvyšší a oznamoval kamošom:

„Vy budete tu, počkáte na mňa a ja keď sa vrátim, rozdelíme si, čo

ukradnem, však KUA Jánošík JE NEJAKÝ HRDINA, ešte aj premiér

Slovenského KocúrkoKráľovstva ma bude po 300 rokoch obdivovať,

aký som ja bol smelý a udatný šohajíček ružolíci“

Ale aj dievky to vedia:

„Ak ešte raz prídeš domov ožratý a smradľavý, si píš, že ti nieže

neoperiem, ja sa rovno odsťahujem k mame a si hľadaj rovno nejakú

inú, blbšiu ako ja. Už JA ti budem robiť nejakú slúžku! Zabudni, chlapec !!!“

A dám ešte jednu, aby remíza.

„Zlatko, tamtú prepusti, lebo má hrozné vlasy a je drzá, keď sa so mnou

baví, neznášam, keď sa mi pozerá priamo do očí a ja jej vždy musím

uhnúť, aj keď mám príjem 10000 krát väčší ako ona, čuchta jedna akási.“

Rozkaz, príkaz, ovládanie, MOC.

Chutí viac jak SEX.

Chutí viac jak PRACHY.

Chutí viac jak FERRARI, PORSCHE A LAMBORGHINI.

Lebo ten POCIT OVLÁDAŤ hoc len jedného, jednu je na nezaplatenie,

absolútne NIČOVATÉ NIČ SA MU NEVYROVNÁ !!!

 

Diabol bol ODHALENÝ, nech žije opäť BOH a s ním aj

mne ním darovaná MOJA SLOBODNÁ VÔĽA.

AMEN.

 

p.s.

 

No kto mi má sprostredkovať tie najvyššie Pravdy,ako moja Milá,

Frajerka, Manželka, mija mía moja Láska Preveliká.

Ale keď to dáma do nejakej doby nestihne, tak môže byť Ivanou

Christovou, Lindou Evangelistou alebo aj Kristen Stewart a Emmou

Watson aj Müller dokopy,  nepomôže a nestačí to a zdrhám preč.

K ďalšej a ďalšej a ďalšej až do skonania, amen.

Lebo ja tú Pravdu, Vodu živú, Poznanie, Slovo Božie nájsť musím,

aj keby som mal skapať ako prašivý pes.

Ale zasa keď ICH nájdem a pravidelne UŽÍVAM, to je potom

INÝ HARDROCK, HARDCORE, HARDWARE A HARDLIFE,

TVRDOSHEEN idéééééééééééš !!! 🙂

🙂

🙂

🙂

🙂

a tá debata pod nami, no proste paráda  🙂

Debata ( 1 príspevok )

Ty musis byt strasne uchylny … Ánučko, ÁNO, … FilipG dnes 20:17,

naozaj som to ja a už vôbec nie  TY, SVÄTEC ! Pofajčím TI ?

Myslím IMAGINARY, urkite nie DOSLOVNE 🙂

Ale budeme musieť zakať od piky, kestné pioniersče ?

Však napíš článok, Filip, nech všetci vidíme, aké máš veľké svaly.

Alebo sa, ako pravil KLASIK, bojíš ako všetci ŠTEKAJÚCI RATLÍCI ???

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396886x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu