Založ si blog

Ideš, Igor, ideš ! ! ! Ihneď imitujem ihlu. I imprimaturujem : )

Možno si zasa na seba ušijem búdu,

prípadne mi niekto takú vyšije, že sa

z toho nespamätovičám veľmo dlho.

Riziko povolania.

Keď má to bolieť, nech to BOLÍ.

Vlastne chodí IGOR po Slovensku

a sa pýta, či to, čo robí, má robiť aj

naďalej.

Sme si hneď sadli do rany.

Ale ja sa nepýtam, ja už bez

akéhokoľvek pýtania robím.

Lebo som sa pýtal ako pako celý

život, veď ma tak naučili,

slušný žiačik,

jednotečky základka aj gympeľ,

na výške najvyššie štipko.

Bifľoško a manták.

Vrchnosť sa počúvať MUSÍ.

Veď čo by povedali.

Rozpor nastal, keď dve vrchnosti

kázali každá niečo iné.

Jedna PRAVDU mám JA, počúvaj JEDINE MŇA !!!

Druhá, že prvá KLAME a ŽE LÍSTOK DO NEBA mám

ZA PODPIS DIABLOVI.

Som si povedal, že ustanovím si, len tak

bajočko a by the way

JEDNU

JEDINÚ

VRCHNOSŤ.

BOHA. Boha MU !!!

 

Igor, tie voľby máme jasne VYHRATÉ, veď KTOŽE

by už nás DVOCH NEVOLIL.

Jeden BLÁZON a druhý CVOK.

Alebo naopak ???

Zdravím zakladateľov Modernej Slovenskej Psychiatrie.

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

Medveď / Rys / Vlk /

Zákon k situácii s medveďmi je podľa Gröhlinga nebezpečný. Rieši aj vlkov, šakaly či ohrozené rysy

18.04.2024 17:14

Poslanec za SaS Alojz Hlina identifikoval v novele šesť chýb.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Budmerický kaštieľ

Chce ministerka Šimkovičová kúpiť kaštieľ v Budmericiach? Rezort kultúry to popiera

18.04.2024 16:20

Rezort kultúry sa ohradzuje voči lživým tvrdeniam o kaštieli v Budmericiach.

kvety, mráz, ľad, jabloň

Meteorológovia varujú pred snehom a mrazmi, môžu poškodiť úrodu

18.04.2024 16:08

Výstrahu vydali vo štvrtok aj českí experti.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1418801x
Priemerná čítanosť článkov: 4926x

Autor blogu