Založ si blog

: ) Lenka Hrušková je PRVÁ, huráááááááááááá (:

LÁSKA.

Toto ani tak nie je článok , ako skôr GRATULÁCIA.

K prvému MIESTU.

Ale ak by si chcela, a viem, že ÁNO, napíšem Ti, LENKA,

TISÍC a JEDNA SLOV.

Nie.

Že si to TY, bude ich 1111.

1000 TISÍC

100 STO

10 ÁSŤ

1 JEDEN

 

Toto je moja predchádzajúca rozprávka, volala sa

SEX alias Stopnite Extrémnych Xenofóbov, ale puristi na ňu ani len neklikli.

Tak som Ju radšej premenoval na

VIERA, NÁDEJ, LÁSKA alias ZVIERA, ..ÁDEJ, KRÁSKA.

Hádam sa bude čítať viac. A vlastne aj tu. Tak všetko dobré, LENKA 🙂

p.s. pravdepodobne to vadí cenzorom, lebo nie som, keď kliknem na blog.pravda.sk,

tak tam tento môj gratulačný článoček nie je na prvom mieste.

Ale mňa to absolútne netoto.

BIG BROTHER ZASIAHOL. UMLČAL MA. TEDA U SEBA NA PRAVDA.SK už tiež

nie som na SKLE. Hlavne, že som v Tvojom SRDCI.

Sa môžem vysr.. na nejaké sklo v ich novinách.

 

VIERA, NÁDEJ, LÁSKA alias ZVIERA, ..ÁDEJ, KRÁSKA.

 

Neuveriteľný strach zavládol na celom svete.

To teda začínam pekne, strašiť ľudí hneď prvou vetou a ani sa len pekne nepozdravím.

Tak to skúsim ešte raz.

Pekný, dobrý, poniektorým až výborný, bohatý a príjemný deň Vám všetkým prajem.

 

Greetings to YOU, GEORGE TOWEL, SOMETIMES I NEED YOU JUST TO SWEAP MY

FOREHEAD AFTER THE SHORT HARD FIGHT &YOU ELENAOR TO HELP HIM WITH IT.

NOW YOU KNOW, WHO IS THE LORD OF S(lovaK)WORDS, MEČIAR WAS ONLY No.2

& IS NO MORE, CAUSE HE HAS FULFILLED HIS HISTORICAL ROLE, THANKS TO HIM

 

Lenočka Hruštička, na jeho Dĺžke naozaj veľmi záleží . . .

 

A s tým STRACHOM to nebude až také zlé.

To sa len ONI začali prudko potiť triasť od strachu.

Extrémni Xenofóbovia. A zopár Extrémnych Xenofóbiek. Našťastie, a aj Bohu Vďaka,

tu, na Slovensku ich máme v prepočte na 1 km štvorcový najmenej na svete.

Zato v …, taktiež v … a v neposlednom rade aj v … sú ich neskutočné množstvá.

Velia do útoku proti KRÍZE. Sami ju spôsobili.

Velia do útoku proti TERORISTOM. Sami sú tí najväčší.

Velia do útoku proti všemu, proti všem. Pre istotu. By nič nevynechať.

Zato my tu, v našej Milovanej Malej Krajinke, máme iné starosti.

Bránime sa proti KRÍZE. Úspešne. Pijeme, jeme, MILUJEME SA, SMEJEME SA.

Bránime sa proti TERORISTOM. Nedávame im žiadnu možnosť, aby ich čo i len

napadlo sem k nám vôbec prísť. Veď čo je to už aj za cieľ.

Malinké Slovensko, BEZ PEŇAZÍ, ale MÁME SEDEM DNÍ V TÝŽDNI.

A KRÁĽOVNÉ BIELYCH TENISIEK.

PESTRÝ ŽIVOT.

STUŽKOVÚ.

KASKADÉROV BEZ PEŇAZÍ.

A aj ZVLÁŠTNY SMÚTOK VÍŤAZOV.

To všetko z albumu HODINA SLOVENČINY z roku 1985.

Vtedy som tuším poprvýkrát v mojom živote tak naozaj pobozkal Slovenku.

Katka, viem, že si v NEBI šťastná a držíš nám všetkým palce. Aj my Ťa máme veľmi radi.

Bránime sa VŠETKÉMU A VŠETKÝM. Veľmi úspešne.

Lebo keď nemáte čo stratiť, bojuje sa úžasne.

Čo mi zoberú?

Tých pár ponožiek, košieľ do biela vypratých, nohavíc a rukavíc do nepohody?

CD-čka už aj tak vyšli z módy, o platniach ani nehovorím.

A aj keby mi to chceli ukradnúť hoci aj hneď teraz.

To najdôležitejšie mi NIKDY nevezmú.

Moju VIERU premenenú na PRESVEDČENIE, že to už nepotrvá DLHO.

Moju NÁDEJ premenenú na ISTOTU, že zasa po NOCI VEKOV opäť vyjde SLNKO,

SLNKÁ, SLNKO POZNANIA, SLNKO LÁSKY, SLNKO POROZUMENIA.

Moju LÁSKU k Najvyššiemu, k Stvoriteľovi, k môjmu BOHU OTCU.

A vďaka Nemu aj ku všetkým ĽUDOM.

Vašo v ktorejsi svojej piesni spieva:

NÁS NIK NEPORAZÍ.

Presne tak, ONI totižto nemajú ZBRANE, ktorými by to dokázali.

Také tie NEKÚPITEĽNÉ, NEUKRADNUTEĽNÉ, NEODOBRATEĽNÉ, VEČNÉ.

H RDOSŤ.

O DVAHU.

P OKORU. Nie pred nimi, to určite. Pred PÁNOM. A NIKÝM INÝM !!!

HOP salasa, HOP sasa.

Taký jazyk, ako máme my, nemá nikto na svete.

Akože keď poviem svojej milej

“ZLATÍČKO MOJE NÁDHERNÉ, ĽÚBIM ŤA VEĽMI PREVEĽMI, A KEBYŽE AJ TY NIE

MŇA, MÁŠ TISÍCE A TISÍCE SESTIER, KTORÉ MÔŽEM ĽÚBIŤ TIEŽ” ,

môže mi odolať?

No môže, ale v tom prípade som FREE as a BIRD(z) a lietam si, kam ma zobáčik vedie.

Ktorý ako mi narástol, tak ním aj hovorím.

Pekne Vám hovorím, nebojte sa ICH, lebo ten najväčší strach majú ONI.

Lebo prídu o všetko.

Všetko falošné a nepotrebné. A opäť budú môcť nájsť SAMÉ SEBA, SAMÝCH SEBA.

Ako SME my už dávno, veľmi dávno.

Preto tu máme

Z ELEŇ.

V ODU.

E LEKTRIZUJÚCE BABY.

S TUDNIČKY.

Ť AŽKO NADUPANÝCH CHALANOV, ktorí si tie BABY obránia.

ZVESŤ, EVANJELIUM o MÁRII. A Jej Synovi.

Ostatné si berte, ak sa NEBOJÍTE.

Si píš, že sa BOJA. Aj bez BOJA.

Tak sa radšej vzdajte bez BOJA.

Aby ste sa viac netriasli z úderu SLOVANÁBOJA.

A aj SLOVANA sa BOJA. Lebo nie sme až tak SAMI.

Kebyže, tak bratia RUSI, ČESI a SRBI helfnú, však DŽOKO?

 

Do kazajky s ním! Lieky a pokoj! Pokoj s ním.

31.10.2020

Zastaví Koróna pliagu menom „ľudstvo“? … to bol pôvodný titulok a teraz podTitulok … . Jasné, že do zvieracej kazajky Igora Prvého Najmúdrejšieho Vševedného GenyJÁJÁJÁlneho NIE! Nie, nie a ešte raz dôrazné a rezolútne NIE!!! Kto si také myslel a kvôli tomu to otvoril, do kazajky s ním, nasadiť lieky a … [...]

Chcete nas. ať Igora? Choďte na test!

31.10.2020

. Iba tak trošku som škodoradostný. Vlastne, … ani nie, nie je to škodoradosť, ale neuhasiteľná túžba vidieť, aké to je, keď sa veci vyženú do krajnosti, do maximálneho absurdného konca. Čím viac sa blíži veľké testovanie národa, a vôbec to nie je o zisťovaní, či sme Koróna pozitiv alebo negativ, tu ide o úplne iné veci, tým viac sa [...]

Bastardi Fico, Pellegrini, riekol čistokrvný . . . oný!

30.10.2020

. No len tak pre … nie zábavu, ale serióznu štatistiku, zisťovanie názorovej rôznorodosti medzi čitateľmi, prieskum realizovaný agentúrou zaoberajúcou sa, akým jedným slovom charakterizujú občania tohoto štátika svojho premiéra. Áno, dal som si tú námahu, minul som pol Giga dát, miestami som podriemkával, lebo nič nové a zásadné som sa [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, keď ma na ceste k NEJ sprevádza KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 280
Celková čítanosť: 1396906x
Priemerná čítanosť článkov: 4989x

Autor blogu